Gå til innhold

Ufarlig å røyke te?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann vi er 3 venniner som har tenkt å lure en 4 venninne, ved å røyke "hasj" bare for å se reaksjonen hennes. Vi har selvfølgelig ikke tenkt å røyke hasj men vi tenkte på noe ufarlig, som te/røkelse.. alt som ligner på hasj for og si det mildt..

Noen som vet om det er ufarlig og røyke te? Eller har andre tips til hva vi kan gjøre? (ikke kommenter at det er idiotisk, vi skal bare se reaksjonen hennes, skal selvfølgelig si det til henne senere)

Anonymous poster hash: 8a98a...76c
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Selv om det ikke inneholder tjære eller nikotin, så kan det fortsatt dannes kreftfremkallende stoffer når urtene antennes. Innhalering av røyk er uansett ikke bra for lungene.

Kan dere ikke bare bake special brownies eller noe?

• Liker 2
Skrevet

Mulig jeg er skikkelig kjip og mangler humor, men jeg synes ikke dere høres ut som gode venninner når dere vil lure en venninne, prøve å framprovosere en reaksjon (?) og fortelle henne at det bare er tull senere. Jeg hadde hvertfall blitt sur...

Anonymous poster hash: 048b1...a36
  • Liker 6
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Kjøp urtesigaretter på apoteket og rull dem. De lukter som marihuana men er ufarlige. Jeg røyket dem da jeg sluttet å røyke og folk stirret ofte litt rart..

Skrevet

Mulig jeg er skikkelig kjip og mangler humor, men jeg synes ikke dere høres ut som gode venninner når dere vil lure en venninne, prøve å framprovosere en reaksjon (?) og fortelle henne at det bare er tull senere. Jeg hadde hvertfall blitt sur...

Er en grunn til at jeg skrev at jeg ikke ville høre om at vi er idiotisk, tror du måtte vært god venn med oss for å skjønne hva vi driver på med hehe.

Skrevet

Er en grunn til at jeg skrev at jeg ikke ville høre om at vi er idiotisk, tror du måtte vært god venn med oss for å skjønne hva vi driver på med hehe.

Mulig det. Pass nå bare på at det ikke blir en sånn utestengelsesgreie. At dere andre synes det er dritfestlig å se reaksjonen hennes, men hun blir lei seg fordi dere har planlagt å lure henne, bare dere, og hun ikke har fått vite om det. Jeg hadde blitt lei meg, ikke fordi jeg ikke kan ta en spøk, men fordi jeg hadde nok opplevd det som at dere lurerne hadde holdt meg litt utenfor på et vis.

Og ja, det er vel ganske vanlig at de som er "vennemobbere" (venninner som er litt småekle mot venninner, hakking, tulling og spøk) mener det bare er tull og ingenting å bli sur for, mens den det går ut over mener noe annet. Et HELT vanlig scenario, det der.

Pass på at dere ikke blir sånne som erter og "utestenger" uten at dere vet det.

• Liker 2
Skrevet

Mulig det. Pass nå bare på at det ikke blir en sånn utestengelsesgreie. At dere andre synes det er dritfestlig å se reaksjonen hennes, men hun blir lei seg fordi dere har planlagt å lure henne, bare dere, og hun ikke har fått vite om det. Jeg hadde blitt lei meg, ikke fordi jeg ikke kan ta en spøk, men fordi jeg hadde nok opplevd det som at dere lurerne hadde holdt meg litt utenfor på et vis.

Og ja, det er vel ganske vanlig at de som er "vennemobbere" (venninner som er litt småekle mot venninner, hakking, tulling og spøk) mener det bare er tull og ingenting å bli sur for, mens den det går ut over mener noe annet. Et HELT vanlig scenario, det der.

Pass på at dere ikke blir sånne som erter og "utestenger" uten at dere vet det.

Vi ville aldri gjort det på DEN måten, er vanskelig og forklare for dere som ikke kjenner meg/dere. Vi har vært bestevenner alle sammen i ALLE år, og vi tuller jo og spøker med hverandre. Men om vi ikke hadde trivdes med dette ville jo vi ikke vært med hverandre, er ikke sånn at det alltid er 3 mot 1 om det er det dere tenker hehe.

Skrevet

Vi ville aldri gjort det på DEN måten, er vanskelig og forklare for dere som ikke kjenner meg/dere. Vi har vært bestevenner alle sammen i ALLE år, og vi tuller jo og spøker med hverandre. Men om vi ikke hadde trivdes med dette ville jo vi ikke vært med hverandre, er ikke sånn at det alltid er 3 mot 1 om det er det dere tenker hehe.

Bra :) Da har jeg gjort "samvittighetstjenesten" min og påpekt at det av og til er sånn. Jeg kjenner dere jo ikke, og kan selvsagt ikke si at dere er mobbere eller venninna deres vil bli såret av dere, det vet jeg jo ingen ting om. Jeg bare har hørt om endel liknende scenarioer der den ene synes det er leit og de andre venninnene synes det er bare moro. Så ved å påpeke det kan kanskje folk ta en ekstra runde med seg selv så man ikke er ubevisst med på noe slik. Men du kjenner deg og dine venner best, og hvis dere har et forhold som tilsier at dere gjør slik mot hverandre, alle synes det er kult, det ikke er den samme det går ut over og så videre, så er det jo helt greit.

Og nå sier jeg takk for meg i denne tråden, siden jeg ikke har noe konkret å si angående det du faktisk spør om :)

• Liker 1
Skrevet

Det kan godt være at jeg husker feil, men jeg tror at da jeg var ung var det var poppis å røyke oregano hvis man ville late som om man røke noe ulovlig.

Anonymous poster hash: 10dad...245

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...