Gå til innhold

jeg har vært noens dårligste ONS!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For halvanen uke siden hadde jeg tidenes pinligste opplevelse. Kort fortalt: Jeg ble nylig kjent med en utrolig skjønn gutt og det var kjempegod stemning fra første stund! Etter at vi ble kjent pratet vi sammen 24/7 på meldinger, face og snapchat i ca 2-3uker. Han sov hos meg en gang etter byn, "ingenting" skjedde. Stemningen var topp og jeg fikk melding rett etterpå om takk for en koselig natt, osv!

Så skjer det forferdelige: Jeg drar han med meg hjem enda en gang etter byn. Vi roter, han er full, jeg er full. Vi sovner. Om morningen prøver han å ha sex med meg. Jeg har aldri hatt en ONS før og er egentlig litt uerfaren, så jeg får helt PANIKK.....

Det ender med at han gir og gir, men jeg klarer ikke gjør noenting tilbake. Jeg klarte ikke engang ta på pikken hans!! Han blir helt forvirret over hva jeg egentlig vil. Det eneste jeg sa var at "ONS var ikke helt min greie, og at jeg ikke har sex med folk jeg ikke holder på med" . Det verste er at ALT skjedde, bortsett fra selve sexen, fordi jeg fikk helt noia. Merket at han bare ble mer og mer irritert og det endte med at han gikk hjem. Som forventet har jeg ikke hørt noe særlig etter dette........

Så nå sitter jeg her. Føler meg innmari dum. Forstår at han synes jeg er tidenes luremus, men samtidig lurer jeg på om han snakket med meg kun for sex? Hva tenker gutter om slike jenter? Kan det være at han tror at jeg ikke er interresert??

Har dere noen tips til hvordan jeg kan redde meg inn igjen? (Hvis det i det hele tatt er mulig) Han er driiiitkjekk og det var veldig gøy å prate med han, så lenge det varte :(



Anonymous poster hash: a818d...da0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ONS betyr at du treffer en ukjent person på byen og har sex med dem samme kveld.

Det er ikke ONS når du har med hjem en gutt som du har snakket med masse og som du har hatt med hjem tidligere. Da er det rett og slett helt vanlig sex med en du holder på med.

Jeg forstår ikke helt hva som er saken her, men hvis du vil rette opp i det så får du invitere ham på en film eller noe slikt og vise at du er interessert denne gangen. Og så kan du samtidig beklage at du fikk litt noia.

Endret av Lincoln
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare forklare han akkurat det du forklarte her? Tror de fleste oppegående gutter (som ikke bare er ute etter sex...) vil forstå at du følte deg uerfaren og nervøs. Han setter sikkert pris på at du er ærlig. Jeg synes du burde ta kontakt med han og forklare dette, så får du slipper du å bekymre deg over hva han tenker :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS betyr at du treffer en ukjent person på byen og har sex med dem samme kveld.

Det er ikke ONS når du har med hjem en gutt som du har snakket med masse og som du har hatt med hjem tidligere. Da er det rett og slett helt vanlig sex med en du holder på med.

TS her. Ja, det var dårlig ordlegging av meg. Poenget er at vi ikke har hengt sammen og vi har ingen felles venner, så vi kjenner hverandre ikke noe særlig godt. Og jeg vet ikke om vi holdt på :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars, han trodde vel han var noe mer enn en ONS. :(

TS her! Jeg har tenkt tanken selv! Jeg var hvertfall veldig interressert i å bli bedre kjent med han, og hadde aldri brukt så mye tid på å prate med han hvis ikke. Men føler det er naivt å tenke at en gutt tenker det samme. Jeg synes det er rart at han ikke har invitert meg på date f.eks hvis han virkelig var interessert. Da burde ikke dette ha hindret han.... Nå har det gått 2 uker og han har ikke tatt noe kontakt, men svarer på meldinger hvis jeg sender først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må ta en runde med deg sjøl og finne ut hva du vil og hvor langt du har lyst til å gå. Så sender du han en melding der du beklager at du fikk litt panikk sist. Hvis du er klar for sex med ham så kan du for eks spørre om dere kan prøve igjen. Hvis du ikke er klar for å pule ham skriver du noe sånt som at du gjerne vil bli bedre kjent med ham før dere går hele veien.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk har jo commitment issues og vil bare tømme seg i flest mulig. Desverre. Så jeg hadde bare droppa han der. Ikke vits å bruke tiden på en kåt gris som deretter stikker av og gjør at du føler deg dårlig. Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om.



Anonymous poster hash: 9494b...2db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk har jo commitment issues og vil bare tømme seg i flest mulig. Desverre. Så jeg hadde bare droppa han der. Ikke vits å bruke tiden på en kåt gris som deretter stikker av og gjør at du føler deg dårlig. Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om.

Anonymous poster hash: 9494b...2db

Bitter much?

Anonymous poster hash: 3eed4...075

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Etter at vi ble kjent pratet vi sammen 24/7 på meldinger, face og snapchat i ca 2-3uker"

Også kaller du det et ONS. :balltre:



Anonymous poster hash: 59ef3...b69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitter much?

Anonymous poster hash: 3eed4...075

Naaw.. føler du deg truffet?

Anonymous poster hash: 9494b...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Etter at vi ble kjent pratet vi sammen 24/7 på meldinger, face og snapchat i ca 2-3uker"

Også kaller du det et ONS. :balltre:

Anonymous poster hash: 59ef3...b69

Et ONS er jo med en random du aldri har snakket med før eller etter samleiet i mine øyne. Altså ingen kontakt hverken før eller etter tømmingen. Dette er ikke et ONS, det er en fling/date.

Anonymous poster hash: 9494b...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naaw.. føler du deg truffet?

Anonymous poster hash: 9494b...2db

Det burde man vel spørre deg. ;)

Anonymous poster hash: d607a...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaw.. føler du deg truffet?

Anonymous poster hash: 9494b...2db

Eh nei, jeg er kvinne, men ikke min erfaring med menn.

Anonymous poster hash: 3eed4...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde man vel spørre deg. ;)

Anonymous poster hash: d607a...7ab

Nei :) Har det fint jeg, klør litt på musa men ellers bra!

Anonymous poster hash: 9494b...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...