pinar Skrevet 29. september 2013 #21 Skrevet 29. september 2013 Å skulle ønske rødbrus og champagne brus kom uten sukker..
Gjest Inggolf Skrevet 29. september 2013 #22 Skrevet 29. september 2013 Å skulle ønske rødbrus og champagne brus kom uten sukker.. Jah! Villa og urge! (men noe sier meg at urge i lightversjon ikke kan bli så bra) Men rødbrus finnes jo.. ikke type eventyrbrus, men til jul så selges julebrus light. Riktignok ikke overalt, men jeg fant en skikkelig god en i fjor og kjøpte inn hele 15 stk etter jul på tilbud for å ha de en stund.. (etter å ha drukket dem igjennom hele jula) ...Men de varte desverre ikke like lenge som jeg håpte på gitt..
pinar Skrevet 29. september 2013 #23 Skrevet 29. september 2013 Hehe men jeg vil ha julebrus light året rundt! Nå fikk jeg sååå lyst på det!
Silkepiken Skrevet 29. september 2013 #24 Skrevet 29. september 2013 Mozell light og solo super. Pepsi max er også grei.
Gjest crazycatlady Skrevet 29. september 2013 #25 Skrevet 29. september 2013 Nei. Syns all lightbrus smaker crap. Skal jeg ha noe sukkerfritt med kullsyre drikker jeg heller farris gitt. Hehe, julebrus året rundt, det fikk meg til å tenke på julebruskongen, hehe! Han er en festlig skrue!
drue Skrevet 30. september 2013 #26 Skrevet 30. september 2013 Jeg liker Pepsi Max, Mozell Light og Solo Super :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå