Gå til innhold

Anal.. Skal den helt inn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en tåpelig overskrift men.. Vi har prøvd anal 2-3 ganger. Har vært sammen i 7 år. Men den går ikke helt inn som i vagina? Vi har masse glidemiddel og han er forsiktig og jeg avslappet. Men bare penishodet går inn. Er det vanlig? Får dere inn hele?

Anonymous poster hash: 9f150...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å bare få inn penishodet er ikke helt normalt nei. Er han veldig stor nedentil? Jeg var sammen med en med stort utstyr og vi fikk inn over halve penisen hans, og innimellom hele selv om sistnevnte ikke var veldig behagelig for min del.

Sikker på at du er helt avslappet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å slappe av i hvertfall. Det er nokså vondt og ikke behagelig. Så vi droppet det. Han nevner det heller ikke. Anal er ganske oppskrytt spør du meg.

Anonymous poster hash: 9f150...e22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er så vanskelig, så er det vel bare å droppe det? Hva er vitsen med å streve slik med noe som er så naturstridig (og ofte skadelig) som analsex? Jeg forstår virkelig ikke poenget. Det er bare trist å se hvor sykt og gjennomseksualisert samfunnet har blitt. :(



Anonymous poster hash: 6c16b...3a9
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt det problemet. Det skal nok gå bra hvis du slapper av nok, og bruker god tid.

Herlighet, det er da vitterlig ikke slik at man MÅ ha analsex!

Ts, dropp den dritten (bokstavelig talt)! Sex skal ikke være vondt og ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare prøvd ordentlig med en, og han er ganske så stor. Den går helt inn med mye oppvarming og glidemiddel, men det er ikke alltid like godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare prøvd ordentlig med en, og han er ganske så stor. Den går helt inn med mye oppvarming og glidemiddel, men det er ikke alltid like godt.

Hvorfor gjør du det da? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 6c16b...3a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å slappe av i hvertfall. Det er nokså vondt og ikke behagelig. Så vi droppet det. Han nevner det heller ikke. Anal er ganske oppskrytt spør du meg.

Anonymous poster hash: 9f150...e22

Nja, nei, det er det ikke.

Noen liker det, andre ikke. Mye har nok å gjøre med hvordan du er der baki i utgangspunktet, for trangt gjør vondt.

Anonymous poster hash: 5f553...752

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg gikk det ikke uansett hvor mye jeg slappet av og varmet opp.

Vanlig lek uten penetrering av penis er supert - men jeg får ikke til penetrasjon. Som du forklarer går kun penishodet og bittelitt mer inn, og da må jeg bruke absolutt alt av teknikker for å få det til.

I tillegg får jeg ganske betydelige fordøyelsesubehag ca ett helt døgn/halvannet i etterkant, så vi måtte bare gi det opp.

Jeg har vurdert å kjøpe et leketøy som er større enn butplug men mindre enn hans størrelse, for å "øve litt" - men jeg tror nok ikke det fungerer.

Analsex går rett og slett ikke for alle, selv om man slapper av og er supertent.



Anonymous poster hash: ab06c...e2c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og kjæresten prøvde fikk vi den helt inn etter et par runder, men i begynnelsen trodde jeg det var klin umulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. Om dere ønsker å diskutere analsex og anatomi, må dere gjerne opprette en egen tråd.

ninuska_, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hele penisen kan føres inn hvis det passer sånn. Men ballene skal ikke inn.

Anonymous poster hash: e7325...38e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjør du det da? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 6c16b...3a9

Fordi det er forventet!! Man vil ikke bli sett på som prippen. Jeg har grått oh skreket innvendig i smerter, blødd, fått rifter og kastet opp, for å godgjøre mannen og gitt han analsex. Nå har jeg fått analprolaps og hemorider, er overbevisst at det skyldes analsexen.

Anonymous poster hash: 08507...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forventet? Av hvem?

Jeg blir trist når jeg ser at (unge?) jenter tror at de må gjøre sånn (anal f.eks.) eller være sånn (sylslank f.eks.) av en eller annen for meg uforståelig grunn. Det er din kropp! Du bestemmer!

Det er ikke prippent å si nei til ting som gjør vondt. Overhodet ikke.

Forventer virkelig kjæresten din at du skal ha dritvondt (unnskyld uttrykket) når dere har sex? Jeg nekter å tro det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet dere hva jeg tror menn liker aller best? Jo, det er en avslappet dame som ikke er redd for å vise hva hun synes er deilig, og gjerne ber om mer av akkurat det.

Jeg tror ikke det er særlig tennende å ha en dame som biter tenna sammen og griner inni seg mens han kjører på i en eller annen "forventet" stilling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er forventet!! Man vil ikke bli sett på som prippen. Jeg har grått oh skreket innvendig i smerter, blødd, fått rifter og kastet opp, for å godgjøre mannen og gitt han analsex. Nå har jeg fått analprolaps og hemorider, er overbevisst at det skyldes analsexen.

Anonymous poster hash: 08507...eec

Mistenker at dette er anti-analsex propaganda!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er så vanskelig, så er det vel bare å droppe det? Hva er vitsen med å streve slik med noe som er så naturstridig (og ofte skadelig) som analsex? Jeg forstår virkelig ikke poenget. Det er bare trist å se hvor sykt og gjennomseksualisert samfunnet har blitt. :(

Anonymous poster hash: 6c16b...3a9

Det er et likhetstegn mellom det å ha analsex med kjæresten = et sykt og gjennomseksualisert samfunn? :ler: Analsex har vært praktisert fra tidenes morgen så det er ikke akkurat noe 2013 fenomen.

Om ikke TS hadde fått noe ut av det hadde hun nok ikke hatt det, og da blir vel dine personlige preferanser (uansett hvor mye du prøver å fremstille de som objektive sannheter) i denne sammenheng helt uinteressante.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...