AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Jeg har vært forkjølt 1 ukes tid med haslbetennelse og hoste. Nå har jeg begynt å lukte vondt der nede. Jeg lukter vanligvis ikke vondt den dagen jeg dusjer, men ikke så friskt når det har gått endag. Men nå føler jeg det lukter vondt iløpet av den dagen jeg har dusjet også. Og det lukter nesten som fisk. Kan det være pga forkjølelsen? At det vil gå over? Har ingen andre plager der nede enn at det lukter. Anonymous poster hash: 96ee2...da1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Er vel sikkert fordi du er syk. Prøv å spis fersk ananas, mango og div andre søte frukter. Anonymous poster hash: 53e4e...880
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Vent noen dager og se om det blir bedre, men om ikke kan kanskje en tur hos legen være en god ide(KAN være bakteriell vaginose). Anonymous poster hash: a62c3...d2a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Man er veldig "åpen" for div infeksjoner når man er forkjølet, så det kan hende du har fått ubalanse eller som personen over sier, noe bakterier.. Farlig er det iværtfall ikke, det kan gi seg av seg selv når du blir frisk igjen. Anonymous poster hash: 0ce1b...b49
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Takk for svar Jeg får se an om det går over av seg selv eller om jeg må til legen:) Håper det går av seg selv Anonymous poster hash: 96ee2...da1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Probiotika er løsningen for meg. Går det mer enn to dager uten at jeg tar probiotika kommer lukta tilbake igjen. Anonymous poster hash: 5d90b...e8d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Virker som lukta begynner å gi seg. Var værst i går, men mildere idag. Men jeg har drukket mye solbærtoddy denne uka her. Idag har jeg ikke gjort det. Kan den ha noe med det å gjøre? Anonymous poster hash: 96ee2...da1
Heart Skrevet 29. september 2013 #9 Skrevet 29. september 2013 Virker som lukta begynner å gi seg. Var værst i går, men mildere idag. Men jeg har drukket mye solbærtoddy denne uka her. Idag har jeg ikke gjort det. Kan den ha noe med det å gjøre? Anonymous poster hash: 96ee2...da1 Den fiskelignende lukten kommer av overvekst av Gardnerella-bakterien. Blir det veldig mye av den, kalles det gjerne skjedekatarr eller bakteriell vaginose. Det er ikke farlig, bare ubehagelig. Jeg har ikke hørt noe om at solbær(toddy) kan hjelpe mot dette, men det kan jo hende at du bare er i ferd med å bli friskere, slik at immunsystemet tar seg av det hele. Hvis du ikke blir kvitt symptomene, så ta en tur til legen. Det er et veldig vanlig problem, og det finnes mange forskjellige behandlinger.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Dette er bakteriell vaginose. Typisk lukt er fiskelukt som kan komme og gå litt. Du må få antibiotika hos legen. Det hjelper ikke med diverse produkter fra apotek. Anonymous poster hash: 9f43b...9a6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 Ingenting som ikke fikses med Listerine og fishermans friend. Strongest they're is. Anonymous poster hash: 3164a...243
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Yoghurt naturell, kulturmelk eller lignende som inneholder probiotika(melkesyrer). Kan også ta et par probiotika tabletter og åpne dem for så å helle i et glass og røre godt om. Sprøyt så dette inn i vagina, gjenta ett par ganger. Anonymous poster hash: 4e3b9...416
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå