83` Skrevet 30. september 2013 #21 Skrevet 30. september 2013 Uff og huff, dette hørtes veldig sårt ut!!! Man kan ikke komme med kommentarer som ; skam deg, dere er fire stykker og kan fint kose dere på egen hånd. Det blir tatt såå ut av sammenhengen i denne situasjonen. Det er noe helt annet å ha familien boende nært og de ikke vil/gidder å stille opp, enn når man bor langt fra familie og avstanden er grunnen til at man må feire alene. Nå vet jeg ikke hvor stor familien deres er, eller om dette gjelder både dine/hans foreldre og søsken, men har det skjedd noe tidligere som gjør at de plutselig ikke vil ha kontakt lenger? Jeg tenker at det må vel ligge noe mer bak siden de plutselig bare har brutt samværet med dere nå etter dere fikk barn. Kan det vere at noen av de sliter med å få barn selv og er misunnelig på dere? Kanskje det blir for sårt for de å komme, rett og slett? Nå bare kaster jeg løsninger ut i luften, men viss det ikke er noe som gjør at de oppfører seg slik, ville jeg engasjert meg minst mulig i desse personene selv. Aldri invitert de igjen, og aldri gått i deres bursdag. Sikkert umulig å gjennomføre i praksis, siden man alltid innerst inne alltid vil ha kontakt med familien no mather how, men tankene mine iallefall...
Furstina Skrevet 30. september 2013 #22 Skrevet 30. september 2013 Födelsedagar blir vad man gör dem till, och de måste inte firas i stora sällskap. Fira med familjen och gör en fin dag tillsammans. För ettåringens skull blir nog det firandet allra bäst. Sen bör ni titta framöver och se hur framtida firanden ska inkludera resten av familjen och så vidare.
Løvetanten Skrevet 1. oktober 2013 #23 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Hvis du avlyser så fører du bare arven videre. Da lager du et poeng av at din familie er upålitelige og gir dette videre til barna- og forstår jeg deg riktig så er det akkurat det du vil unngå? Dere er like mye en familie om dere er 4 eller 14, og det må bli ditt nye mantra. Hvem trenger folk som egentlig ikke bryr seg? Endret 1. oktober 2013 av Løvetanten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå