Gå til innhold

Syk

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har begynt å bli mer og mer forkjølt over de to siste ukene, men nå på fredag slo det hardt ut. Har hatt vondt i hodet både torsdag og onsdag, men på fredagen så fikk jeg feber, kjempevondt i halsen, hele sylamitten.

Over helgen har jeg egentlig bare blitt mer og mer syk. Har tatt paracet, nesespray, strepsils og repsils. Det virker likssom som om ingenting hjelper..
I dag/natt har jeg hatt mye snue og vondt i hodet. Når jeg bøyer meg ned får jeg skikkelig vondt i området rundt bihulene og i pannen. Har enda ganske store hovne mandler, feber og generelt nedsatt almenntilstand. Har heller ikke spist så mye, da det har vært utrolig ubehagelig å svelge.

Tipper at jeg bare har fått en kjip influensa, men er det noen som har noe tips til lindring/tips til å bli frisk? Eventuelt hva det kan være. Det er hvertfall helt sykt kjipt å være syk..

Anonymous poster hash: d4027...cd2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at jeg er veldig "tett" rundt ørene og nå.

-ts

Anonymous poster hash: d4027...cd2
Skrevet

Jeg mistenker at du har pådratt deg en bihulebetennelse i samme slengen.

Legetime. Fix it.

Skrevet

Slikt bruker å gå over av seg selv. Hadde de samme symptomene som deg for tre uker siden. Pakket meg godt inn, drakk mye te, tok livet med ro. Feberen slapp taket etter et par dager, forkjølelsen bedret seg etter hvert. Et tips er å gurgle saltvann, og å dra inn litt saltvann i nesa (om du ikke har sånt som kjøpes på apoteket, sånne engangsgreier). Halsen ble bedre av saltvannet. Dersom du nå ikke skulle bli bedre om et par tre dager, så kan nok en tur til legen være en god idé. Hvis ikke så er det bare å ta tida til hjelp.

Anonymous poster hash: a178d...9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...