Gå til innhold

Solbriller, har du dem alltid med deg?


Gjest Elseby13

Anbefalte innlegg

Har bare solbriller fra eBay og HM, alle med en makspris på 100 kroner. Har alltid med meg et par i veska, også ligger det tre-fire par i bilen.. Ooooog ellers i huset ligger det... sikkert over 40 par :P Har prøvd å samle de, men de bare spres rundt om kring... :fnise: Og, ja.. jeg er solbrillefrelst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel sikkert 7 billige solbriller jeg sjeldent finner, så har jeg ray bans i justin modellen som jeg alltid har i veska. Elsker de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere par, alltid minst ett liggende i bilen.

Tar oftest med meg/på meg solbriller når jeg skal ut av huset, og de bør også helst ha polariserte glass. Bruker ikke veske, men burde vel begynne med det, så jeg kan ha med solbriller ut selv om det er mørkt ute. Kjekk å ha dagen derpå om man ikke kom seg hjem før dagslyset kom!

Har et par Oakley, to Ray-Bans, Enoxx, Slazenger...Har brukt opp noen Arnette og Polaroid/Polar One.

Jeg klarer bare ikke billig-briller lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte solbriller til 1200 kr før en operasjon for ni år siden. Disse holdt i mange år, inntil det kom noen ryttere rett forbi meg så steinspruten sto. Nå er det drøssevis av riper i solbrillene mine, på grunn av de idiotene! Men jeg begynte med briller igjen for tre år siden, og har solbrille-klips på brillene. De kosta i underkant av 400 kr. Jeg har dem alltid i veska, og bruker dem relativt ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vertfall 10 par, alle av den billige h&m typen. jeg har stort sett med meg et par når det er sol, og så ligger ett par i bilen til pappa.. jeg klarer hele tiden å miste de eller ødelegge de, så er litt skeptisk til å kjøpe dyrere, vertfall når de billige har like bra uv beskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha dem i vesken, men ofte jeg ikke tar med meg vesken ut, og da glemmer jeg de. Greit å ha når man kjører bil, om det blir for sterkt lys ute eller plutselig blir sol. De to solbrillene jeg bruker mest, koster 200kr hver. Har aldri hatt dyrere solbriller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomst83

Har mange par med solbriller.Liker at de matcher antrekket,men de er ikke av den dyre typen. Jeg har de alltid med meg i veska/sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...