Gå til innhold

Solbriller, har du dem alltid med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du dyre eller billige solbriller? Eller flere?

Har du dem alltid med deg i vesken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gucci som jeg har hatt i 5 år. De er fine og klassiske, og går ikke av moten. Ja, har dem i veska året rundt. Når jeg er på ferie (syden) bruker jeg billige h&m briller. Så slipper jeg å være redd for dem.

Anonymous poster hash: 96969...83e

Skrevet

Har pilotbriller fra Ray Ban. Nei, jeg har dem ikke i veska året rundt, men tar dem med meg hvis det er sol ute. Har også et par billige solbriller fra H&M som jeg tar med meg dersom jeg skal på ferie eller lignende :)

Skrevet

Billige,og flere.. Mange egentlig,men finner så og si aldri noen av dem :P

Skrevet (endret)

Jeg hadde to Oakley-solbriller og tre par forskjellige modeller Ray Ban.

Det ene Oakley-paret forsvant under en festival i sommer, og det andre er litt skrapt opp i glasset, noe som irriterer meg grenseløst og gidder ikke å gå med dem.

Det ene paret Ray Ban Wayfarer som jeg hadde hatt i 5 år, ble frastjålet på en flyplass i år. Ellers har jeg Ray Ban pilotbriller som jeg ikke vet hvor er, og Ray Ban Clubmasters. Det er sistnevnte jeg bruker mest for tiden, men de har absolutt ikke vært favoritten.

Ellers har jeg en haug med billige solbriller, men jeg foretrekker de som er litt dyrere, da glasset er sinnsykt mye bedre.

Jeg bruker mest solbriller når jeg kjører. Før gikk jeg lite med solbriller, men nå syns jeg det er litt ubehagelig å være i sola uten, har blitt så vant til det, men jeg går ikke rundt med dem hele tiden.

Endret av drue
Skrevet

To par billige. Ene er kjøpt på Jysk og andre på H&M. :P

Prøver å alltid ha solbriller med meg, men siden jeg skifter mellom å bruke ryggsekk og veske hender det ofte at de blir liggende i den ene.

Anonymous poster hash: e2f5f...fac
Skrevet

Flere par billige. Er fullstendig avhengig av solbriller så fremt det er sol så jeg slenger dem med meg i sekk eller veske alt ettersom. Dermed får de også hard medfart så dyre briller ville vært rimelig bortkastet på meg. Sjekker dog at de skjermer for det meste av UV stråling.

:( Yndlingsbrillene mine til 49 kroner fra Vita ble nettopp ødelagt.

Skrevet

Jeg har 3 par "dyre" solbriller som rullerer på å ligge i etui i veska avhengig av antrekket mitt den aktuelle dagen :)

Skrevet

Har ett billig par som jeg veldig ofte har med meg siden jeg er så lyssky. Får fort vondt i hodet av for mye lys også er jeg redd for å skade øynene mine.
Gidder ikke å kjøpe dyre solbriller siden jeg er så flink til å ødelegge ting jeg har med meg overalt.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Et par Ray Ban i den nye, modifiserte pilot utgaven. Disse ligger i bilen, så der bilen er er solbrillene.

Et par Chanel briller som er... de må være 10 år gamle... og om jeg leter litt så finner jeg dem :)

Skrevet

Har et par svarte Versace, ca. 6 år gamle. De er alltid i bilen eller i veska. Brukes hele året.

Når jeg skal sitte ute i hagen og lese, bruker jeg et par gamle CK. Egentlig herresolbriller, og ikke spesielt kledelige. Men helt utrolig bra glass!

Så har jeg noen smale, urgamle DKNY som jeg bruker på stranden.

Anonymous poster hash: 867ef...7d3
Skrevet

Ett par billige, ett par dyre. Har de aldri med meg i veska nei, men det ene paret ligger i bilen, stort sett der jeg virkelig trenger dem!

Skrevet

Jeg har 6 par dyrere solbriller jeg varierer mellom. Et av rayban pilot parrene mine ligger alltid i veska. De veier nesten ingenting, og tar lite plass. I tillegg har jeg alltid et par i bilen.

Skrevet

Har alltid to tre par liggende i bilen. Om sommeren prøver jeg alltid å ha med meg et par briller, jeg takler ikke sollys i øynene. Har fire par Ray Bans, et par dolce og gabbana og et par Celine. Og en hel haug fra H&M som jeg finner i jakkelommer og vesker :)

Skrevet

Jeg har et par billige solbriller fra H&M, har ikke brukt de på flere år og har de aldri med meg.

Anonymous poster hash: ee1b5...90a
Skrevet

Har en del forskjellige typer, men kjøpte meg nylig et nytt par fra Dior som jeg er veldig fornøyd med. Jeg har definitivt alltid med meg solbriller og bruker de selv om det ikke er sol. Er ikke så glad i skarpt dagslys så da gjemmer jeg meg bak brillene.

_8214439.jpg

Skrevet

Jeg bruker briller som endrer seg etter værforholdene til solbriller. Svært praktisk kan man si. ;)

Anonymous poster hash: 09a53...eb2
Skrevet

Har etterhvert en del par med dyre solbriller, og minst ett par ligger alltid i veska. For tiden Ray Ban-brillene mine - som jeg stort sett har brukt i hele sommer. Elsker dem. (Men er ikke alene om det... :eeeh: )

Anonymous poster hash: ff304...571
Skrevet

Nei, glemmer alltid å ta med meg solbriller. Har relativt billige solbriller. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Mange billige, de dyreste kostet ca 200kr. Har alltid et par i et solbrilleetui i veska. Øynene mine er veldig ømfintlige for lys så går ikke ut døra uten å ha de med. Har også et par liggende i begge bilene våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...