Gå til innhold

Pulevenn med følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er redd for å få følelser for pulevennen min (igjen) Hvordan kan jeg holde følelsene i sjakk og fremdeles holde på? Jeg gjør dette for å trøste meg selv med at jeg ikke har mistet han fullstendig :( Vet jeg ikke burde men savner han så.. Ja. Vi var i et forhold tidligere...

Anonymous poster hash: 77986...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel det... Det er nesten umulig. Selv om man tenker man skal være kald og ikke bry seg, kommer følelsene snikende.

Han har ingen interesse av å gå tilbake til et forhold med deg?



Anonymous poster hash: b31a7...2c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at man klarer å ha pulevenn. Min "pulevenn" kuttet meg nettopp ut fordi han ikke vil ha forhold og mener vårt "forhold" ble litt av alt.. Nå føler jeg han mannen i mitt liv og jeg sitter såret igjen. Aldri mer sier jeg bare..



Anonymous poster hash: c08a3...58a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Å være i et slikt forhold med en eks er noe av det dummeste man kan gjøre spør du meg. Det blir bare verre for en eller begge parter uansett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for å få følelser for pulevennen min (igjen) Hvordan kan jeg holde følelsene i sjakk og fremdeles holde på? Jeg gjør dette for å trøste meg selv med at jeg ikke har mistet han fullstendig :( Vet jeg ikke burde men savner han så.. Ja. Vi var i et forhold tidligere...

Anonymous poster hash: 77986...382

La være å ha en sånn venn hvis du ikke kan la være å utvikle følelser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om han ønsker gå inn i et forhold igjen. Men jeg vet det fortsatt er fysisk tiltrekning der. Tror dere det er helt umulig at han kan få følelser for meg gjennom sex? Han får meg tilogmed til å føle en slags trygghet når vi har oss, litt vanskelig å forklare men.. Hilsen TS

Anonymous poster hash: 77986...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppskrift på hjertesorg!

Du skjuler dine motiver, og gjør det ytterst vanskelig for ham å vite hvor han har deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om han ønsker gå inn i et forhold igjen. Men jeg vet det fortsatt er fysisk tiltrekning der. Tror dere det er helt umulig at han kan få følelser for meg gjennom sex? Han får meg tilogmed til å føle en slags trygghet når vi har oss, litt vanskelig å forklare men.. Hilsen TS

Anonymous poster hash: 77986...382

Jeg tror du har helt feil utgangspunkt for å ligge med denne fyren. Han er ikke en pulevenn for deg, så lenge du håper på noe mer. Kutt han ut, og finn deg eventuelt en pulevenn som bare er akkurat det for deg. Du kommer bare til å ende opp med knust hjerte.

Anonymous poster hash: f5539...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noen pulevenn! Jeg vil ha han. Mitt spørsmål til dere er bare om dere tror han får følelser av å holde på sånn lenge? TS.

Anonymous poster hash: 77986...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noen pulevenn! Jeg vil ha han. Mitt spørsmål til dere er bare om dere tror han får følelser av å holde på sånn lenge? TS.

Anonymous poster hash: 77986...382

Nei. Slutt å ha pulevenner hvis du ikke er i stand til å ha dem.

Anonymous poster hash: 8c377...593

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noen pulevenn! Jeg vil ha han. Mitt spørsmål til dere er bare om dere tror han får følelser av å holde på sånn lenge? TS.

Anonymous poster hash: 77986...382

Du, hør nå her. Hvis du vil ha ham tilbake, må du slutte med dette. Jeg personlig tror ikke at dette er veien å gå for å oppnå det du vil. Folk forandrer seg, følelser endrer seg, livet fortsetter. Ja, det er vanskelig, men du gjør det bare verre for deg selv.

Ta en prat med ham, fortell ham hvordan du føler deg og hva du vil, hør på hva han har å si om sine følelser og ønsker og få ting avklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke ha noen pulevenn! Jeg vil ha han. Mitt spørsmål til dere er bare om dere tror han får følelser av å holde på sånn lenge? TS.

Anonymous poster hash: 77986...382

Si at enten så må han fri, eller så må han stikke av.

Du vil vel egentlig ha en ektemann, mens han tilsynelatende vil ha elskerinne. Det kan godt tenkes at han elsker deg, men ikke orker å ha deg rundt seg hele tiden, samtidig som han liker å knulle litt rundt. Kanskje han kan tenke seg et ekteskap dersom han får ha noen på si? Men er det noe du ønsker?

Vi på kg er vel mer eller mindre enig i at dumping er best. Du trenger faktisk tid til å bearbeide kjærlighetssorg med han før du kan finne en mann som vil bli sammen med deg på dine premisser.

Du må gå ut i fra at din pulevenn er som han er, og ikke kommer til å forandre seg noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noen pulevenn! Jeg vil ha han. Mitt spørsmål til dere er bare om dere tror han får følelser av å holde på sånn lenge? TS.

Anonymous poster hash: 77986...382

Nei. Så lenge du kryper for han, og ha får gjøre som han vil er det ingen grunn for han å investere noe mer i deg. Slutt å ligg med han, og gå videre. Er det potensiale for følelser der kommer han eventuelt løpende etter, når han ikke har deg rundt lillefingeren lengre. Ved å holde på som du gjør reduserer du muligheten for å få han, og du ødelegger deg selv. Tap-Tap situasjon for deg.

Anonymous poster hash: f5539...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp han. Du kommer til å dø av hjertesorg til slutt.



Anonymous poster hash: e6341...7a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wanderlust

Vi vet vel ingenting om hans følelser. Sånt er man nødt å kommunisere til hverandre, ellers er det vanskelig å vite.

En ting er sikkert, og det er at du ikke kan fortsette å holde på slik som du gjør nå. Klart det kan være at han er i stand til å utvikle følelser for deg igjen, men det kan like gjerne være motsatt. Du er nødt til å ta opp dette med ham, ellers er faren veldig stor for at du blir mye mer såret på et senere tidspunkt enn det du eventuelt blir nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Har pratet med han nå og han sa at når han kommer i et forhold igjen vil han gjerne at jeg skal være elskerinnen hans. Dette gjorde meg sint, men jeg viste det ikke. Jeg prøver ligge med han og late som jeg ikke bryr meg, han blir fort sjalu så jeg tenker det kan være en start? Har et stort håp om at hvis jeg holder på lenge nok vil følelsene komme tilbake. Vet at dette er dumt. Men jeg er sønderknust og vil ha mannen min tilbake...

Anonymous poster hash: 77986...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Har pratet med han nå og han sa at når han kommer i et forhold igjen vil han gjerne at jeg skal være elskerinnen hans. Dette gjorde meg sint, men jeg viste det ikke. Jeg prøver ligge med han og late som jeg ikke bryr meg, han blir fort sjalu så jeg tenker det kan være en start? Har et stort håp om at hvis jeg holder på lenge nok vil følelsene komme tilbake. Vet at dette er dumt. Men jeg er sønderknust og vil ha mannen min tilbake...

Anonymous poster hash: 77986...382

Mener han at du er bra nok til å knulle på, men at det er flaut å vise seg offentlig med deg?

Eller mener han at du er bra nok til å knulle på innimellom , men altfor slitsom til å dele hverdagen med?

Uansett så mener jeg at du heller bør knulle en mann som respekterer deg fullt ut.En som vil være 100% på laget ditt. Jeg skjønner at du ikke orker å ta kjærlighetssorghelvetet, men anbefaler deg allikevel å bryte, og skaffe deg et liv. Tro meg, det er verdt det.

Eller tar jeg helt feil? Er du sånn at du trenger en som behandler deg helt rævva for å føle tiltrekning? Er du en slags psykomasochist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hang meg opp i det at han blir svært sjalu. Høres ikke bra i mine ører. Han vil ikke ha deg, men ha kontroll over deg. Og det har han jo nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...