Gå til innhold

Sexy - hva legger dere i det ordet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og er det et ord dere kan "slenge ut" til hvem som helst, eller er det begrenset til de dere kun synes er sexy?



Anonymous poster hash: cc02f...1e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på situasjonen. Jeg kan omtale folk/ting som "sexy" i en ironisk tone, men jeg sier/skriver ikke "du er sexy" til en mann dersom jeg ikke mener det, og da er det fordi jeg mer enn gjerne hopper til køys med ham.

Anonymous poster hash: 74c4a...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy er ikke et ord jeg slenger ut til/om gud og hvermann, nei. Det meste kan bli omtalt som "søtt", men sexy er forbeholdt det som tenner meg.



Anonymous poster hash: cc02f...1e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexy går for min skyld på "vibe". Altså hvilken utstråling man har der og da. Det går på hva som frister meg. Feks hvis ei jente vrikker litt ekstra på rumpa når hun går bortover bare for å vise seg litt ekstra for meg, da kan det være ubeskrivelig sexy.



Anonymous poster hash: 25012...bc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan 'slenge det ut'' til venninner før vi skal på fest, på byen eller som selvtillitsboost hvis de skal på date. De tenner meg ikke, men jeg bruker ordet sexy likevel. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg er ganske så kjip på bruken av 'sexy'...

Når jeg bruker det til noen så er de flaming hot, så den mann som av meg betegnes som sexy er en mann som virkelig tenner meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...