AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Hei!! For ikke mange ukene siden hadde jeg mine første g-punktsorgasmer, og jeg har blitt helt avhengig! Siden kjæresten bor så langt unna, må jeg ha en g-punktsvibrator. Har sett en del på nettet nå, og enten er de svindyre, eller så har de ikke kraftige vibrasjoner. Noen som vet om en gpunktsvibrator som både er billig og har kraftige vibrasjoner? Anonymous poster hash: 37033...c59
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Hei. har du sjekket kondomeriet.no ? Er mange sider på nettet som har billige vibratorer. Må være ille å bli avhengig, da kan vell ikke kjæresten din klage? Lykke til Hei!! For ikke mange ukene siden hadde jeg mine første g-punktsorgasmer, og jeg har blitt helt avhengig! Siden kjæresten bor så langt unna, må jeg ha en g-punktsvibrator. Har sett en del på nettet nå, og enten er de svindyre, eller så har de ikke kraftige vibrasjoner. Noen som vet om en gpunktsvibrator som både er billig og har kraftige vibrasjoner?Anonymous poster hash: 37033...c59
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Sjekk Ebay? Jeg kjøpte min kjære rabbit der, billig! Anonymous poster hash: 7de95...3fb
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Denne er bra og billig, funker for meg i hvert fall http://shop.erotikknett.no/Vibrator/G-punkt-vibratorer/G-vibes Anonymous poster hash: 77f11...9a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå