AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Jeg sluttet på p-piller i mai i fjor, altså for nesten halvannet år siden. Fikk mensen som normalt ca en måned etter, men senere har syklusen vært veldig uregelmessig på alt fra 21 til 30 dager, med 25 dager i gjennomsnitt. Prøver ikke å bli gravid, men mensen burde vel ha kommet litt mer regelmessig etter så lang tid? Anonymous poster hash: b321c...1b6
Pringle Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Det er ikke veldig uregelmessig. Det er bare en "myte" at alle friske kvinner får menstruasjon hver 28.dag.
Kto Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Da jeg ikke gikk på p-piller varierte min mensen veldig. Alt fra 27-32 dager mellom hver gang. Det er fordi hormonnivåene svinger veldig i kroppen, når man går på pillen holder den hormonnivåene mer konstante slik at du får mensen på samme dag hver gang
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Ok, takk for svar! Er bare litt frustrerende å ikke vite når den kommer i det hele tatt. Har heldigvis ikke noe særlig kraftige blødninger, og kjenner det på kroppen noen timer før. Anonymous poster hash: b321c...1b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå