Trønderberte Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Jeg og tre andre jenter planlegger jentetur til london rundt april 2014! Noen som har erfaring over ting man kan gjøre der (bortsett fra shopping) og ikke så dyrt men bra hotell? :-)) tenkte å være ei uke ca :-)
Marie90 Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 (endret) Jeg tror det er London-tråder allerede med forslag til hotell. Ellers anbefaler jeg bare å se igjennom hotels.com, velge etter område og pris. Secretescapes.com har iblant gode tilbud. Nå er det jo langt frem i tid, så det er vel ikke noen tilbud som ligger ute enda.. Ting å gjøre kommer jo an på hva du liker. Jeg har bodd her i noen år nå, så hvis det er noen spesifikke steder ift. uteliv eller shopping du vil vite om, kan jeg komme med forslag Det er jo de åpenbare turistgreiene, men jeg hadde ikke kastet bort tiden på det. Endret 29. september 2013 av Marie90
Gjest heklepleddet Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 London Dungeon! Om dere ikke er lettskremte da http://www.youtube.com/watch?v=ZrzRxJLuSf0 http://www.thedungeons.com/london/en/
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 St. Giles Hotel ved Tottenham Court. Greit hotell, litt små rom, men sentralt og relativt billig. Utenom shopping så er det jo fint å traske rundt i byen. Ta Tuben til en eller annen stasjon, tass rundt i gatene. Gå på kafé, ta en tur i parken. Ellers er det jo mange historiske steder å besøke. Dra på stand up, musikal o.l. Anonymous poster hash: f54ef...359
missdior Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Londontråden er stedet å lete.... Der er det tips for både hotell, restauranter, ting å gjøre og se
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg tror det er London-tråder allerede med forslag til hotell. Ellers anbefaler jeg bare å se igjennom hotels.com, velge etter område og pris. Secretescapes.com har iblant gode tilbud. Nå er det jo langt frem i tid, så det er vel ikke noen tilbud som ligger ute enda.. Ting å gjøre kommer jo an på hva du liker. Jeg har bodd her i noen år nå, så hvis det er noen spesifikke steder ift. uteliv eller shopping du vil vite om, kan jeg komme med forslag Det er jo de åpenbare turistgreiene, men jeg hadde ikke kastet bort tiden på det. Jeg ønsker tips om uteliv og shopping! Reiser til London om ikke lenge, og er så heldig at jeg skal være der en stund. Anonymous poster hash: 8e63c...01f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå