Gå til innhold

Tenåringsmamma!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gleder meg litt til det er min tur med tenåringer i hus!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaven var kjempeflott, pet! Den kommer helt sikkert til å falle i smak :Nikke:

Ikke bry deg om kommentaren til gjest. Å bli 13 er stort og da skal det feires :wink:

Å få en dyr gave nå og da ødelegger ikke barnas økonomiske sans. Tviler på at han får et usunt forhold til verdier heller.

Jeg mener, jeg har fått en del dyre gaver "rett i hendene" ( i forbindelse med barn og oppussing av leilighet ), men jeg har ikke fått noe usunt forhold til verdier av den grunn. Og barna våre, de får en god del gaver fra svigermor både til bursdag og jul, betyr det at de vil få et usunt forhold til verdier? Nei, alldeles ikke. Det er da snakk om gaver til "normale" priser og ikke over 1000,- pr stk for å sitte det litt på spissen. Og mesteparten av det er klær uansett. Og penger betyr ikke alt her i verden.

Dessuten så er det opp til foreldre hvor dyr gave de vil gi.

Gjest høres en smule misunnelig ut, men det kan hende det er bare jeg som tolker det sånn utifra "tonen" i innlegget.

Nei, pet, håper dere får en fin fin dag alle sammen! :bursdag:

Skrevet
Håper dere får en kjempefin dag!

Takk! Det var jo liksom fordi jeg er så stolt og glad i dag og at jeg gleder meg til å gi ham gaven at jeg skrev innlegget, da. Jeg bryr meg veldig lite om hva andre mener er passende mht gaver til ungene sine, er bare veldig glad for å kunne gi ham noe han virkelig ønsker seg og kommer til å få mye glede av i lang tid framover.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Fin gave, den er verken for mye eller for lite for en 13åring :)

Skrevet

Nei, pet, håper dere får en fin fin dag alle sammen! :bursdag:

Takk til deg og! Det blir nok en knallbursdag! :digge:

Skrevet

Å bli 13 år er stort :enig_animasjon:

Synes det er fint at du gir han en slik gave som oppveier det han er flink til og virkelig interesserer seg for.

Skjønner tanken til gjest til en viss grad, men dette handler jo ikke om hver dag. Og dessuten så vet vel ikke gjest noe om hva som passer seg i en familie som hun ikke en gang kjenner ... :tunge1:

Håper tenåringsmammaen og tenåringen hennes får en strålende dag.

Gratulerer med dagen :gratulerer:

Skrevet

Tråden er ryddet. De verste usakligheter er slettet.

Nala - moderator

Skrevet

For en flott gave! Han blir sikkert kjempeglad!!

Skrevet

Kjempe flott gave!

Heldig tenåring, ja!

Fortell oss hvordan gaven ble mottatt, da!

Skrevet

Må si jeg unner sønen din den gaven hvis du mener han fortjener det. Virkelig, men det er tydeligvis desverre enkelte som er missunlige. Fortell oss hvordan han motok den a.

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!

:bursdag:

En flott sønn med verdens flotteste og stolteste mor!! :klem:

Jeg er helt sikker på at din sønn fortjener denne gaven. Han bli slettes ikke ødelagt av en slik gave!!

Selv er jeg en bortskjemt drittunge som har fått alt jeg har pekt på gjennom hele livet, men jeg er overhodet ikke interessert i materielle ting og merkelær. Ble mettet som liten jeg :enig_animasjon:

PS! Jeg tror Gjest har stått opp med feil ben idag! :-(

Skrevet
Ja' date=' fortell oss hvordan det gikk.[/quote']

Det skal jeg gjøre! Jeg elsker å gi folk ting de blir skikkelig glade for! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Da jeg skulle ta lappen, ville mine foreldre at jeg skulle jobbe og spare til den selv. Det klarte jeg og, og var veldig stolt, men på min 19-års dag kjøpte de en kun 1 år gammel bil til meg (VW Polo). :-)

Det var jeg helt uforberedt på og satte stor pris på det. Bilen stelte og polerte jeg slik at den alltid skinte, og mer takknemlig ungdom skulle man lete lenge etter.

Gjest Poirot
Skrevet

Det er så gøy å gi bort gaver man tror vil klaffe så bra!

Skrevet

Så flott gave. Jeg er sikker på han blir veldig glad.

Gjest Esther
Skrevet

Kjempefin gave - hadde vært mitt i blinken for min yngste sønn som også blir 13 snart.

Skrevet

En veldig fin gave! Morro å gi bort noe som vil bli satt veldig pris på og husket senere i livet. I tillegg til at det kommer til å bli brukt flittig.

Skrevet

... og han ble selvsagt overlykkelig! Først stum, en klem, så på det en gang til og så begynte et fårete glis og bre seg over ansiktet hans, en klem til, en klem til samboer, og så TUUUUUSEN TAKKK! ÅÅÅ!

Holdt på å begynne å grine, jeg! :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

:klem: Gratulerer med overstått tenårings-dag, Pet. Det er en stor dag, en merkedag for oss foreldre. Gutten min er snart femten :o og jeg begynner å forstå at gutten snart er voksen. Skummelt.

Flott gave!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...