Gjest Pet Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 I dag blir jeg tenåringsmamma og det synes jeg er veldig stas! Han skal få en gave som han er sikker på at han ikke får, så jeg gleder meg som et barn til å gi ham den! Han er en skjønn og morsom og kreativ gutt som er veldig glad i mammaen sin og ikke redd for å si og vise det. Så jeg er veldig glad i dag! Hurra for oss!
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Hva er det du skal gi han. Fortell oss gjerne også hvordan han reagerte.
Gjest Primula Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Guri, trodde du skulle bli mamma jeg, som tenåring..Lurte litt på hvordan du visste at du skulle bli mamma idag, og at du skulle gi babyen din en gave han ikke visste om.. Måtte lese det flere ganger før jeg skjønte hva det sto. Litt trøtt enda tro.. :oops:
Gjest Pet Skrevet 29. april 2004 #4 Skrevet 29. april 2004 Han skal få dette: http://www.trust.com/products/default.htm?artnr=13339 Han kommer til å gå helt av skaftet!
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2004 #5 Skrevet 29. april 2004 Jeg hadde iallefall blitt kjempeglad Da jeg ble 13 fikk jeg egen mobil til bursdagen min, men det er jo en del år siden. Har lagt merke til at fleste har mobil når de fyller 13 nå til dags, men det var stort for meg den gangen
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #6 Skrevet 29. april 2004 Synes ikke det er bra å skjemme bort barn på den måten. Når han er 13 er det på tide å lære seg å disponere egne penger og spare til dennen type ting selv!
Gjest Myumi Skrevet 29. april 2004 #7 Skrevet 29. april 2004 Synes ikke det er bra å skjemme bort barn på den måten. Når han er 13 er det på tide å lære seg å disponere egne penger og spare til dennen type ting selv! Selv om man får en dyr gave betyr ikke det at man mister all økonomisk sans. Du høres bare misunnelig ut gjest.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #8 Skrevet 29. april 2004 Selv om man får en dyr gave betyr ikke det at man mister all økonomisk sans. Nei, men man får et usunt forhold til verdier når så dyre gaver bare "faller i hendene på en"
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #9 Skrevet 29. april 2004 Synes ikke det er bra å skjemme bort barn på den måten. Når han er 13 er det på tide å lære seg å disponere egne penger og spare til dennen type ting selv! Er det mulig
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #10 Skrevet 29. april 2004 Er det mulig ??? Jeg skjønner ikke hva som er så rart?
Gjest Myumi Skrevet 29. april 2004 #11 Skrevet 29. april 2004 Nei, men man får et usunt forhold til verdier når så dyre gaver bare "faller i hendene på en" Han har burdag, å fylle 13 år og gå inn i tenårene er faktisk en STOR dag. Som sagt, du høres misunnelig ut.
Gjest Pet Skrevet 29. april 2004 #12 Skrevet 29. april 2004 Synes ikke det er bra å skjemme bort barn på den måten. Når han er 13 er det på tide å lære seg å disponere egne penger og spare til dennen type ting selv! Han er ikke bortskjemt i det hele tatt! Han har gjort seg fortjent til det og er veldig interessert i alt som har med film og animasjon å gjøre, så det er ikke et leketøy som faller i hendene på ham. Dessuten var det ikke SÅ dyrt!
tuji Skrevet 29. april 2004 #13 Skrevet 29. april 2004 Nei, men man får et usunt forhold til verdier når så dyre gaver bare "faller i hendene på en" Kanskje han har fortjent en fin gave. Det vet vel ikke du noe om.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #14 Skrevet 29. april 2004 Kanskje han har fortjent en fin gave. Det vet vel ikke du noe om. Hva legger du da i "fortjent"?
Gjest agurk Skrevet 29. april 2004 #15 Skrevet 29. april 2004 Nei, barn bør ikke få gaver selv om de har bursdag. Da lærer de ikke å bli økonomiske. Barn bør spare til sine egne bursdagsgaver og helst bake sin egen kake og! Men til saken. For en kjempefin gave! Dere må ha en super dag!
Laina Skrevet 29. april 2004 #16 Skrevet 29. april 2004 Jeg regner med at det ikke er så veldig dyr gave... Mitt trust digitale fotoapparat kostet 1299.- for halvannet år siden. (oppløsning på 3.2 megapixler.) Den gangen var det utrolig billig, dersom man sammenliknet med de andre kameraer med samme oppløsning. Dessuten blir ikke den økonomiske sansen svekket om man gir flotte bursdagspresanger. Den økonomiske sansen blir svekket i det daglige, dersom man får ting man peker på hele tiden. Jeg syns det høres ut som dette er en enestående gave, siden moren gleder seg så over å få gi den til gutten sin. Håper dere får en kjempefin dag!
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #17 Skrevet 29. april 2004 Nei' date= barn bør ikke få gaver selv om de har bursdag. Da lærer de ikke å bli økonomiske. Barn bør spare til sine egne bursdagsgaver og helst bake sin egen kake og! ] Det var ikke det jeg sa!!! :evil: Men jeg synes en gave til 200-300 kr hadde vært mer "passende", det var det hele.. Ikke ta det så tungt folkens! :-)
Gjest Pet Skrevet 29. april 2004 #18 Skrevet 29. april 2004 Før dette snur og blir en tråd om dyre gaver, vil jeg bare si at det kostet 1600 kroner og at det er videokamera, digitalt kamera, webcam og diktafon i ett. Jeg synes også 13-års dagen er en stor dag og ville gjerne gi ham det.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #19 Skrevet 29. april 2004 Før dette snur og blir en tråd om dyre gaver' date=' vil jeg bare si at det kostet 1600 kroner og at det er videokamera, digitalt kamera, webcam og diktafon i ett. Jeg synes også 13-års dagen er en stor dag og ville gjerne gi ham det.[/quote'] Synes de thøres ut som en flott gave og du har rett- 13 år er stort :-)
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #20 Skrevet 29. april 2004 Dette var faktisk bare hyggelig ment.. Som sagt; slapp av nå! Det var bare et råd og det har jeg gitt.. Å angripe meg ser jeg virkelig ikke hensikten med.. Ha en hyggelig diskusjon folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå