AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #21 Skrevet 5. oktober 2013 Dette er det dummeste jeg har lest på lenge. TS er sikkert en liten mann som må tøffe seg i en stor bil for å kompensere for et eller annet. Syntes ofte jeg ser de små mennene sitte i digre biler hvor de nesten drukner bak rattet. Anonymous poster hash: 64311...d1c 1
Gjest celine Skrevet 7. oktober 2013 #22 Skrevet 7. oktober 2013 Nå er det jo slik at det er motsatt av hva du sier her. Jeg har stor 4-hjulstrekker, og det er skummelt hvor lite man merker farten i en slik stor og tung bil. 80 km/t virker som 60 eller mindre. Jeg låner av og til en Audi A3, og DER virker det jo som 60 km/t er 80... Det er også mye lettere å beregne bredden på SUV'n, da man sitter så høyt og oversiktelig. Hehe, det virker ikke som om det er så lett å beregne Definitivt ikke for alle, i alle fall.. Ellers tenkte jeg mer på høyden, og ikke størrelsen, da jeg snakket om opplevelsen av fart. Jo høyere man kommer, jo fortere ser det ut til å gå. Det er i alle fall min teori, etter å ha kastet blikk på speedometeret på bussen hvis jeg har syntes at sjåføren tråkker litt vel hardt på gassen. Innser fort at jeg ligger ganske mye raskere med bil, hvis jeg kjører selv
Gjest made4u Skrevet 11. oktober 2013 #23 Skrevet 11. oktober 2013 Dette er det dummeste jeg har lest på lenge. TS er sikkert en liten mann som må tøffe seg i en stor bil for å kompensere for et eller annet. Syntes ofte jeg ser de små mennene sitte i digre biler hvor de nesten drukner bak rattet.Anonymous poster hash: 64311...d1c Nå er det praktiske grunner til at jeg kjører stor bil, skulle gjerne hatt en mindre bil som ikke minst hadde bedre kjøreegenskaper og bedre comfort og var mer økonomisk i drift samt ikke minst sprekere. Jeg savner egenskapene i mindre biler, dog veier det praktiske mer for meg og jeg er helt avhengig av stor bil. Så er altså ikke som en penisforlenger jeg har større bil enn snittet.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #24 Skrevet 11. oktober 2013 Den trenger ikke være så stor, bare den er lang, pleier jeg å si Anonymous poster hash: 48bcf...1fc
Gjest made4u Skrevet 13. oktober 2013 #25 Skrevet 13. oktober 2013 Den trenger ikke være så stor, bare den er lang, pleier jeg å si Anonymous poster hash: 48bcf...1fc Min er lenger enn snittet, og da snakker jeg om bilen altså. Hva gjelder størrelser generelt så føler jeg ikke for å skryte på meg mer eller mindre enn andre, sagt medandre ord så er jeg helt ordinær. 1, 79 cm er gjennomsnittshøyden for norske menn, det er på centimeteren hvor høy jeg er... Når det er sagt er det jo naturlig at en som er 2, 14 m høy nok har litt større bil med mer takhøyde og plass til bena, menskortvokste menn har mer plass i mindre bil etc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå