AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Hadde dere blitt tent dersom flørten/daten hadde sendt et slikt bilde? Anonymous poster hash: afc11...9dc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Anonymous poster hash: afc11...9dc Anonymous poster hash: afc11...9dc
Gjest Martin Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 (endret) x Endret 19. mars 2014 av Martin 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Jeg sendte nemlig et bilde (av min kropp) ala dette til flørten min, og ut i fra svaret jeg fikk, virket det som det var "populært", han påstod nemlig at det gikk for ham.. mye mulig med hånden til hjelp, men jeg syntes det var voldsomt og tenkte kanskje det bare var noe han sa.. Men synes dere det var en naturlig/forståelig reaksjon fra hans side? Anonymous poster hash: afc11...9dc
Gjest hogwash Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Jeg sendte nemlig et bilde (av min kropp) ala dette til flørten min, og ut i fra svaret jeg fikk, virket det som det var "populært", han påstod nemlig at det gikk for ham.. mye mulig med hånden til hjelp, men jeg syntes det var voldsomt og tenkte kanskje det bare var noe han sa.. Men synes dere det var en naturlig/forståelig reaksjon fra hans side?Anonymous poster hash: afc11...9dc Det var vel kanskje litt voldsomt ja. Mange faktorer som spiller inn dog, hadde dere allerede hatt en pirrende samtale og han var stormkåt er det vel mer forståelig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Det var vel kanskje litt voldsomt ja. Mange faktorer som spiller inn dog, hadde dere allerede hatt en pirrende samtale og han var stormkåt er det vel mer forståelig. Det tok riktignok litt tid før jeg fikk respons, så kan det være at han ble så tent av bildet at han tok seg en runk? Anonymous poster hash: afc11...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 Å se bildet du postet her, av en helt tilfeldig kropp, er ikke så ekstremt tennende at jeg er nødt til å "dra'n", men hadde jeg fått et slikt bilde tilsendt av en dame jeg hadde noe på gang med, så skal du ikke se bort i fra at det hadde satt fantasien i gang og jeg hadde funnet meg et privat avlukke, nei. Så ja, når han skrev at det gikk for han, så gjorde det nok det. (Enten med en hjelpende hånd eller ikke - det var på grunn av deg. ) Anonymous poster hash: b13ff...f70 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #9 Skrevet 29. september 2013 Ja, spesielt om det var av en jente jeg var i et forhold med eller hadde noe på gang med. Eller bare om det var en helt ukjent....ja takk til alt !!!!!!! Det er digg ! Anonymous poster hash: e7ae9...adf
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Ja, spesielt om det var av en jente jeg var i et forhold med eller hadde noe på gang med. Eller bare om det var en helt ukjent....ja takk til alt !!!!!!! Det er digg ! Anonymous poster hash: e7ae9...adf Kunne du også kommet av et slikt bilde? Anonymous poster hash: afc11...9dc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 Kunne du også kommet av et slikt bilde?Anonymous poster hash: afc11...9dc Ikke meg du siterte, men kanskje. Om hun ser bra ut. Anonymous poster hash: f3c28...d70 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #12 Skrevet 29. september 2013 Hm, jeg vet ikke hvorfor, men jeg er litt "opphengt" i om det faktisk gikk for han eller ikke. (Nei, jeg vil ikke spørre han om det.) Er det uansett en respons som tilsier at han likte det han fikk? Anonymous poster hash: afc11...9dc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #13 Skrevet 29. september 2013 Hm, jeg vet ikke hvorfor, men jeg er litt "opphengt" i om det faktisk gikk for han eller ikke. (Nei, jeg vil ikke spørre han om det.) Er det uansett en respons som tilsier at han likte det han fikk?Anonymous poster hash: afc11...9dc Ja. Og så tenker jeg at det er mange andre måter han kunne ha uttrykt sin begeistring på, utenom å skrive at det gikk for han - hvis det faktisk ikke gjorde det. Men ikke tenk så mye på det - bare kjør på, han synes garantert du er digg. Anonymous poster hash: b13ff...f70 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #14 Skrevet 29. september 2013 Ja. Og så tenker jeg at det er mange andre måter han kunne ha uttrykt sin begeistring på, utenom å skrive at det gikk for han - hvis det faktisk ikke gjorde det. Men ikke tenk så mye på det - bare kjør på, han synes garantert du er digg. Anonymous poster hash: b13ff...f70 Jeg som heterofil jente skjønner liksom ikke at et slikt bilde kan ha så stor effekt, derfor vil jeg bare høre hvordan andre menn hadde reagert på et slikt bilde. Anonymous poster hash: afc11...9dc
Gjest Awzm me Skrevet 29. september 2013 #15 Skrevet 29. september 2013 Hm, jeg vet ikke hvorfor, men jeg er litt "opphengt" i om det faktisk gikk for han eller ikke. (Nei, jeg vil ikke spørre han om det.)Er det uansett en respons som tilsier at han likte det han fikk?Anonymous poster hash: afc11...9dc Responsen sa jo ikke akkurat at han ikke likte det iallefall?
Gjest hogwash Skrevet 29. september 2013 #16 Skrevet 29. september 2013 ... Er det uansett en respons som tilsier at han likte det han fikk?Anonymous poster hash: afc11...9dc Er du virkelig så usikker? For ham var det sikkert den aller tydeligste måten å få frem at han likte det på...
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #17 Skrevet 29. september 2013 Perfekt å sende tidlig i froholdet. Senere kan du gjerne være mer... Avkledd.Anonymous poster hash: 7c64e...52c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå