Gå til innhold

Menn, hadde dere blitt tent av dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde dere blitt tent dersom flørten/daten hadde sendt et slikt bilde?

Anonymous poster hash: afc11...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-58958-0-28314000-1380438225_thumb.j

Skrevet

Jeg sendte nemlig et bilde (av min kropp) ala dette til flørten min, og ut i fra svaret jeg fikk, virket det som det var "populært", han påstod nemlig at det gikk for ham.. mye mulig med hånden til hjelp, men jeg syntes det var voldsomt og tenkte kanskje det bare var noe han sa.. Men synes dere det var en naturlig/forståelig reaksjon fra hans side?

Skrevet

Jeg sendte nemlig et bilde (av min kropp) ala dette til flørten min, og ut i fra svaret jeg fikk, virket det som det var "populært", han påstod nemlig at det gikk for ham.. mye mulig med hånden til hjelp, men jeg syntes det var voldsomt og tenkte kanskje det bare var noe han sa.. Men synes dere det var en naturlig/forståelig reaksjon fra hans side?

Det var vel kanskje litt voldsomt ja. Mange faktorer som spiller inn dog, hadde dere allerede hatt en pirrende samtale og han var stormkåt er det vel mer forståelig.

• Liker 1
Skrevet

Det var vel kanskje litt voldsomt ja. Mange faktorer som spiller inn dog, hadde dere allerede hatt en pirrende samtale og han var stormkåt er det vel mer forståelig.

Det tok riktignok litt tid før jeg fikk respons, så kan det være at han ble så tent av bildet at han tok seg en runk?

• Liker 1
Skrevet

Å se bildet du postet her, av en helt tilfeldig kropp, er ikke så ekstremt tennende at jeg er nødt til å "dra'n", men hadde jeg fått et slikt bilde tilsendt av en dame jeg hadde noe på gang med, så skal du ikke se bort i fra at det hadde satt fantasien i gang og jeg hadde funnet meg et privat avlukke, nei.

Så ja, når han skrev at det gikk for han, så gjorde det nok det. :) (Enten med en hjelpende hånd eller ikke - det var på grunn av deg. ;) )

Anonymous poster hash: b13ff...f70
  • Liker 1
Skrevet

Ja, spesielt om det var av en jente jeg var i et forhold med eller hadde noe på gang med. Eller bare om det var en helt ukjent....ja takk til alt !!!!!!! Det er digg !

Anonymous poster hash: e7ae9...adf
Skrevet

Ja, spesielt om det var av en jente jeg var i et forhold med eller hadde noe på gang med. Eller bare om det var en helt ukjent....ja takk til alt !!!!!!! Det er digg ! Anonymous poster hash: e7ae9...adf

Kunne du også kommet av et slikt bilde?

Skrevet

Kunne du også kommet av et slikt bilde?

Ikke meg du siterte, men kanskje. Om hun ser bra ut.

Anonymous poster hash: f3c28...d70

• Liker 1
Skrevet

Hm, jeg vet ikke hvorfor, men jeg er litt "opphengt" i om det faktisk gikk for han eller ikke. (Nei, jeg vil ikke spørre han om det.)

Er det uansett en respons som tilsier at han likte det han fikk?

Skrevet

Hm, jeg vet ikke hvorfor, men jeg er litt "opphengt" i om det faktisk gikk for han eller ikke. (Nei, jeg vil ikke spørre han om det.)

Ja.

Og så tenker jeg at det er mange andre måter han kunne ha uttrykt sin begeistring på, utenom å skrive at det gikk for han - hvis det faktisk ikke gjorde det. Men ikke tenk så mye på det - bare kjør på, han synes garantert du er digg. :P

Anonymous poster hash: b13ff...f70

• Liker 1
Skrevet

Ja. Og så tenker jeg at det er mange andre måter han kunne ha uttrykt sin begeistring på, utenom å skrive at det gikk for han - hvis det faktisk ikke gjorde det. Men ikke tenk så mye på det - bare kjør på, han synes garantert du er digg. :PAnonymous poster hash: b13ff...f70

:)

Jeg som heterofil jente skjønner liksom ikke at et slikt bilde kan ha så stor effekt, derfor vil jeg bare høre hvordan andre menn hadde reagert på et slikt bilde.

Skrevet

Responsen sa jo ikke akkurat at han ikke likte det iallefall?

Skrevet

...

Er du virkelig så usikker? For ham var det sikkert den aller tydeligste måten å få frem at han likte det på...

Skrevet

Perfekt å sende tidlig i froholdet. Senere kan du gjerne være mer... Avkledd.

Anonymous poster hash: 7c64e...52c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...