Gå til innhold

Besvimte


Gjest snoopy_93

Fremhevede innlegg

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hei!
Er litt små bekymret nå, egentlig.

Jeg reiste meg opp i senga og besvimte sånn plutselig.
Rett før det ble svart og jeg falt fikk jeg skikkelig vondt på venstre side av hodet. Når jeg våknet etter kanskje 10sekunder er tunga mi nummen.

Jeg har fortsatt vondt i venstre siden av hodet, har ingen problemer med å snakke.

Er dette typisk for blodtrykksfall?
Har besvimt før, men de gangene har jeg ikke fått vondt i hodet eller vært nummen i tunga.

Bør jeg oppsøke lege eller ringe legevakta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skader ikke ringe for å høre :) Bedre det enn å gå å gruble over hva det kan være.

Endret av Mortem
Skrevet

Ring legevakta, de pleier å være behjelpelig. Om du ikke trenger å komme inn,så blir du i allefall beroliget av det.



Anonymous poster hash: 2df98...d8e
Skrevet

Er du usikker, ring legevakta og spør. Det skader ikke. Jeg synes det høres litt skummelt ut det du har opplevd.



Anonymous poster hash: 2e87e...f78
Skrevet

Migrene?



Anonymous poster hash: c915c...d48
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg har vært utredet for migrene og får bare beskjed av legen om å dra hjem og slappe av med et par paracet.. Har vært til MR-undersøkelse av hodet også uten noen resultater.

Det ekleste med hele situasjonen som oppstod var at tunga mi ble skikkelig nummen. :S

Får ta det opp med Legen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...