Gjest snoopy_93 Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Hei! Er litt små bekymret nå, egentlig. Jeg reiste meg opp i senga og besvimte sånn plutselig. Rett før det ble svart og jeg falt fikk jeg skikkelig vondt på venstre side av hodet. Når jeg våknet etter kanskje 10sekunder er tunga mi nummen. Jeg har fortsatt vondt i venstre siden av hodet, har ingen problemer med å snakke. Er dette typisk for blodtrykksfall? Har besvimt før, men de gangene har jeg ikke fått vondt i hodet eller vært nummen i tunga. Bør jeg oppsøke lege eller ringe legevakta?
Gjest badeand1 Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 (endret) Skader ikke ringe for å høre Bedre det enn å gå å gruble over hva det kan være. Endret 29. september 2013 av Mortem
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Ring legevakta, de pleier å være behjelpelig. Om du ikke trenger å komme inn,så blir du i allefall beroliget av det. Anonymous poster hash: 2df98...d8e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Er du usikker, ring legevakta og spør. Det skader ikke. Jeg synes det høres litt skummelt ut det du har opplevd. Anonymous poster hash: 2e87e...f78
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Migrene? Anonymous poster hash: c915c...d48
Gjest snoopy_93 Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Jeg har vært utredet for migrene og får bare beskjed av legen om å dra hjem og slappe av med et par paracet.. Har vært til MR-undersøkelse av hodet også uten noen resultater. Det ekleste med hele situasjonen som oppstod var at tunga mi ble skikkelig nummen. :S Får ta det opp med Legen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå