Gå til innhold

Fysiske taster

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er jeg den eneste her som fremdeles elsker telefoner med fysiske taster?

bbq10handson620x340.jpg

Endret av Gjest
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker også fysiske taster best. Jeg skjelver en del på hendene og da treffer jeg plutselig et par tre feil bokstaver om det er berøringsskjerm. Fysiske taster har ikke det problemet. Liker heller ikke fingermerker på skjermen og liker tilbakemeldingen jeg får når jeg trykker ned en tast, vet de har vibrasjon på noen telefoner som tilbakemelding, men det er bare irriterende, spesielt for folk rundt meg.

Anonymous poster hash: 9a195...ad8
Skrevet

Nei, pappa på snart 60 har det også. ;)

Anonymous poster hash: 52cd5...938
Skrevet

Jeg liker også fysiske taster best. Jeg skjelver en del på hendene og da treffer jeg plutselig et par tre feil bokstaver om det er berøringsskjerm. Fysiske taster har ikke det problemet. Liker heller ikke fingermerker på skjermen og liker tilbakemeldingen jeg får når jeg trykker ned en tast, vet de har vibrasjon på noen telefoner som tilbakemelding, men det er bare irriterende, spesielt for folk rundt meg.

Anonymous poster hash: 9a195...ad8

Gode argumenter for hvorfor fysisk tastatur er best for kommunikasjon.

Gjest JegHeterIngenting
Skrevet

Du er veldig stolt over telefonen din, gitt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sånn doro tlf med fysiske taster , de tåler mye , det tåler mange treff i bakken og du kan være hard hendt med tastene. Også koster de mye mindre enn de med berøringskjerm.

Skrevet

Du er veldig stolt over telefonen din, gitt.

Du, jeg elsker den. Og da er jeg egentlig ikke av typen som er opptatt av små elektriske duppedingser.

Skrevet

Er jeg den eneste her som fremdeles elsker telefoner med fysiske taster?

Nei, det er du langtifra alene om.

Skrevet

Nei, det er du langtifra alene om.

Du, jeg var ved å gi opp håpet da jeg oppdaget at RIM fremdeles laget telefone og det med QWERTY, den var egentlig i dyreste laget, men det var tre år siden jeg sist kjøpte mobil, så jeg tok meg råd til den.

Skrevet (endret)

Pussig, jeg diskuterte dette med noen her om dagen! Jeg elsker min snart to år gamle Sony Ericsson xperia pro, den har berøringsskjerm men også uttrekkbart QWERTY-tastatur! Dessverre har den så lite minne at det er ikke mange appene jeg får plass til. :-( Har vært på jakt etter en lignende, nyere tlf, men finner det ikke.

http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2011/02/Front_H_Open_Silver_SCR10.jpg

Endret av Meaty
Skrevet (endret)

Pussig, jeg diskuterte dette med noen her om dagen! Jeg elsker min snart to år gamle Sony Ericsson xperia pro, den har berøringsskjerm men også uttrekkbart QWERTY-tastatur! Dessverre har den så lite minne at det er ikke mange appene jeg får plass til. :-( Har vært på jakt etter en lignende, nyere tlf, men finner det ikke.

http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2011/02/Front_H_Open_Silver_SCR10.jpg

Jeg hadde minien før. Elsket den, men måtte ha ny pga den begynte virkelig å se ut som noe etter tre års hard bruk. Og nu, som BB10 snart får instagramapp (som visstnokt er den appen alle MÅ ha), så kan jeg trygt anbefale Q10.

Q10 er smarttelefon, hvis du ikke fikk det med deg. ;)

Endret av Gjest
  • Liker 1
Skrevet

Det jeg ikke liker med BlackBerry, i hvert fall dem jeg har sett, er at skjermen liksom er på "høykant" med tastaturet under. Foretrekker å ha skjerm som er widescreen, sånn som på en pc. Men det er mulig det bare er en vanesak. :)

Skrevet

Jeg har en liten søt en uten apper og fancy skjerm, som jeg bruker på fjellturer og lignende. Synes det er kjempekoselig å skrive på den, litt nostalgisk rett og slett.

Anonymous poster hash: 5e040...4ab
Skrevet (endret)

Det fins noen enda. Mest Blackberry det går i, men også litt annet krimskrams. Prisjakt har ingen egen kategori for "smarttelefon", så jeg krysset av for de 4 store, Android/Blackberry/Windows/Apple.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Det jeg ikke liker med BlackBerry, i hvert fall dem jeg har sett, er at skjermen liksom er på "høykant" med tastaturet under. Foretrekker å ha skjerm som er widescreen, sånn som på en pc. Men det er mulig det bare er en vanesak. :)

Skjønner hva du mener. Det du kunne tenkt deg er en landscape slider. Og er enig, faktisk.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av miramis
Skrevet

???

Det er et punktum. Jeg kopierte det inn i notisblokk og forstørret det, så det er ingen tvil.

Skrevet

Det er et punktum. Jeg kopierte det inn i notisblokk og forstørret det, så det er ingen tvil.

Wow.

Skrevet

Wow.

Det artige er at når du forstørrer det opp til skriftstørrelse 72, ser det ut som en svart firkant! :hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...