Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 (endret) Er jeg den eneste her som fremdeles elsker telefoner med fysiske taster? Endret 28. september 2013 av Gjest 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Jeg liker også fysiske taster best. Jeg skjelver en del på hendene og da treffer jeg plutselig et par tre feil bokstaver om det er berøringsskjerm. Fysiske taster har ikke det problemet. Liker heller ikke fingermerker på skjermen og liker tilbakemeldingen jeg får når jeg trykker ned en tast, vet de har vibrasjon på noen telefoner som tilbakemelding, men det er bare irriterende, spesielt for folk rundt meg. Anonymous poster hash: 9a195...ad8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Nei, pappa på snart 60 har det også. Anonymous poster hash: 52cd5...938
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Jeg liker også fysiske taster best. Jeg skjelver en del på hendene og da treffer jeg plutselig et par tre feil bokstaver om det er berøringsskjerm. Fysiske taster har ikke det problemet. Liker heller ikke fingermerker på skjermen og liker tilbakemeldingen jeg får når jeg trykker ned en tast, vet de har vibrasjon på noen telefoner som tilbakemelding, men det er bare irriterende, spesielt for folk rundt meg. Anonymous poster hash: 9a195...ad8 Gode argumenter for hvorfor fysisk tastatur er best for kommunikasjon.
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Du er veldig stolt over telefonen din, gitt. 2
Gjest kimhan92 Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Jeg har sånn doro tlf med fysiske taster , de tåler mye , det tåler mange treff i bakken og du kan være hard hendt med tastene. Også koster de mye mindre enn de med berøringskjerm.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Du er veldig stolt over telefonen din, gitt. Du, jeg elsker den. Og da er jeg egentlig ikke av typen som er opptatt av små elektriske duppedingser.
Gjest Eurodice Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 Er jeg den eneste her som fremdeles elsker telefoner med fysiske taster? Nei, det er du langtifra alene om.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #9 Skrevet 29. september 2013 Nei, det er du langtifra alene om. Du, jeg var ved å gi opp håpet da jeg oppdaget at RIM fremdeles laget telefone og det med QWERTY, den var egentlig i dyreste laget, men det var tre år siden jeg sist kjøpte mobil, så jeg tok meg råd til den.
Meaty Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 (endret) Pussig, jeg diskuterte dette med noen her om dagen! Jeg elsker min snart to år gamle Sony Ericsson xperia pro, den har berøringsskjerm men også uttrekkbart QWERTY-tastatur! Dessverre har den så lite minne at det er ikke mange appene jeg får plass til. :-( Har vært på jakt etter en lignende, nyere tlf, men finner det ikke. http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2011/02/Front_H_Open_Silver_SCR10.jpg Endret 29. september 2013 av Meaty
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 (endret) Pussig, jeg diskuterte dette med noen her om dagen! Jeg elsker min snart to år gamle Sony Ericsson xperia pro, den har berøringsskjerm men også uttrekkbart QWERTY-tastatur! Dessverre har den så lite minne at det er ikke mange appene jeg får plass til. :-( Har vært på jakt etter en lignende, nyere tlf, men finner det ikke. http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2011/02/Front_H_Open_Silver_SCR10.jpg Jeg hadde minien før. Elsket den, men måtte ha ny pga den begynte virkelig å se ut som noe etter tre års hard bruk. Og nu, som BB10 snart får instagramapp (som visstnokt er den appen alle MÅ ha), så kan jeg trygt anbefale Q10. Q10 er smarttelefon, hvis du ikke fikk det med deg. Endret 29. september 2013 av Gjest 1
Meaty Skrevet 29. september 2013 #12 Skrevet 29. september 2013 Det jeg ikke liker med BlackBerry, i hvert fall dem jeg har sett, er at skjermen liksom er på "høykant" med tastaturet under. Foretrekker å ha skjerm som er widescreen, sånn som på en pc. Men det er mulig det bare er en vanesak.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #13 Skrevet 29. september 2013 Jeg har en liten søt en uten apper og fancy skjerm, som jeg bruker på fjellturer og lignende. Synes det er kjempekoselig å skrive på den, litt nostalgisk rett og slett. Anonymous poster hash: 5e040...4ab
Lutetium 71 Skrevet 29. september 2013 #14 Skrevet 29. september 2013 (endret) Pussig, jeg diskuterte dette med noen her om dagen! Jeg elsker min snart to år gamle Sony Ericsson xperia pro, den har berøringsskjerm men også uttrekkbart QWERTY-tastatur! Dessverre har den så lite minne at det er ikke mange appene jeg får plass til. :-( Har vært på jakt etter en lignende, nyere tlf, men finner det ikke. http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2011/02/Front_H_Open_Silver_SCR10.jpg Det fins noen enda. Mest Blackberry det går i, men også litt annet krimskrams. Prisjakt har ingen egen kategori for "smarttelefon", så jeg krysset av for de 4 store, Android/Blackberry/Windows/Apple. Endret 29. september 2013 av Lutetium 71
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #15 Skrevet 29. september 2013 Det jeg ikke liker med BlackBerry, i hvert fall dem jeg har sett, er at skjermen liksom er på "høykant" med tastaturet under. Foretrekker å ha skjerm som er widescreen, sånn som på en pc. Men det er mulig det bare er en vanesak. Skjønner hva du mener. Det du kunne tenkt deg er en landscape slider. Og er enig, faktisk. 1
miramis Skrevet 2. oktober 2013 #16 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) . Endret 2. oktober 2013 av miramis
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2013 #18 Skrevet 2. oktober 2013 ??? Det er et punktum. Jeg kopierte det inn i notisblokk og forstørret det, så det er ingen tvil.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2013 #19 Skrevet 2. oktober 2013 Det er et punktum. Jeg kopierte det inn i notisblokk og forstørret det, så det er ingen tvil. Wow.
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2013 #20 Skrevet 2. oktober 2013 Wow. Det artige er at når du forstørrer det opp til skriftstørrelse 72, ser det ut som en svart firkant!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå