Gjest Bud Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Å herregud så jævlig! Frem og tilbake, frem og tilbake, frem og tilbake *gulp* Må bare syte litt
Gjest Bud Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 kor e du hen? Ikke langt unna deg faktisk!
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Ikke langt unna deg faktisk! Nei hei.
LittDiva Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Æsj, det er noe av det verste som finnes. Du har min fulle sympati.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 På båt, i heis, i seng eller overalt? Anonymous poster hash: 887cf...af6
Gjest Bud Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 På båt, i heis, i seng eller overalt?Anonymous poster hash: 887cf...af6 Til sjøs ja!
SmallTalk Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 Jeg blir sjøsyk bare av å se en båt, med mindre vi snakker om en Rib i høy hastighet, så jeg knasker Postafen til den store gullmedaljen når jeg er ute på sjøen. Jolle, cabincruiser, cruisebåt eller borerig - det spiller ingen rolle. Jeg blir sjøsyk uansett, og Postafen gjør at jeg i det minste fungerer bedre enn jeg gjør som kvalm. Så, dersom du er på jobb, så kan det være en fordel å gå innom medic for å få noe mot kvalmen. Selv om man kan bli trøtt av Postafen, så funger de fleste bedre som litt trøtte enn skikkelig kvalme.
Gjest bustyvel Skrevet 29. september 2013 #9 Skrevet 29. september 2013 Er du sjøsyk du da bødden? Dakal
Cata Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 *sender sympati* Ingen grei tilstand å befinne seg i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå