Gå til innhold

Sjøsjuk


Fremhevede innlegg

Skrevet

Å herregud så jævlig!

Frem og tilbake, frem og tilbake, frem og tilbake *gulp*

Må bare syte litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, det er noe av det verste som finnes. Du har min fulle sympati.

Skrevet

På båt, i heis, i seng eller overalt?

Anonymous poster hash: 887cf...af6

Skrevet

På båt, i heis, i seng eller overalt?

Anonymous poster hash: 887cf...af6

Til sjøs ja!

Skrevet

Jeg blir sjøsyk bare av å se en båt, med mindre vi snakker om en Rib i høy hastighet, så jeg knasker Postafen til den store gullmedaljen når jeg er ute på sjøen. Jolle, cabincruiser, cruisebåt eller borerig - det spiller ingen rolle. Jeg blir sjøsyk uansett, og Postafen gjør at jeg i det minste fungerer bedre enn jeg gjør som kvalm.

Så, dersom du er på jobb, så kan det være en fordel å gå innom medic for å få noe mot kvalmen. Selv om man kan bli trøtt av Postafen, så funger de fleste bedre som litt trøtte enn skikkelig kvalme.

Skrevet

*sender sympati*

Ingen grei tilstand å befinne seg i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...