Gå til innhold

du som legger ut bilde på forumet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trusler, drittslenging og lignende. Generelt sett dårlig oppførsel. :)

Kommer vel helt an på hvor du henger men jeg ser plenty av det (ikke sett så mye her i den korte tiden jeg har vært her heldigvis)

Du sier at det er normale menneskers ansvar og korrigere usaklig atferd, jeg er helt enig med deg. Men enkelte steder føles det som om det er flere rasshøl enn annstendige mennesker, og at denne gruppen bare blir større. Jeg er ikke for at det skal være umulig og være anonym, men til tider hadde vi kanskje vært tjent med litt mindre av det.

Her er jeg både enig og uenig med deg. En del forum, dette inkludert, har en nokså dårlig kultur - men det handler aller mest om hvordan forumet drives. Ikke at folk er anonyme. Forumsledelse og moderatorer setter selv lista for hva som godtas og ikke av dårlig oppførsel.

Har en hobby hvor jeg er innom 3 ulike forum jevnlig, men det er stort sett de samme folka alle steder. Tonen er derimot TOTALT forskjellig på disse forumene, det ene er fryktelig dårlig drevet og veldig klikkete (der er det utrivelig å være om en ikke er med i klikken, de er skikkelig stygge mot andre), et annet er drevet av en enkelt person, uten moderatorer (der er det bråk og krangling hele tiden) og det siste stedet hvor det er en god forumledelse - der snakker folk også pent med hverandre, selv når de er rykende uenige.

Anonymous poster hash: 6215f...75e

Videoannonse
Annonse
Gjest Malanthor
Skrevet (endret)

Det var ikke det jeg leste overhodet - og heller ikke det jeg svarte.

Jeg bare påpekte at det premisset du legger til grunn her umulig - på nett kan alle fremstå som hvem som helst.

Meh du tolker meg. Og ikke i den forstand det var ment som. Ikke vær kranglete nå.

Legg merke til "i utgangspunktet" og "Men for all del, det finnes tilfeller hvor det er greit og være anonym"

i mitt opprinnelige innlegg, skjønner ikke hvordan du får det til og bety at jeg er en slags identitets Nazi.

Uansett så er det her bare avsporing og det gidder jeg ikke. Ha en god dag.

Og nei jeg er ikke sur, driver bare og multitasker her og det gjør meg litt stressa, beklager den litt offensive tonen. :)

Endret av Malanthor
Gjest Malanthor
Skrevet

Her er jeg både enig og uenig med deg. En del forum, dette inkludert, har en nokså dårlig kultur - men det handler aller mest om hvordan forumet drives. Ikke at folk er anonyme. Forumsledelse og moderatorer setter selv lista for hva som godtas og ikke av dårlig oppførsel.

Har en hobby hvor jeg er innom 3 ulike forum jevnlig, men det er stort sett de samme folka alle steder. Tonen er derimot TOTALT forskjellig på disse forumene, det ene er fryktelig dårlig drevet og veldig klikkete (der er det utrivelig å være om en ikke er med i klikken, de er skikkelig stygge mot andre), et annet er drevet av en enkelt person, uten moderatorer (der er det bråk og krangling hele tiden) og det siste stedet hvor det er en god forumledelse - der snakker folk også pent med hverandre, selv når de er rykende uenige.

Enig med deg i at det nok kan finnes andre løsninger, som vesentlig bedre modererte sider. men nå er det da også veldig lett og forandre IP adressen sin og bare lage seg en ny konto på et sted man har blitt banned også da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...