AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Jeg er kvinne, men ønsker likevel å få noe hake. Jeg har et typisk feminint ansikt, og ønsker ikke å se maskulin ut. Likevel ønsker jeg å få en mer definert kjeve. Hakeimplantat er blitt mer og mer normalt, spesielt ettersom kvinner blir eldre. Jeg er kun 23, men har en ikke-eksisterende hake. Ansiktet mitt ser bra ut forfra, men forferderlig ut i profil. Fra munnen går det bare innover mot halsen. Noen her som har operert haken? Hva ba du om? Hvordan ble resultatet? Anonymous poster hash: fadf2...e50
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Du kan jo bare flytte ut kjeven da Anonymous poster hash: b4f89...82c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Anyone?? Anonymous poster hash: fadf2...e50
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Jeg vurderer det samme. Tror resultater all-over blir ganske bra. Anonymous poster hash: b4963...078
ambisjon Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Du kan sende meg eit bilete av nedre delen av andletet ditt viss du vil høyre meininga mi. Eg veit ein ting eller to om sånne operasjonar. Eg vert litt forvirra når du seier at du vil ha ein meir definert kjeve samstundes som det er i haka du vil leggje implantatet.
Tinaadjupvik Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er 18 og skal undergå en slik situasjon om noen måneder. Var og snakket med en kjevespesialist for noen uker siden, angående kjeveoperasjon, men ble oppringt idag og fikk beskjed om at det blir hakeoperasjon istedenfor. Jeg har som du også har, virker det som; En hake som nærmest er sammensveiset med halsen når man biter sammen tennene? Jeg har i mange år, helt siden jeg kan huske; presset fram underkjeven slik at jeg får en bedre profil, men har alltid vært misfornøyd. Så misfornøyd at jeg har blitt ekstremt trist noen ganger. Så endelig skal jeg få fikset på det! Har 7 millimeter med overbitt. Hadde gått med regulering i 2 år og ingen forskjell skjedde med overbittet. Om du fortsatt er interessert kan jeg oppdatere deg når jeg skal ha operasjonen og svare på eventuelle spørsmål du skulle ha?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå