Gå til innhold

God parkas til vinterkulda....tips?


Nimis

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Kingsland har mange gode og varme parkaser og jakker. Det er i utgangspunktet et hestesportmerke, men det er ikke noe hest over jakkene deres. Ser ut som og er helt vanlige jakker. Og de jakkene som har pels på hetta har fake pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Magdalene

Altså om du vil ha en skikkelig vinterjakke må jeg nesten anbefale at du går opp i pris.

Vil nesten bare anbefale Canada Goose o.l jakker.

Husk at du forøvrig bor i norge, hvor det er kaldt så og si 1/2 av året, det er verdt å bruke penger på en jakke du kommer til å bruke i flere år :)

Å bruke så mange tusen for å se harry ut og lik alle fjortisene rundt om i lande; vær så god!

Det finnes utallige andre jakker, som er gode, og som ikke er så harry.

TS.

Jeg har en dunparkas fra Jean Paul. Veldig god og varm, og veldig fin ;) Kjøpte den i fjor, så husker ikke helt hvor mye den kostet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://no.selected.com/femme/outerwear/femme-cool-tech-jacket/16034283,no_NO,pd.html?dwvar_16034283_colorPattern=16034283_Black&forceScope=

Jeg kjøpte fjorårets variant av denne, og er kjempefornøyd. Veldig god og varm, og noe vannavstøtende :) Synes man får mye for pengene (jeg fant forresten min til halv pris uti november i fjor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

http://no.selected.com/femme/outerwear/femme-cool-tech-jacket/16034283,no_NO,pd.html?dwvar_16034283_colorPattern=16034283_Black&forceScope=

Jeg kjøpte fjorårets variant av denne, og er kjempefornøyd. Veldig god og varm, og noe vannavstøtende :) Synes man får mye for pengene (jeg fant forresten min til halv pris uti november i fjor).

`den så herlig ut, men vet du om den pelskanten er avtagbar. Er så ekkelt om det regner og pelskanten blir dassblaut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

`den så herlig ut, men vet du om den pelskanten er avtagbar. Er så ekkelt om det regner og pelskanten blir dassblaut

Den er i alle fall avtagbar på min jakke. Har ikke sett årets modell irl, så vet dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuuk parka fra Fjellreven er helt fantastisk! Kjempe god og varm, uten å se klumpete ut :-) Jeg er storfornøyd!

Anonymous poster hash: 4b9fa...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså om du vil ha en skikkelig vinterjakke må jeg nesten anbefale at du går opp i pris.

Vil nesten bare anbefale Canada Goose o.l jakker.

Husk at du forøvrig bor i norge, hvor det er kaldt så og si 1/2 av året, det er verdt å bruke penger på en jakke du kommer til å bruke i flere år :)

Jeg er sååå enig med deg, det er ikke slik at vi støtter mishandling pga dette, jakken er allerede lagd, den blir ikke gått ut og på en syk måte drepe en gås kun pga vi skal ha jakke, den gåssa hadde blitt drept anyway, og hvor ihuleste har folk der ute fått vite at disse videoene er fakta? jheg tviler på at folk der ute faktisk veit 100prosent sikkert hva som skjer med de*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Du finner nokk gode jakker til 2500 kr, men vil også anbefale deg å gå litt opp i pris. Om du vil ha en skikkelig vinterjakke som virkelig holder det den lover, så bør du nokk få deg en jakke i litt underkant av 4000kr (rundt dær)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Nuuk parka fra Fjellreven er helt fantastisk! Kjempe god og varm, uten å se klumpete ut :-) Jeg er storfornøyd!

Anonymous poster hash: 4b9fa...e7b

Støtter denne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg har en parkas fra HM som fungerer utmerket ned til ca -10, deretter er det på med dunjakke/kåpe for min del. Masse fint i kjedebutikkene som ikke koster en formue, sportsbutikker har også mye fint, og ofte tilbud nå som det nærmer seg sesong. Stormberg selger mye som er bra for en relativt lav pris, er du villig til å gå opp i pris anbefaler jeg at du sjekker ut Bergans. http://nettbutikk.bergans.no/Bekledning/K%C3%A5pe/Parka Jeg har veldig mye klær fra Bergans, og det er godt og slitesterkt og holder leeeenge, dessuten har de flere prisklasser slik at du kan finne noe som passer deg.

Til siste AB; kan noen av disse være noe?

http://nettbutikk.bergans.no/Bekledning/K%C3%A5pe/Parka/Vindbeskyttende/R%C3%B8ros-Ins-Lady-Coat-Charcoal-XS--150851-p0000605471

http://nettbutikk.bergans.no/Bekledning/K%C3%A5pe/Parka/Skall/Vattert/Vollen-Ins-Lady-Coat-Black-XS--150777-p0000604627

http://nettbutikk.bergans.no/Bekledning/K%C3%A5pe/Parka/Skall/Lone-Lady-Jkt-Black-Hot-Pink-XS--149321-p0000491346

Anonymous poster hash: 1f0c0...7f9

Tusen takk for tips! Jeg endte opp med Vollen blå og er veldig fornøyd, får mange kommentarer om hvor fin jakken er. Hetten er litt liten uten pels, det er det eneste minuset.

Anonymous poster hash: 4f339...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes woolrich-jakkene er så fine. Hadde kjøpt en på flekken hadde de ikke hatt pels :(



Anonymous poster hash: e7201...ab9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sååå enig med deg, det er ikke slik at vi støtter mishandling pga dette, jakken er allerede lagd, den blir ikke gått ut og på en syk måte drepe en gås kun pga vi skal ha jakke, den gåssa hadde blitt drept anyway, og hvor ihuleste har folk der ute fått vite at disse videoene er fakta? jheg tviler på at folk der ute faktisk veit 100prosent sikkert hva som skjer med de*

Videoene er tatt i nordkina, og har ingenting med Canada Goose å gjøre. Gjessene brukes i matindustrien, og fjærene blir tatt av etter de har blitt drept. Coyotebestanden må holdes ned uansett, så de ikke blir for mange og sulter. Biologer mener det er nødvendig å holde bestanden nede.

Anonymous poster hash: a6041...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...