Gå til innhold

Hva syntes menn som silikon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ammet to barn, før de to kom til verden hadde jeg D cup i bh str. Nå har jeg slappe pupper som jeg ruller opp i bhen, er en b str nå. Hva syntes menn om damer med silikon? Jeg har ellers en slank og pen kropp..

Anonymous poster hash: 4e4c6...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meningene varierer veldig, man kan ikke gi noe spesifikt svar på det, på samme måte som man heller ikke kan gi et spesifikt svar på kosmetisk kirurgi.

Etter min erfaring endrer det seg litt med årene. Jeg kjenner et par menn som pleide å syntes det var tåpelig, men nå sier de "ser poenget i enkelte tilfeller".

Jeg vil også si at det er STOR forskjell mellom menn som har vært sammen med kvinner som har silikon og de som ikke har det. Har man aldri sett en "bra" puppeoperasjon er det lett å konkludere med at alle silikonpupper ser latterlige ute og føles falske, selv om det faktisk er endel kvinner som har fått en god operasjon og et naturlig resultat.

Du vil nok ikke få en mening som er uniform nok til at det kan være del av avgjørelsen din. Du må gjøre det for deg uansett. Jeg kan uansett si at mengden menn som foretrekker store implantater utenfor kvinnens egne proporsjoner er i liten minoritet. Man er ganske "safe" med en diskré operasjon. Da tror jeg ikke det faktum at du har operert dem er veldig negativt.



Anonymous poster hash: 9289c...593
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si at jeg selv har gått fra en liten B til en D. De er ikke "store pupper", men ganske i proporsjon til meg selv. Ingen som gjetter at de er falske. De er også supermyke og jeg har ingen arr. Har aldri sett på operasjonen som noe annet enn positivt.

Det skal sies at man ikke kan nøyaktig forutse resultatet. De blir som dine egne, bare større, man kan jo ikke "bestille" en look.



Anonymous poster hash: 9289c...593
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir de veldig løftet? Er mest ute etter det pluss at de trenger å bli fylt på.. Ts

Anonymous poster hash: 4e4c6...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir de veldig løftet? Er mest ute etter det pluss at de trenger å bli fylt på.. Ts

Anonymous poster hash: 4e4c6...622

Vel, en kirurg må avgjøre om du kun skal ha implantater eller et "løft" i tillegg. Jeg fikk mine for et år siden (var 22, ingen barn) og var ikke ute etter "høyere" bryster - tvert imot ville jeg ha en klar fold under brystet for et naturlig resultat.

De står selvsagt noe mer utover etter implantater, men om du bør ha et løft i tillegg må kirurgen avgjøre.

Anonymous poster hash: 9289c...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...