Gå til innhold

Olive Thomas tidens vakkreste kvinne


Fremhevede innlegg

Skrevet

43003710_o8.jpg



Anonymous poster hash: 936e0...a44
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vakker.



Anonymous poster hash: cefc0...23f
  • Liker 1
Skrevet

43003710_o8.jpg

Anonymous poster hash: 936e0...a44

Er det du, tidligere C.... M...... som har skrevet dette innlegget? Dette ligner veldig på din forkjærlighet for kvinner av forskjellig profesjon, fra eldre tider ;).

Skrevet

Hvis du sminker henne opp, styler hår og kler henne opp i dagens klær så ville hun sett ut som alle andre i dag.

Synes hun var pen jeg, vanlig pen.



Anonymous poster hash: baeac...de7
Skrevet

Er det du, tidligere C.... M...... som har skrevet dette innlegget? Dette ligner veldig på din forkjærlighet for kvinner av forskjellig profesjon, fra eldre tider ;).

Jeg er tideligere K....J

Anonymous poster hash: 936e0...a44

Skrevet

43003710_o8.jpg

Anonymous poster hash: 936e0...a44

Gledelig å klikke seg inn på en sånn tråd og bli møtt av noe annet enn en bimbo.

Anonymous poster hash: 8ff51...e26

Skrevet

Jeg er tideligere K....J

Anonymous poster hash: 936e0...a44

Hm, den må jeg tenke etter. Det står stille for meg nå ;).

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Det sies at spøkelset til Olive Thomas går igjen i New Amsterdam Theatre i New York City.

Noe som er litt merkelig med tanke på at hun døde i Paris

Hun var en lovende skuespiller fra stumtiden og kunne nok blitt en stor sjerne kanskje på samme linje som ennes svigerinne Mary Pickford og Lillian Gish. Men desverre døde hun av forgifting i ung alder og hennes potensiale kom aldri helt ut.

Men hun er ikke tidens vakkreste kvinne

Skrevet

Det sies at spøkelset til Olive Thomas går igjen i New Amsterdam Theatre i New York City.

Noe som er litt merkelig med tanke på at hun døde i Paris

Hun var en lovende skuespiller fra stumtiden og kunne nok blitt en stor sjerne kanskje på samme linje som ennes svigerinne Mary Pickford og Lillian Gish. Men desverre døde hun av forgifting i ung alder og hennes potensiale kom aldri helt ut.

Ingen bryr seg.

Anonymous poster hash: 936e0...a44

Skrevet

Ingen bryr seg.

Anonymous poster hash: 936e0...a44

Det bestemmer ikke du. Bildet gjorde meg nysgjerrig, og historien hennes er spennende. Jeg har også vært på teatret der hun skal gå igjen. Så henne ikke, dog.

Anonymous poster hash: 8ff51...e26

Skrevet

Ingen bryr seg.

Anonymous poster hash: 936e0...a44

Så nå at du er TS, hvorfor poster du et emne du ikke bryr deg om?

Anonymous poster hash: 8ff51...e26

Skrevet

Så nå at du er TS, hvorfor poster du et emne du ikke bryr deg om?

Anonymous poster hash: 8ff51...e26

Jeg bryr meg om hvordan hun ser ut. Ikke hvordan livet hennes var eller hvor hun går igjen

Anonymous poster hash: 936e0...a44

Skrevet

Jeg bryr meg om hvordan hun ser ut. Ikke hvordan livet hennes var eller hvor hun går igjen

Anonymous poster hash: 936e0...a44

Du skrev at ingen bryr seg. Ikke alle ser på utseende som det viktigste her i verden.

Anonymous poster hash: 8ff51...e26

Gjest Wanderlust
Skrevet

Sånn apropos spøkelser og at ingen bryr seg: Jeg så en pukkelrygget mann i Notre Dame-kirken i Paris. Det var ikke snakk om litt heller, men typ slik som ringeren i notre dame så ut. Han satt på bakerste rad helt alene. Ingen av de jeg var med la merke til ham.

Og så tilbake til temaet. Jeg syns hun så veldig pen ut. Finner slike bilder veldig fascinerende, for jeg syns det er vanskelig å se for meg hvordan de så ut i live. Så gamle fotografier fanger jo ikke en person og gjengir utseendet i nærheten av så godt som i dag.

Skrevet

Sånn apropos spøkelser og at ingen bryr seg: Jeg så en pukkelrygget mann i Notre Dame-kirken i Paris. Det var ikke snakk om litt heller, men typ slik som ringeren i notre dame så ut. Han satt på bakerste rad helt alene. Ingen av de jeg var med la merke til ham.

Og så tilbake til temaet. Jeg syns hun så veldig pen ut. Finner slike bilder veldig fascinerende, for jeg syns det er vanskelig å se for meg hvordan de så ut i live. Så gamle fotografier fanger jo ikke en person og gjengir utseendet i nærheten av så godt som i dag.

Det var et tegn om at det er liv i andre dimensjoner. Han materialiserte seg bare for deg :).

Skrevet

Det var et tegn om at det er liv i andre dimensjoner. Han materialiserte seg bare for deg :).

Stemmer. Jeg pleier også å se sånne. Ofte står det stille, dog, men da bare røyker jeg litt mer, og så dukker de opp igjen :)

Anonymous poster hash: cd721...09d

  • Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Det var et tegn om at det er liv i andre dimensjoner. Han materialiserte seg bare for deg :).

Jeg har vanskelig for å tro på slikt, men er åpen for muligheten. Hvorfor skulle han materialisere seg for akkurat meg i tilfelle? Er sånt tilfeldig eller har det en mening?

Skrevet

Jeg har vanskelig for å tro på slikt, men er åpen for muligheten. Hvorfor skulle han materialisere seg for akkurat meg i tilfelle? Er sånt tilfeldig eller har det en mening?

Det kan jeg ikke svare på. Men sett at du er et svært rasjonelt, jordnært menneske som er faktaorientert og "fornuftig". Så befinner du deg i andre omgivelser hvor det er skjedd et eller annet uforklarlig for eksempel, uten at du nødvendigvis behøver å ha noen bevisste tanker om noe overnaturlig. Da kan du plutselig få et syn eller et øyeblikk å befinne deg på et annet nivå en liten stund og føle det helt virkelig.

Gav dette noen mening for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...