Laina Skrevet 29. april 2004 #1 Del Skrevet 29. april 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=225362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. april 2004 #2 Del Skrevet 29. april 2004 " Stakkars gutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. april 2004 #3 Del Skrevet 29. april 2004 Stakkars gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 30. april 2004 #4 Del Skrevet 30. april 2004 Hadde mitt barn vært med på noe sånt, så gud bedre som hun skulle fått... Da finnes det ikke straff som er streng nok! Stakkars gutt, får vondt inni hjertet av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. april 2004 #5 Del Skrevet 30. april 2004 Finner ikke ord jeg... Sier bare som alle andre: Stakkars gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 30. april 2004 #6 Del Skrevet 30. april 2004 :veldigsur: Blir så utrolig trist av å lese/høre om slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 1. mai 2004 #7 Del Skrevet 1. mai 2004 Ja, det er forferdelig at sånt skjer, og jeg synes veldig synd på gutten. Men det verste er at slike ting skjer også uten at folk griper inn. Noen ganger fordi de menneskene som gjennomgår slike ting ikke varsler i fra, og andre ganger fordi lærere/sjefer osv kan være utrolig blinde og ikke se alvoret i mobbingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 1. mai 2004 #8 Del Skrevet 1. mai 2004 Huff...stakkars gutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. mai 2004 #9 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg har ikke annet å si enn...helt sinnsykt!!!! Håper de finner ut hvem som har skrevet de brevene og gir dem straff som fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mai 2004 #10 Del Skrevet 3. mai 2004 At det mest sannsynlig er klassekammerater som står bak det er jo helt utrolig. At 13-åringer får seg til og gjøre slikt mot andre! Da jeg var 13 hadde jeg akkurat sluttet og leke med Barbie....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smila Skrevet 3. mai 2004 #11 Del Skrevet 3. mai 2004 Helt sykt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #12 Del Skrevet 3. mai 2004 Det står at skolen sier "i det ene tilfellet har mobbingen gått for langt" :o Hva slags holdning er det til mobbing? Trodde all mobbing var over streken, jeg!!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå