Gå til innhold

Tips til småfrekk/-dirty melding? HASTER


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sendte i kveld et lettkledd bilde til kjæresten min og spurte om han ville komme en tur til meg. Fikk svar tilbake; "Inspirerende :) Kom en tur allerede jeg :p"
Har noen ideer til kjapp, vittig og dirty respons til svaret hans?



Anonymous poster hash: 1a025...824
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendte i kveld et lettkledd bilde til kjæresten min og spurte om han ville komme en tur til meg. Fikk svar tilbake; "Inspirerende :) Kom en tur allerede jeg :p"

Har noen ideer til kjapp, vittig og dirty respons til svaret hans?

Anonymous poster hash: 1a025...824

Gleder meg til å ri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hiv den jævla pikken din inn i en taxi NÅ og kom og knull vettet av meg for svarte helvete!"

Wow, du gjør nesten meg litt tent:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde det ja, kommer du flere ganger i kveld? :)

Jeg skrev først: "Søren, jeg som hadde så mye mer på lager...:P" og syntes ditt eksempel var så genialt, at jeg slang på det et par minutter etter. Da fikk jeg til svar: "Vi får nå se da, sexy :)"

Høres det ut som han er med på leken, eller synes han jeg maser?

(Forholdet er ganske ferskt, ja)

Anonymous poster hash: 1a025...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, du gjør nesten meg litt tent:P

Var det ordet taxi som tippet deg over? ;)

Tipper han hadde løpt som ingen har løpt før og faktisk vært der før han dro fra stedet han dro fra (om det ga mening så blir jeg imponert!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev først: "Søren, jeg som hadde så mye mer på lager...:P" og syntes ditt eksempel var så genialt, at jeg slang på det et par minutter etter. Da fikk jeg til svar: "Vi får nå se da, sexy :)"

Høres det ut som han er med på leken, eller synes han jeg maser?

(Forholdet er ganske ferskt, ja)

Anonymous poster hash: 1a025...824

Napp ut pc-kabelen, slutt og tenk så mye og bare flørt som faen. Herregud a kvinne :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte i kveld et lettkledd bilde til kjæresten min og spurte om han ville komme en tur til meg. Fikk svar tilbake; "Inspirerende :) Kom en tur allerede jeg :p"

Har noen ideer til kjapp, vittig og dirty respons til svaret hans?

Anonymous poster hash: 1a025...824

"Her fosser det over" kan du sms-e han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Napp ut pc-kabelen, slutt og tenk så mye og bare flørt som faen. Herregud a kvinne :)

Jeg tror jeg vil ha deg! :smoke:

(Jeg er ikke TS)

Anonymous poster hash: 214a8...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil ha deg! :smoke:

(Jeg er ikke TS)

Anonymous poster hash: 214a8...ded

Bare du ikke starter en tråd om hva du skal si for å få det til så nærmer vi oss..... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du ikke starter en tråd om hva du skal si for å få det til så nærmer vi oss..... :)

Hun kommer til og lage en tråd som heter "hvordan gjøre Mike Waters tent;)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer til og lage en tråd som heter "hvordan gjøre Mike Waters tent;)"

Jeg kommer til å bidra med min ussansynlige brede kunnskap om Mike Waters å foreslå sms og bruken av setningen "Hiv den jævla pikken din inn i en taxi NÅ og kom og knull vettet av meg for svarte helvete!"

Blir muligens en lang taxitur for tre minutter med action men............... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev først: "Søren, jeg som hadde så mye mer på lager...:P" og syntes ditt eksempel var så genialt, at jeg slang på det et par minutter etter. Da fikk jeg til svar: "Vi får nå se da, sexy :)"

Høres det ut som han er med på leken, eller synes han jeg maser?

(Forholdet er ganske ferskt, ja)

Anonymous poster hash: 1a025...824

Hehe, jeg synes det er kjempe gøy å sende slike meldinger :fnise: Greit å være litt forsiktig og uskyldig i begynnelsen tenker jeg. Så kan man heller bli litt drøyere etter hvert.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke når jeg får slike kanskje svar, da pleier jeg å skrive litt drøyere.

"Skal du sitte foran pcen å trykke, eller skal du komme hit så jeg kan suge deg heftig! Kanskje jeg latt deg komme i trynet mitt og :) " Kunne vært et artig svar.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke når jeg får slike kanskje svar, da pleier jeg å skrive litt drøyere.

"Skal du sitte foran pcen å trykke, eller skal du komme hit så jeg kan suge deg heftig! Kanskje jeg latt deg komme i trynet mitt og :) " Kunne vært et artig svar.

Synes du "Vi får nå se da, sexy :)" var et negativt svar? Hvis han allerede hadde tømt seg og i tillegg er på jobbreise, er det kanskje ikke så rart om han ikke var supergira på ørten meldinger frem og tilbake - han hadde jo fått sitt..

Anonymous poster hash: a3e9d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes du "Vi får nå se da, sexy :)" var et negativt svar? Hvis han allerede hadde tømt seg og i tillegg er på jobbreise, er det kanskje ikke så rart om han ikke var supergira på ørten meldinger frem og tilbake - han hadde jo fått sitt..

Anonymous poster hash: a3e9d...202

da svarer du, "å jeg som er så kåt, for leke litt med leketøyet mitt jeg da;)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du "Vi får nå se da, sexy :)" var et negativt svar? Hvis han allerede hadde tømt seg og i tillegg er på jobbreise, er det kanskje ikke så rart om han ikke var supergira på ørten meldinger frem og tilbake - han hadde jo fått sitt..

Anonymous poster hash: a3e9d...202

Nah, synes det virket som han var med å leken jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da svarer du, "å jeg som er så kåt, for leke litt med leketøyet mitt jeg da;)"

Hihi, det gjorde jeg ved en tidligere anledning.. Det var overraskende populært. :danse:

Anonymous poster hash: 1a025...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Huh. Er det virkelig bare meg som finner innspillene her langt mer kleine enn opphissende?

"Komme i trynet mitt/suge deg heftig/å jeg som er så kåt for leke litt med leketøyet mitt jeg da"......

Er dette gjengs greie for hva mange folk tenner på å motta av verbale frekkheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...