Gå til innhold

Vifte med puppene i kveld.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst til å gå ut på byen og "vifte med puppene" i kveld.

:fnise::fnise:

Ikke blitt for mye oppmerksomhet og moro den siste tiden!



Anonymous poster hash: ffcdb...ee9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du gjør det, er det i følge muslimene din egen feil om du bli antastet......



Anonymous poster hash: 657f8...763
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke muslimene alene om å mene:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=150532

Tenk deg om, tror du oppriktig at 50% av norske menn mener kvinner er skyld i voldtekt? En feministisk organisasjon sto bl.a bak rapporten, det er jo rimelig åpenbart at spørsmålene har vært ledende. Det å tilegne ansvar er forresten ikke det samme som å tilegne skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg om, tror du oppriktig at 50% av norske menn mener kvinner er skyld i voldtekt? En feministisk organisasjon sto bl.a bak rapporten, det er jo rimelig åpenbart at spørsmålene har vært ledende. Det å tilegne ansvar er forresten ikke det samme som å tilegne skyld.

Og jeg som trodde det var øglefolket fra de dype sjøer som stod bak, my bad. Mener du reform, TNS gallup eller Amnesty?

Tenk deg om, sier JEG at 50% mener det eller sier jeg at ikke bare muslimer mener det. Med mindre du har magiske bevis som tilsier at alle muslimer og ingen nordmenn mener dette så er denne diskusjonen død!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det å vifte med puppene det samme som å flashe?

Jeg tenkte litt mere uskyldig som å kle seg litt sexy og feminint og bli lagt merke til. (Så "vifte med puppene" er egentlig litt symbolsk uttrykk) Menn skal da selvfølgelig komme å legge så mye mer i det enn det som er ment som deg jeg svarer til nå!

Selv om vi liker å bli lagt merke til og bli sett på som sexy så er det ikke en konkret invitt til noe mer enn det.

Og det hele ble allikevel en liten fantasi. Det ble en rolig hjemmekveld på meg med et par glass vin i stedet!

Og jeg er ikke mann som en person foreslo et sted.

Jeg tror de fleste jenter legger det samme i det som meg selv.

Av og til så har noen/ mange av oss lyst til å gå litt lenger enn ellers bare for å bli lagt merke til og få bekreftelse på at vi er deilige.

Anonymous poster hash: ffcdb...ee9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde det var øglefolket fra de dype sjøer som stod bak, my bad. Mener du reform, TNS gallup eller Amnesty?

Tenk deg om, sier JEG at 50% mener det eller sier jeg at ikke bare muslimer mener det. Med mindre du har magiske bevis som tilsier at alle muslimer og ingen nordmenn mener dette så er denne diskusjonen død!

Nei, men det er rimelig latterlig å bruke det der som kilde for noe som helst, det er krisemaksimering så til de grader. Reform, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er rimelig latterlig å bruke det der som kilde for noe som helst, det er krisemaksimering så til de grader. Reform, forresten.

Nei, det er det ikke! Her er det du som er latterlig. Jeg brukte det som en kilde på at ikke bare muslimer mente dette og således er det spot on. Om matematikken er rett eller ei har jeg ikke tatt stilling til så da får du heller bruke energien din på å motbevise det i en egen tråd uten å sitere meg. Jeg gir egentlig faen.....

Mitt poeng er at det ikke er bare muslimer som mener dette, og du må gjerne være uenig i det, men da får du nesten komme med noen kilder som du hevder beviser akkurat det eller holde kjeft.

Ikke avspore tråden ved å så tvil om noe jeg egentlig aldri har hevdet er en opplest og vedtatt sannhet.

Mkayyyyy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Nei, men det er rimelig latterlig å bruke det der som kilde for noe som helst, det er krisemaksimering så til de grader. Reform, forresten.

Hvilken del av din metodebaserte mastergrad i kvalitativ/kvantitativ metode(og med det spørsmålet lurer jeg på om du er samfunnsviter, statistiker eller økonom på masternivå, og om du i så tilfelle overhodet fulgte med i timene og ble uteksaminert med et høvelig greit resultat) er det som gjør at du trekker en såpass klar konklusjon om åpenbare svakheter i metodebruken?

Har du i det hele tatt sett på spørreskjemaet - eller rapporten, forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg om, tror du oppriktig at 50% av norske menn mener kvinner er skyld i voldtekt? En feministisk organisasjon sto bl.a bak rapporten, det er jo rimelig åpenbart at spørsmålene har vært ledende. Det å tilegne ansvar er forresten ikke det samme som å tilegne skyld.

*tillegge*

Anonymous poster hash: d81ac...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...