AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Jeg blir faktisk provosert over folk som presser seg på når du sitter på en benk. La oss si at to stk sitter på en benk der det passer best med to stk, men det er litt mellomrom mellom dem. Så kommer det en eller annen dust og planter ræva si midt mellom de to som sitter der. Det blir jeg så sur av! Føler det er så frekt. Ikke alle har lyst til å sitte ved siden av fremmede (potensielt urenslige eller plagsomme) personer. Helt inntil. Hørt om intimgrenser? Hvis det er slik at du har koldbrann i foten, er gravid eller har store smerter, så spør om sitteplass da, for all del, og forklar hvorfor du vil sitte! Men kom ikke her og press deg på midt mellom to personer ute å si et ord. Ikke gjør det, det er frekt. Anonymous poster hash: f5740...ec6
Gjest Arch Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Det er du som er frekk som tror at en benk med plass til tre kun skal inneholde to personer fordi du sitter på den. Takler intimgrensen din ikke fremmede så får du flytte deg. 3
frøkna Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Er det så fryktelig vanlig da? Jeg har i hvert fall aldri opplevd det.. Eller aldri blitt plagd av det. Du virker litt sær som hisser deg såpass opp over det at du lager en tråd om det...
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Det er du som er frekk som tror at en benk med plass til tre kun skal inneholde to personer fordi du sitter på den. Takler intimgrensen din ikke fremmede så får du flytte deg. En benk til to nevnte jeg, hvor skrev jeg benk til tre? Hmmmmm? Finner du det? Hdde det vært plass til tre, hadde ikke jeg blitt dyttet så den ene rumpeballwn hang utafor benken vettu Anonymous poster hash: f5740...ec6
Gjest Arch Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 En benk til to nevnte jeg, hvor skrev jeg benk til tre? Hmmmmm? Finner du det? Hdde det vært plass til tre, hadde ikke jeg blitt dyttet så den ene rumpeballwn hang utafor benken vettu Anonymous poster hash: f5740...ec6 Du skrev at det passet best med to, men at det var plass i mellom. I tillegg skrev du ingenting om at rumpeballen din havnet på utsiden. Dersom det faktisk er slik at den tredje dytter deg av benken så klarer jeg ikke å se at det største problemet er at han kan potensielt være urenslige eller plagsom. 2
sofie777 Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 (endret) Vil vel si at der det er en benk, er det ofte flere. Om det ikke er verdens flotteste soldag, er det ikke mange som sitter på benkene (forutsatt at det er ute), uansett burde den som sitter ser i midten kunne sette seg på benken bortenfor, om det er plass. Jeg synes i denne konkrete saken at det var forferdelig frekt å tvinge seg mellom uten, som du sa, å si at h*n hadde problemer med beina og bare MÅTTE sitte der og da. I sånne tilfeller, hadde jeg reist meg demonstrativt og satt meg på neste benk selv. Endret 27. september 2013 av sofie777
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå