Mann 42 Skrevet 7. november 2013 #21 Del Skrevet 7. november 2013 pytt pytt steker du kjøttet ordentlig så er ikke trikiner noe problem. Det er en grunn til at vi steker kjøtt i dag og det er ikke for smaken. Anonymous poster hash: b50db...ce6 Yeah, right..... Når muskelvevet er smekkfullt av larver, og selv noen få gram infisert og utilstrekkelig varmebehandlet kjøtt er nok til å gi deg trikinose, også? Det er en grunn til at vi er så jævla påpasselige og sjekker hver eneste gris som slaktes. Trikinose er potensielt dødelig. Avhengig av hvor larvene vandrer når de klekkes i kroppen din og begynner å spre seg for å finne et nytt hjem. Betennelser i hjertemuskelen eller hjernehinnebetennelse står høyt på lista over fatale effekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 7. november 2013 Forfatter #22 Del Skrevet 7. november 2013 Og vi slipper alt dette maset om å skyte ulv og bjørn. Sverige har 2000!!!! bjørn, norge har 70(og de fleste av dem er svenske som bare går på harry tur til norge) Sverige er ikke så mye større en norge altså. Har de plass til 2000 børn bør vi ha plass til 1000 av dem, pluss sånn 500-1000 ulver, 1000 jerv, noen tusen gauper. Så sender vi sauebønder og sauer(om girene ikke har spist dem alle) til Wales eller New Zealand, der sau hører hjemme Flere rovdyr er jo bare bra. Hjelper til på problemet med hjortelusfluer og flått. Sau bør holdes langt unna alpin natur da de rett og slett sliter for mye på en ganske sårbar naturtype. Nede i skogskledde områder burde de passes på så dumme som de dyra har blitt avlet, samt at de ikke engang tåler å løpe noe særlig. Send ulldottene og bøndene deres til Wales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. november 2013 #23 Del Skrevet 7. november 2013 Jøss, jeg visste jo at du var en kraftnerd, men ikke at du var et ondt geni! Det er ikke noe, bare vent til jeg får tak i de 250ish atomstridshodene du, når det kommer inn vil hovedplanen min gå i boks og du kan kalle meg Keiser Gunfreak, keiser av hele jorda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 7. november 2013 #24 Del Skrevet 7. november 2013 Det er ikke noe, bare vent til jeg får tak i de 250ish atomstridshodene du, når det kommer inn vil hovedplanen min gå i boks og du kan kalle meg Keiser Gunfreak, keiser av hele jorda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. november 2013 #25 Del Skrevet 7. november 2013 Det er ikke noe, bare vent til jeg får tak i de 250ish atomstridshodene du, når det kommer inn vil hovedplanen min gå i boks og du kan kalle meg Keiser Gunfreak, keiser av hele jorda. Prøv å få tak i noen kobolt bomber. Det er vel det nærmeste man kommer en virkelig doomsday device. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 12. november 2013 Forfatter #26 Del Skrevet 12. november 2013 Rabies dukker med ujevne mellomrom opp i land nedover i Europa hvor landet har hatt status som praktisk talt rabiesfritt. Det er nesten uten unntak tamhunder som fører smitten med seg da folk reiser med sine hunder antagelig uten å ha rabiesvaksinert dem, selv om det er et krav også mellom EU land. Ikke en utvikling jeg liker: http://www.regjeringen.no/nb/dep/lmd/aktuelt/nyheter/2013/nov-13/mattilsynet-bekymret-etter-flere-rabiest.html?id=744967# Mer skriverier om nye arter i norsk fauna, denne gangen Aftenposten om maur, men med gode kilder og referanser for en avisartikkel: http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/Nye-maurtyper-legger-Jorden-under-seg-7354374.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå