Gjest Gaea Skrevet 27. september 2013 #1 Del Skrevet 27. september 2013 Heisann! Prøver disse dagbokgreiene på nytt. Denne gangen har jeg faktisk noe spennende å skrive om! Jeg bor for tiden i Oslo, noe jeg har gjort hele livet. Har en whippetvalp på 6 mnd, en hest og en kylling. Bruker stort sett tiden min på det. Nå, om ikke så alt for lenge, flytter jeg altså til Malta. Jeg, som klager over hvor varmt det er om sommeren i Norge. Ja, ja, sånn kan det gå! Samboeren min har allerede dratt og etterlatt meg helt alene. Innen jeg drar må jeg få satt bort hesten min på helfôr, vaksinert valpen, funnet passet mitt (som jeg ikke finner... Igjen. Samme skjedde for en uke siden.), og alt mulig annet som jeg sikkert ikke har tenkt på enda. Tja... Skriver vel mer senere. Er ikke så flink på disse dagbokgreiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 2. oktober 2013 #2 Del Skrevet 2. oktober 2013 Dette med hest har gått i full fart altså... Nesten vanskelig å forstå at det virkelig skjer. Lang historie kort; En hyggelig familie prøvde M på søndag. Det gikk bra, så de prøvde han igjen på mandag. Bestemte der og da at de ville ha han. I dag var jeg på besøk på deres gård, og avtalte å levere han på torsdag. Veldig rart. Men litt fint også. Tror nok ikke jeg kunne hatt mer flaks, han får det nok helt supert der. Det er helt ideelt på alle måter. Fortsatt rart. Ville tro det kunne ta lang, lang tid å finne det perfekte hjemmet for min sære, lille hest! Et hjem hans sære, veldig kresne eier ville vært fornøyd med. Nei da, noen dager tok det. Jeg har også kjøpt flybilletter i dag. Jeg og V (valpen) drar da den 26. oktober. Til Malta. Har vi leilighet enda? Nei... Har jeg noen som helst oversikt over noe som helst? Egentlig ikke. Har somlet meg til å ordne veterinærbesøk da, så i morgen får han pass og rabiesvaksine. Om noen uker må han til veterinæren igjen og få ormekur. Til slutt må Mattilsynet sjekke han maks 24 timer før avreise. Jeg må også kjøpe flybur. Litt lei meg for det. Dyre greier. Men, men, ikke så mye å gjøre med det. Nå merker jeg at jeg begynner å glede meg litt. Om bare 3-4 uker er jeg fremme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 3. oktober 2013 #3 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har hatt to stk. gærne hunder her i dag. Aktivitetene i dag morges bestod av å stjele og bite på sko, rive i stykker kartonger og velte ting på bordene. Ganske sliten. V har fått vaksine også. Tror han synes det var ganske kult, for han ble fôret med godis samtidig. Ellers så alt fint ut, så ja... Det var jo bra. Han har også fått pass. Så var det på plass. Samboeren har også lett litt etter leilighet. Jeg er allerede helt forelsket i en av dem, så krysser fingrene for at det faller på plass! Moderne leilighet med gigantisk kjøkken, to soverom og stor balkong... Vi som er vant til å bo i en knøttliten ett roms-leilighet med hybelkjøkken hadde nok vært ganske greit fornøyd med det altså. Venter spent på morgendagen, håper det blir visning så fort som mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 9. oktober 2013 #4 Del Skrevet 9. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå