Teriyaki Skrevet 30. september 2013 #21 Skrevet 30. september 2013 Om han hadde brukt den da han var så liten hadde den nok ikke blitt slitt. Nå var han jo to år og ble tre rett etter vinteren. Venninna mi hadde prøvd Didriksson-dressen i går og sa den var myk og god. Blir spennende å se om vi blir fornøyde med den!
Silfen Skrevet 30. september 2013 #22 Skrevet 30. september 2013 Troll er jo ikke med engang. Til barn eldre enn 3 år så sverger jeg til Troll sin 3-1-dress. Slitesterk som fy, vanntett og med løst ullfor som brukes som kosedress på kalde dager.
angara Skrevet 30. september 2013 #23 Skrevet 30. september 2013 Vi hadde Skogstad i fjor (med avtagbar innerdress). Til tross for bruk hver dag i barnehagen gjennom en lang vinter, er den helt god som ny! Skunne ønske det fantes en vinterdress-bytte-klubb, for det er sikkert mange som meg, som har dyre, gode dresser i en størrelse som ikke passer lenger...
Arkana Skrevet 30. september 2013 #24 Skrevet 30. september 2013 Vi har brukt DIdrikssondresser tidligere, og har også kjøpt det i år, og vi har vært veldig fornøyd med dem. Lillebror skal i år ha Didrikssondressen storebror hadde for to år siden og den er akkurat like fin fremdeles. Jeg synes de er bittelitt store i størrelsen. Storebror bruker 116 i klær til vanlig, men trenger bare 110 i vinterdress.
Lykkelise Skrevet 30. september 2013 #25 Skrevet 30. september 2013 Vi sverger til skogstad og kappahl kaxs til våre tre barn:)
Gjest pysepusen Skrevet 30. september 2013 #26 Skrevet 30. september 2013 Vi har brukt DIdrikssondresser tidligere, og har også kjøpt det i år, og vi har vært veldig fornøyd med dem. Lillebror skal i år ha Didrikssondressen storebror hadde for to år siden og den er akkurat like fin fremdeles. Jeg synes de er bittelitt store i størrelsen. Storebror bruker 116 i klær til vanlig, men trenger bare 110 i vinterdress. Kanskje min som bruker 104 kunne hatt 100 da?
Teriyaki Skrevet 30. september 2013 #27 Skrevet 30. september 2013 Huff da må sikkert vi bytte størrelse på den vi har bestilt. Han har 92 i parkdress nå, som enda er romslig, men som jeg ser for meg blir for liten ut over vinteren. Hadde i ugangspunktet tenkt å kjøpe 98, men de har jo bare 90 og 100, så valgte 100. Kanskje det blir aaalt for stort da.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #28 Skrevet 30. september 2013 Folk får bare mene hva de vil om Reima, men ingen ny Reima dress vil være like god og varm som den gamle Reima Samojed. Fra den tida da Reima produserte snøscootertøy. Anonymous poster hash: f6032...0e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå