AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Leste testen av vinterdresser for barn i Foreldre og barn, og ønsker å kjøpe "vinnderdressen" som er laget av Didriksons. Vet det er mulig å kjøpe på nettet, men har mest lyst til å ta med barna i butikken så vi kan teste størrelsene og slikt. Så, er det noen som vet hvilke butikker som selger barneklær fra dette merket? Anonymous poster hash: f1223...c25
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 En del sportsbutikker fører Didriksons. Bla XXL Men ikke stol blindt på testen og let deg i hjel etter akkurat den dressen, kanskje er nr 2 eller 5 i testen like god? Anonymous poster hash: 9f30e...99d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 En del sportsbutikker fører Didriksons. Bla XXL Men ikke stol blindt på testen og let deg i hjel etter akkurat den dressen, kanskje er nr 2 eller 5 i testen like god? Anonymous poster hash: 9f30e...99d Takk. Ja, det kan godt hende. Men likte veldig godt hvordan akkurat den dressen så ut, spesielt at den har fuskepels som kant på hetten. Anonymous poster hash: f1223...c25
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Den ER veldig god Er nesten helt lik den som også vant i 2011 og vi solgte mengder av den og hadde så og si ingen reklamasjoner på den Kollegaen min bruker den nå til barn nr to, og barn nr 1 har alltid slitt helt ut dressene sine tidligere, så hun er kjempeimponert Anonymous poster hash: 7ed7f...eab
Harlekin Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Du har vel ikke link til denne testen? Eller er den bare i bladet foreløpig?
Gjest Magdalene Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Du har vel ikke link til denne testen? Eller er den bare i bladet foreløpig? Bare i bladet foreløpig. Noen som kan legge ut de andre dressene som kom høyt opp?
nybegynneren Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Du finner testen på barnetest.no
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Bare i bladet foreløpig. Noen som kan legge ut de andre dressene som kom høyt opp? Didrikson Theron, 6 Helly Hansen Playsuit, 5 KappAhl Kax Proxtec, 5 Coop Inuk, 4 Reimatec Winnie, 4 H&M, 3 Reflex Block Suit, 3 Anonymous poster hash: 9f30e...99d 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Du finner testen på barnetest.no Er vel bare hvem som er vinner som står der. ellers henvises det til septemberutgaven av Foreldre og Barn Anonymous poster hash: 9f30e...99d
Teriyaki Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Skjønner ikke hvorfor Reima får så dårlige resultater. Nå er ikke den modellen som ble testet der av de modellene jeg liker best, men jeg har vært superfornøyd med dressene til Reima. Er det fordi de er mye dyrere? Eller er egentlig ikke kvaliteten så god som jeg tror den er? Har ikke hatt noe å utsette på de Reima-dressene vi har hatt.
^^Belle^^ Skrevet 28. september 2013 #11 Skrevet 28. september 2013 Skjønner ikke hvorfor Reima får så dårlige resultater. Nå er ikke den modellen som ble testet der av de modellene jeg liker best, men jeg har vært superfornøyd med dressene til Reima. Er det fordi de er mye dyrere? Eller er egentlig ikke kvaliteten så god som jeg tror den er? Har ikke hatt noe å utsette på de Reima-dressene vi har hatt. Det er nok prisen, ja. Nå har jeg ikke lest årets test, men jeg mener bestemt å huske at det var to dresser som var enten like gode eller litt bedre kvalitetsmessig enn vinneren fra Coop. Men fordi Coop sin er så veldig mye billigere hopper den opp et par hakk. Jeg tar alle sånne tester med en klype salt jeg altså. Har gått på en smell både på bleier som var best i test og babycall som var det. Men det er jo en veldig god pekepinn på hva som kan være bra og ikke fullt så bra.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #12 Skrevet 28. september 2013 Denne dressen fra Reima var dårlig på vanntetthet. Prisen er ikke nevnt, vinnerdressen var 200 kr billigere og nr 2 dressen 300 dyrere enn Reima dressen. Anonymous poster hash: 47050...a16
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #13 Skrevet 28. september 2013 Det er nok prisen, ja. Nå har jeg ikke lest årets test, men jeg mener bestemt å huske at det var to dresser som var enten like gode eller litt bedre kvalitetsmessig enn vinneren fra Coop. Men fordi Coop sin er så veldig mye billigere hopper den opp et par hakk. Jeg tar alle sånne tester med en klype salt jeg altså. Har gått på en smell både på bleier som var best i test og babycall som var det. Men det er jo en veldig god pekepinn på hva som kan være bra og ikke fullt så bra. Det var ikke Coop dressen som vant årets test heller, didriksson foran Helly Hansen og Kappahl, så Coop. Anonymous poster hash: 47050...a16
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 Ikke meningen å kuppe tråden, men noen som har denne dressen og vet hvordan den er i str.? Anonymous poster hash: e6ff0...fd3
Gjest pysepusen Skrevet 28. september 2013 #15 Skrevet 28. september 2013 Skjønner ikke hvorfor Reima får så dårlige resultater. Nå er ikke den modellen som ble testet der av de modellene jeg liker best, men jeg har vært superfornøyd med dressene til Reima. Er det fordi de er mye dyrere? Eller er egentlig ikke kvaliteten så god som jeg tror den er? Har ikke hatt noe å utsette på de Reima-dressene vi har hatt. Nå har vi bare hatt en Reima-dress (ReimaTec), men dette er den dyreste og dårligste dressen vi har hatt. Den ble veldig fort slitt på rumpe og knær i motsetning til HH, Name It og Reflex som vi også har prøvd. Bestilte forresten vinnerdressen på flust.no nå, en hundrings billigere enn andre nettbutikker og med masse Trumf-bonus på konto ble den jammen meg "gratis"
Teriyaki Skrevet 29. september 2013 #16 Skrevet 29. september 2013 (endret) Nå har vi bare hatt en Reima-dress (ReimaTec), men dette er den dyreste og dårligste dressen vi har hatt. Den ble veldig fort slitt på rumpe og knær i motsetning til HH, Name It og Reflex som vi også har prøvd. Bestilte forresten vinnerdressen på flust.no nå, en hundrings billigere enn andre nettbutikker og med masse Trumf-bonus på konto ble den jammen meg "gratis" Dette slet ikke vi med vinterdressen i fjor (fra ett til 1,5 år), og heller ikke med parkdressen i år. Den er god som ny enda til tross for masse bruk i barnehage og hjemme. Det jeg liker med Reima er passformen og at den ikke er så stiv. Er denne Didriksen veldig stiv i stoffet? Liker at de er myke for bevegelighetens del. Edit: Skal bestille den jeg også! Har egentlig vært på tur til å kjøpe en Reima-dress til 1400 kr(skulle være ekstra slitesterk, men med flust-bonusen jeg har på 500 kr så blir det jo bare 400 kr å betale, så må gi den en sjanse). Endret 29. september 2013 av Teriyaki
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2013 #17 Skrevet 29. september 2013 Det var ikke Coop dressen som vant årets test heller, didriksson foran Helly Hansen og Kappahl, så Coop. Anonymous poster hash: 47050...a16 Beklager, så at jeg glemte å presisere at jeg snakket om fjorårets test. Vi har hatt både vinterdress og vårdress (den bruker hun nå) fra Reima og har ikke opplevd at den har blitt slitt. I år prøver vi Vill.
Nicky B Skrevet 29. september 2013 #18 Skrevet 29. september 2013 Nå er mine 8 og 5 og jeg har vært gjennom dressene til Reima, Ticket to heaven, Bergans og Skogstad. Min erfaring med Reima er at de passer bra for små barn som ikke er ute så mange timer i barnehagen. Men når frøkna ble rundt 4 fikk dressene kjørt seg skikkelig og Reima ble fort slitt på rompe og knær. Den dressen jeg har vært mest fornøyd med og som har tålt langvarig og hard bruk er Skogstad sin vinterdress med avtagbart ullfor. Den har faktisk vært så slitesterk at den har holdt to sesonger. De andre har kun holdt en sesong, så er de utslitt.
Gjest Riskjeks Skrevet 29. september 2013 #19 Skrevet 29. september 2013 Jeg har aldri forstått "greia" med Reima. Tror de er mye hypet opp som "best uansett", og derfor verd prisen. Noe de ikke er, man får like gode dresser til nærmere halve prisen. Bare en "motegreie" nærmest - "se, mitt barn har det beste av det beste" liksom. Har hatt Reima-dresser selv til mine barn (kjøpt på salg riktignok), kan ikke si det var noen forskjell fra andre dresser. De ble våte og møkkete de også. 1
Gjest pysepusen Skrevet 29. september 2013 #20 Skrevet 29. september 2013 Dette slet ikke vi med vinterdressen i fjor (fra ett til 1,5 år), og heller ikke med parkdressen i år. Den er god som ny enda til tross for masse bruk i barnehage og hjemme. Det jeg liker med Reima er passformen og at den ikke er så stiv. Er denne Didriksen veldig stiv i stoffet? Liker at de er myke for bevegelighetens del. Edit: Skal bestille den jeg også! Har egentlig vært på tur til å kjøpe en Reima-dress til 1400 kr(skulle være ekstra slitesterk, men med flust-bonusen jeg har på 500 kr så blir det jo bare 400 kr å betale, så må gi den en sjanse). Om han hadde brukt den da han var så liten hadde den nok ikke blitt slitt. Nå var han jo to år og ble tre rett etter vinteren. Venninna mi hadde prøvd Didriksson-dressen i går og sa den var myk og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå