Gjest Sola Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Hei. Jeg har tidligere skrevet inn her hvor jeg skrev at jeg trodde mannen min ville skilles. Jeg finner ikke den tråden, så derfor skriver jeg en ny tråd. Vi har vært på familievernkontoret, og ting har blitt litt bedre. Men jeg klarer ikke å komme over tanken om at han har vært/er utro mot meg. Det er så mye som skurrer, og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Tegnene er: Han jobber mye overtid. Han har begynt å trene. Han tar avstand fra meg. Han har byttet kode på fb og tlf. Jeg fant flørte-mld mellom han og en kollega på fb. Han innrømmer at han har flørtet med henne. (Men ikke noe mer). Han prøvde å anklage meg for å være utro. Han har slettet henne som venn på fb. Han har nå deaktivert fb-kontoen sin. I tillegg har han begynt å følge med på samme fotballag som jeg vet hun liker, og han hører på samme musikk som hun hadde lagt ut på fb dagen før. (og da hadde hun lagt til et hjerte) ...det var etter dette han deaktiverte kontoen sin... Så dilemmaet mitt er hva jeg skal tro... Han nekter for å ha vært utro, men alle sanser mine sier det motsatte!!! Skal jeg bare tro han, eller fortsette og konfrontere han. Han har latt meg få se på tlf hans, men der var det ingen spor, eller så hadde han slettet de... Når jeg gikk i søkefeltet å skrev bokstaven hennes (både fornavn-bokstav, mellom-navnbokstav, og etternavn-bokstav) kom hennes navn opp med merket "topptreff" bak(!!!!) Dette skal vel bety at det har vært mye kontakt mellom de??? Jeg blir seriøst GAL av å ikke vite!!! Itillegg har vi to små barn, og jeg trodde jeg kunne stole på denne mannen... Hjelp!!! Noen råd, tips, erfaringer?? Hilsen Sola.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Hei. Jeg har tidligere skrevet inn her hvor jeg skrev at jeg trodde mannen min ville skilles. Jeg finner ikke den tråden, så derfor skriver jeg en ny tråd. Vi har vært på familievernkontoret, og ting har blitt litt bedre. Men jeg klarer ikke å komme over tanken om at han har vært/er utro mot meg. Det er så mye som skurrer, og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Tegnene er: Han jobber mye overtid. Han har begynt å trene. Han tar avstand fra meg. Han har byttet kode på fb og tlf. Jeg fant flørte-mld mellom han og en kollega på fb. Han innrømmer at han har flørtet med henne. (Men ikke noe mer). Han prøvde å anklage meg for å være utro. Han har slettet henne som venn på fb. Han har nå deaktivert fb-kontoen sin. I tillegg har han begynt å følge med på samme fotballag som jeg vet hun liker, og han hører på samme musikk som hun hadde lagt ut på fb dagen før. (og da hadde hun lagt til et hjerte) ...det var etter dette han deaktiverte kontoen sin... Så dilemmaet mitt er hva jeg skal tro... Han nekter for å ha vært utro, men alle sanser mine sier det motsatte!!! Skal jeg bare tro han, eller fortsette og konfrontere han. Han har latt meg få se på tlf hans, men der var det ingen spor, eller så hadde han slettet de... Når jeg gikk i søkefeltet å skrev bokstaven hennes (både fornavn-bokstav, mellom-navnbokstav, og etternavn-bokstav) kom hennes navn opp med merket "topptreff" bak(!!!!) Dette skal vel bety at det har vært mye kontakt mellom de??? Jeg blir seriøst GAL av å ikke vite!!! Itillegg har vi to små barn, og jeg trodde jeg kunne stole på denne mannen... Hjelp!!! Noen råd, tips, erfaringer?? Hilsen Sola. Jeg har erfaring med en utro mann, og vi er nå skilt. Alle tegnene du nevner gjorde min mann da han var utro. Og han voktet mobilen som om den var en verdifull diamant! Den var alltid på lydløs, lå alltid i lomma hans eller avslått. Og fikk han en telefon gikk han ofte ut og tok den. Og han sov til og med med den under hodeputa! Om han er utro eller ikke er utrolig vanskelig å finne ut av og du får i alle fall ikke noen klare svar her på kg. Du må konfrontere din mann med mistanken og så må dere gjøre noe for å komme videre, eller du må slå deg til ro i forholdet til tross for usikkerheten din. Å gå og bekymre seg er ikke noe godt for deg. Jeg gjorde det lenge, og så viste det seg at magefølelsen var riktig, han var utro. Og da var det nesten en lettelse å få det bekreftet for jeg hadde gått og bekymret meg og lett etter spor i lang tid. Snakket selvsagt med han om det hele tiden men han nektet, det gjør alle. Og de snur ofte fokuset tilbake på den andre, ved å anklage vedkommende for å være sjalu eller utro selv... Sånn sett er gjør din mann en del klassiske utroskaps-ting. F.eks det så slette henne fra fb, og så slette fb. Fjerne alle evt spor... men man trenger ikke fb for å ha kontakt med hverandre. Trenger heller ikke sende sms. Og jobber de sammen, kan de gjøre avtaler og møtes i arbeidstiden. Det du kan gjøre er å kreve at han ikke slår av mobilen, har den på lydløs, ikke passord på pc osv. men det er kanskje litt drastisk å kreve sånn kontroll når du strengt tatt ikke vet om han har vært utro? Det i seg selv bygger ikke tillit og nærhet. Kanskje samtaler omkring hvordan du kan slå deg til ro hadde vært noe for dere? Parterapi over lengre tid, kanskje et halvt år? Du bærer tydeligvis på mye usikkerhet i forholdet deres. Og hvis din mann er utro, må du kanskje få noe hjelp til at han innrømmer dette? Flere råd kan jeg ikke gi deg, annet enn å si lykke til. Å leve med den usikkerheten du har nå er ikke godt for noen, så det må du gjøre noe med. Anonymous poster hash: 30114...23f 3
Havbris Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Enig med AB over her. Siden du er så urolig, og det er såpass mange skumle tegn så bør mannen din gå med på en avtale somm innebærer å redusere alle de momentene som gjør deg urolig. Om han ønsker et fortsatt forhold til deg så bør det koste han lite. Om han er utro så vil han muligens ikke gå med på en slik avtale siden det vil begrense hans handlefrihet. 4
Mike Waters Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Hva om du fikk vite at han ikke hadde vært utro? Blir alt solskinn og rosa skyer da? Eller går det 6 måneder og på'n igjen? Eller for å snu litt på det: Hva om du får vite at han er utro, men ikke vil inrømme det? Toegget sverd 1
Sign Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Hei. Jeg har tidligere skrevet inn her hvor jeg skrev at jeg trodde mannen min ville skilles. Jeg finner ikke den tråden, så derfor skriver jeg en ny tråd. Vi har vært på familievernkontoret, og ting har blitt litt bedre. Men jeg klarer ikke å komme over tanken om at han har vært/er utro mot meg. Det er så mye som skurrer, og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Tegnene er: Han jobber mye overtid. Han har begynt å trene. Han tar avstand fra meg. Han har byttet kode på fb og tlf. Jeg fant flørte-mld mellom han og en kollega på fb. Han innrømmer at han har flørtet med henne. (Men ikke noe mer). Han prøvde å anklage meg for å være utro. Han har slettet henne som venn på fb. Han har nå deaktivert fb-kontoen sin. I tillegg har han begynt å følge med på samme fotballag som jeg vet hun liker, og han hører på samme musikk som hun hadde lagt ut på fb dagen før. (og da hadde hun lagt til et hjerte) ...det var etter dette han deaktiverte kontoen sin... Så dilemmaet mitt er hva jeg skal tro... Han nekter for å ha vært utro, men alle sanser mine sier det motsatte!!! Skal jeg bare tro han, eller fortsette og konfrontere han. Han har latt meg få se på tlf hans, men der var det ingen spor, eller så hadde han slettet de... Når jeg gikk i søkefeltet å skrev bokstaven hennes (både fornavn-bokstav, mellom-navnbokstav, og etternavn-bokstav) kom hennes navn opp med merket "topptreff" bak(!!!!) Dette skal vel bety at det har vært mye kontakt mellom de??? Jeg blir seriøst GAL av å ikke vite!!! Itillegg har vi to små barn, og jeg trodde jeg kunne stole på denne mannen... Hjelp!!! Noen råd, tips, erfaringer?? Hilsen Sola. Jeg kan ikke svare på om han er utro eller ikke, men hvert eneste punkt på lista di kan jeg sette kryss ved i forhold til hvordan min x oppførte seg da han hadde elskerinne. Beklager. Det spørsmålet du kanskje bør stille deg selv er om du ønsker å fortsette samlivet med en mann som gjør de tingene du har listet opp. Uavhengig av om han er utro eller ikke. Klem
Gangerolv Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Hei. Jeg har tidligere skrevet inn her hvor jeg skrev at jeg trodde mannen min ville skilles. Jeg finner ikke den tråden, så derfor skriver jeg en ny tråd. Vi har vært på familievernkontoret, og ting har blitt litt bedre. Men jeg klarer ikke å komme over tanken om at han har vært/er utro mot meg. Det er så mye som skurrer, og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Tegnene er: Han jobber mye overtid. Han har begynt å trene. Han tar avstand fra meg. Han har byttet kode på fb og tlf. Jeg fant flørte-mld mellom han og en kollega på fb. Han innrømmer at han har flørtet med henne. (Men ikke noe mer). Han prøvde å anklage meg for å være utro. Han har slettet henne som venn på fb. Han har nå deaktivert fb-kontoen sin. I tillegg har han begynt å følge med på samme fotballag som jeg vet hun liker, og han hører på samme musikk som hun hadde lagt ut på fb dagen før. (og da hadde hun lagt til et hjerte) ...det var etter dette han deaktiverte kontoen sin... Så dilemmaet mitt er hva jeg skal tro... Han nekter for å ha vært utro, men alle sanser mine sier det motsatte!!! Skal jeg bare tro han, eller fortsette og konfrontere han. Han har latt meg få se på tlf hans, men der var det ingen spor, eller så hadde han slettet de... Når jeg gikk i søkefeltet å skrev bokstaven hennes (både fornavn-bokstav, mellom-navnbokstav, og etternavn-bokstav) kom hennes navn opp med merket "topptreff" bak(!!!!) Dette skal vel bety at det har vært mye kontakt mellom de??? Jeg blir seriøst GAL av å ikke vite!!! Itillegg har vi to små barn, og jeg trodde jeg kunne stole på denne mannen... Hjelp!!! Noen råd, tips, erfaringer?? Hilsen Sola. Ja de tegnene stemte i mitt tilfelle hvor min kone var utro. Men hva betyr egentlig dette: Når jeg gikk i søkefeltet å skrev bokstaven hennes (både fornavn-bokstav, mellom-navnbokstav, og etternavn-bokstav) kom hennes navn opp med merket "topptreff" bak(!!!!) Dette skal vel bety at det har vært mye kontakt mellom de??? Hun spør og jeg vet ikke?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 Han er utro. Gjør det slutt. Anonymous poster hash: 2dd67...29c
Gangerolv Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 Han er utro. Gjør det slutt. Anonymous poster hash: 2dd67...29c Betyr dette at hvi man får topptreff på den person man tror er utro så betyr dette av vedkommende Iphone eier har søkt mye på den og at slettede meldinger kommer med i oversiktslisten i Spotlight søket?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 Ja de tegnene stemte i mitt tilfelle hvor min kone var utro. Men hva betyr egentlig dette: Når jeg gikk i søkefeltet å skrev bokstaven hennes (både fornavn-bokstav, mellom-navnbokstav, og etternavn-bokstav) kom hennes navn opp med merket "topptreff" bak(!!!!) Dette skal vel bety at det har vært mye kontakt mellom de??? Hun spør og jeg vet ikke?Tror hun mener på facebook. De du har søkt mest på kommer øverst i søk-listen
I Grosny Skrevet 27. september 2013 #11 Skrevet 27. september 2013 (endret) Det er ikke sikkert at han er utro selv om han ser ut som han er oppover øra forelsket i denne kollegaen. Mange går rundt og er griseforelsket uten å få pult. Og mange damer nekter å knulle friere som er i fast forhold. Endret 27. september 2013 av I Grosny 2
Lønneblad Skrevet 27. september 2013 #12 Skrevet 27. september 2013 Jeg legger merke til at veldig mange oppfordrer TS til å konfrontere mannen sin og spørre ham om han er/ har vært utro. Jeg synes å ha lagt merke til i historier om utroskap at den utro mannen nekter til han bli blå så lenge kona ikke finner ut sannheten. Det er nok en stund til mannen faktisk innrømmer sidesprang om man bare ber pent om at han skal være ærlige. Jeg synes vi må ha lov til å spionere på mannen når vi har så sterke mistanker som TS. Hadde jeg hatt det så hadde jeg nok undersøkt mobilen hans f.eks. og kanskje spanet på ham når han er ute og farter dersom jeg har tid og anledning.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #13 Skrevet 27. september 2013 I følge Kvinneguiden virker det som det er normalt at man forelsker seg i en annen selv om man er i et forhold. Dette kan man ikke gjøre noe med men bare forsøke å komme seg ut av det sammen. Jeg har i grunn litt vanskelig å tro at man forelsker seg i noen dersom man faktisk er sammen med mannen/kvinnen i sitt liv og elsker ham/henne. Når det gjelder skifte passord på mobil og pc er vel det ganske vanlig? Eller har han aldri gjort det før? Jeg som kvinne skifter av og til. Har ofte mobilen på lydløs og JEG er ikke utro... Så jeg vet ikke. Det spørs hvordan han har vært før går jeg ut fra. Anonymous poster hash: 28c4a...525
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2013 #14 Skrevet 27. september 2013 I følge Kvinneguiden virker det som det er normalt at man forelsker seg i en annen selv om man er i et forhold. Dette kan man ikke gjøre noe med men bare forsøke å komme seg ut av det sammen. Jeg har i grunn litt vanskelig å tro at man forelsker seg i noen dersom man faktisk er sammen med mannen/kvinnen i sitt liv og elsker ham/henne. Anonymous poster hash: 28c4a...525 Nei hvis man er sammen med sin store kjærlighet, tror jeg ikke man er utro. Og det tror jeg ingen andre her inne mener heller. Sterk kjærlighet kan tåle noen feil, men den vil ikke skape svik og bedrag. I langvarige forhold med barn og mest hverdager, er det fort gjort at en far eller mor forelsker seg og kanskje går over streken med en kollega, bekjent, nabo. Det er en klar forskjell mellom dette og det å havne i seng med en person i fylla på et hotellrom en natt. Om man møter noen man vil gå ut av ekteskapet/familien for, bør man være mann/kvinne nok til å skille seg først. Men det er så mange i dag som finner noen og innleder et intimt forhold til denne før de skiller seg. Mange må ha et sikkert kort før de går ut av ekteskapet. Og det er nettopp dette som er så jævlig mot den som sitter hjemme og ikke vet noen ting og som skaper så mye sorg og tristhet.
Gjest Sola Skrevet 27. september 2013 #16 Skrevet 27. september 2013 Ts her... Selv tenker jeg at han har vært utro.. Jeg tror ikke han enda er det, og jeg aner ikke i "hvilken grad utro". Han har innrømt flørting og en løs tone mellom de to på en firmareise. Først trodde jeg d kun var blikk, dylting og latter, men etter at jeg fant henne i "topptreff" på iphonen hans sier han det også var en del meldinger. "For det var jo andre folk der", som han sier... Når han sa dette går det opp for meg at han skjønte at det han gjorde ikke var rett, men at han fortsatte med det. Så de har altså vært på samme fest, i samme settingen, men sotte og sendt flørtete meldinger til hverandre(!!!) Kjenner jeg blir kvalm av tanken! Jeg sporte han hvorfor de ikke hadde hatt sex, og da sier han at det aldri kom til det eller at det aldri kom opp... Bah!! Det verste er nå at siden han kom hjem fra denne turen, sa han at han ikke lenger viste hva han følte for meg lenger, men at vi skulle prøve litt til. Først fikk jeg "prøvetid" ut september, så ut oktober, og nå ut året(!) Så nå fremover ut året skal jeg prøve å være den snille gode kona, og få han til å elske meg igjen. Og SAMTIDIG skal jeg forholde meg til at han muligens har vært utro mot meg med en kvinne som han jobber med og ser hver dag!!!! Og sint kan jeg ikke bli, for da vil han gi meg skylden for at forholdet gikk i dass og så gå ifra meg!! Når det kommet til det å være utro mot sitt livs kjærlighet osv, så ser/så jeg virkelig på mannen min som "mannen i mitt liv". Og jeg er sikker på at det er hverdagen, oppussing, tidsklemma, og ny baby som har vært vår felle! Men hvilken mann er det som er utro mot kona si, når hun sitter hjemme å tar vare på deres 8mbd gamle baby og en 3åring???!! Joda, sikkert mange, men jeg hadde ALDRI trodd detta om min egen mann! Jeg bilulykke skilles, og ønsker å få ting til å bli bra igjen, men jeg vet virkelig ikke om jeg noen gang kan komme over sviket og skuffelsen.... Hoff, ja slik tenker jeg akkurat nå. Hilsen Sola.
Gjest LonelyAngel Skrevet 27. september 2013 #17 Skrevet 27. september 2013 Hvorfor ikke ringe denne kollegaen hans? Spør henne rett ut. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #18 Skrevet 27. september 2013 Her er den andre tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=768681 Anonymous poster hash: 3f33f...536
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #19 Skrevet 27. september 2013 Ts her... Selv tenker jeg at han har vært utro.. Jeg tror ikke han enda er det, og jeg aner ikke i "hvilken grad utro". Han har innrømt flørting og en løs tone mellom de to på en firmareise. Først trodde jeg d kun var blikk, dylting og latter, men etter at jeg fant henne i "topptreff" på iphonen hans sier han det også var en del meldinger. "For det var jo andre folk der", som han sier... Når han sa dette går det opp for meg at han skjønte at det han gjorde ikke var rett, men at han fortsatte med det. Så de har altså vært på samme fest, i samme settingen, men sotte og sendt flørtete meldinger til hverandre(!!!) Kjenner jeg blir kvalm av tanken! Jeg sporte han hvorfor de ikke hadde hatt sex, og da sier han at det aldri kom til det eller at det aldri kom opp... Bah!! Det verste er nå at siden han kom hjem fra denne turen, sa han at han ikke lenger viste hva han følte for meg lenger, men at vi skulle prøve litt til. Først fikk jeg "prøvetid" ut september, så ut oktober, og nå ut året(!) Så nå fremover ut året skal jeg prøve å være den snille gode kona, og få han til å elske meg igjen. Og SAMTIDIG skal jeg forholde meg til at han muligens har vært utro mot meg med en kvinne som han jobber med og ser hver dag!!!! Og sint kan jeg ikke bli, for da vil han gi meg skylden for at forholdet gikk i dass og så gå ifra meg!! Når det kommet til det å være utro mot sitt livs kjærlighet osv, så ser/så jeg virkelig på mannen min som "mannen i mitt liv". Og jeg er sikker på at det er hverdagen, oppussing, tidsklemma, og ny baby som har vært vår felle! Men hvilken mann er det som er utro mot kona si, når hun sitter hjemme å tar vare på deres 8mbd gamle baby og en 3åring???!! Joda, sikkert mange, men jeg hadde ALDRI trodd detta om min egen mann! Jeg bilulykke skilles, og ønsker å få ting til å bli bra igjen, men jeg vet virkelig ikke om jeg noen gang kan komme over sviket og skuffelsen.... Hoff, ja slik tenker jeg akkurat nå. Hilsen Sola. Det kom jo helt tydelig frem av den andre tråden at han utnytter deg. Forlat han. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=768681 Anonymous poster hash: 3f33f...536
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2013 #20 Skrevet 27. september 2013 Du sier selv at du må være den snille kona slik at han ikke går fra deg? Du må kunne være deg selv med både positive og negative sider. Forlater han deg hvis du gir han litt motstand elsker han deg ikke, og da er det kanskje like greit å få opp i dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå