Ingrid89 Skrevet 27. september 2013 #1 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg har hatt det fryktelig vanskelig de siste månedene. Får sommeren fant jeg ut at min samboeren gjennom mange år var utro og jeg flyttet ut. Kort tid etter fikk jeg vite at mammaen min har nyrekreft. Jeg sa opp jobben og flyttet hjem til foreldrene mine på andre siden av landet. Det har vært en fryktelig vanskelig tid med ulike og helt uavhengige sorger. Akkurat nå opererer de ut svulsten i nyren til mamma, og jeg er så redd for at noe skal gå galt. Det har nå gått over to timer siden operasjonen startet, og jeg har ikke hørt noe. Klarer ikke å tenke på noe annet, og venter bare på beskjed om hvordan det har gått. Gråter, sørger og er redd samtidig. Utrolig merkelig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 27. september 2013 #2 Del Skrevet 27. september 2013 Operasjoner kan ta lang tid og kort ut, uten at det betyr gode eller dårlige nyheter. jeg har selv sittet på venterom på sykehus og vet hvor sakte tiden går. Prøv å spis litt, les en bok eller et magasin, evt kanskje gå en tur? Si fra til sykepleiere i skranken om at du beveger deg ut litt men at du kan nåes på telefon. Ikke glem at sykepleiere og de osm jobber på sykehus er vant til pårørende, så kanskje det går an å snakke med en av de? Stooor klem til deg! <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 27. september 2013 #3 Del Skrevet 27. september 2013 Da far min ble operert for noen år siden så hadde de bedt sykepleierene på overvåkningen om å ringe meg når han ble trillet ut av operasjonssalen. Operasjonen skulle ta ca 50 minutter. Etter to og en halv time ringte jeg og maste. Da var han våken og døste på oppvåkningen, men de hadde glemt å ringe meg. Alt hadde gått bra. Det skjer også ofte at en operasjon kan bli forskøvet i en halvtime/time. Om mammaen din da har fått pre-medisin (beroligende osv) så har hun nok vært for ullen i hodet til å få gitt deg beskjed. Det er lov å ringe sykehuset og spørre hvordan det går. De er råflinke, så dette har nok gått helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå