AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Var en som tok på rumpen min og slang dermed ut at rumpen min var alt for myk Så jeg lurer på om det er finest å ha myk eller hard rumpe? Anonymous poster hash: 0bbeb...288
Lettpåtå Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Det beste er å ha god selvtillitt, og å ikke la humøret sitt bli styrt som løv for vinden hver gang en annen person kommer med en kommentar. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 En myk rumpe er bra hvis den er stram ellers, men den bør jo være litt stram og småhard. Han mente nok at du burde trene den mer. Anonymous poster hash: f800e...337
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Det beste er å ha god selvtillitt, og å ikke la humøret sitt bli styrt som løv for vinden hver gang en annen person kommer med en kommentar. Neinei var ikke det, jeg bare lurte på om dette var et kompliment eller ikke. Er fornøyd med kroppen min jeg. Anonymous poster hash: 0bbeb...288
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå