Gå til innhold

En lykkelig horekunde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hva skal man si etter 400 horer. Lykkelig, ja. Uten tvil. Billigere enn koner og mindre bråk. og ny fitte så ofte du vil. JA, gutter. Horer er best. Fagfolk er fagfolk, Hva synes dere jenter om dette da? Praktisk løsning eller hva?

Anonymous poster hash: f640c...6c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist, du må betale tusenvis av kroner for å ha sex med jenter som ikke nyter det og som sikkert ikke husker deg to år senere.

• Liker 1
Skrevet

Trolleri, trollera.. Noen som kjeder seg ja.

Anonymous poster hash: 0d7f3...597
Skrevet

Trolol! Det der hørtes jo kjempepraktisk ut. Bytter gjerne utgiftene jeg har på et sexy antrekk m/sko+tilbehør, frisør, sminke, parfyme, hudpleie, neglepleie og hårfjerning, bare for å ende opp med et dårlig ons - for ikke å snakke om hvor mye arbeid det er å få et forhold til å fungere - mot et par tusen for en bfe med en profesjonell fyr med kama sutra-skills. Et par tusen er jo småpenger, og det jeg sparer kan jeg bruke på kake. Niks mer hårvoksing og vonde sko, bare orgasmer og kake! Brilliant!! Men hvor er hordene av mannlige luksusprostituerte? Hvor er likestillingen? Sukk... :sarkasme:

Anonymous poster hash: 6fb19...5b5
  • Liker 1
Skrevet

Trist, du må betale tusenvis av kroner for å ha sex med jenter som ikke nyter det og som sikkert ikke husker deg to år senere.

To år senere? Vil vel heller tro personen er glemt etter 1 dag eller 2 :ler:

400 horer ja...da må det vel være tryggest og best for norske damer at du fortsetter å styre unna de :)

Anonymous poster hash: 5028c...001

• Liker 2
Skrevet

Hva du gjør er helt greit for meg. Du er ikke min kjæreste! :)

Men ettersom du er så åpen og ærlig, kunne du ha prøvd og svart på noe jeg lurer på? Jeg har tenkt noen dager nå, skjønner du! :)

Jeg vet hvorfor kvinner kaller andre kvinner for horer, fordi de er sjalu.

Men, hva med menn? Hvis horer er så flott som du sier, hvorfor kaller menn kvinner som ikke er horer for horer?

:)

• Liker 3
Gjest Malanthor
Skrevet

Du er en ekkel ekkel mann, evt en fyr som liker og provosere og har litt for mye fritid. :D

Prostitusjon skjer stort sett under ikke sunne forhold, og enhver som synes det er greit burde ta en grundig kikk i speilet.

• Liker 2
Skrevet

Ja, hva skal man si etter 400 horer. Lykkelig, ja. Uten tvil. Billigere enn koner og mindre bråk. og ny fitte så ofte du vil. JA, gutter. Horer er best. Fagfolk er fagfolk, Hva synes dere jenter om dette da? Praktisk løsning eller hva?

Anonymous poster hash: f640c...6c8

Det er lite "ny fitte" du får. Du får restene etter alle andre. I tillegg betaler du for det. Lykke til med følelsene dine. Sexen er forresten mye bedre med en du er glad i.... hilsen mann :)

Anonymous poster hash: e2d90...822

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...