Gå til innhold

Svar fra menn ønskes:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Apropos dialekt... hvordan synes dere menn ålesunds dialekten klinger fra en dames munn?

Hilsen ei veldig nysgjerrig og nyforelska ei, i EN litt lenger sørover...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Eg er jente (men dristar meg til å svare likevel) og syns Ålesund-dialekta er søt og sjarmerande. Er sikkert veldig individuelt kva gutar meiner om dialektar, då... Ta ein telefon å spør han då vel?

Skrevet

Jeg er utrolig nysgjerrig på hva reaksjonen blir om (eventuelle) menn her inne skulle si at de ikke liker Ålesunds-klangen.

Dropper du ham? :sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Jeg synes ofte at Sunnmørsdamer høres sinnsykt sutrete ut, "ej eeeee så sjuuuuuuuke" " ej kan itje gå soooooooo lååångt" "ej vil åååå ha ein maaannn..." men om det er damene jeg kjenner, eller dialekta er uvisst. På menn er det fint 8) (får nok pepper nå....)
Gjest TomKrus
Skrevet
:ler: Jeg synes ofte at Sunnmørsdamer høres sinnsykt sutrete ut' date=' "ej eeeee så sjuuuuuuuke" " ej kan itje gå soooooooo lååångt" "ej vil åååå ha ein maaannn..." men om det er damene jeg kjenner, eller dialekta er uvisst. På menn er det fint 8) (får nok pepper nå....)[/quote']

Helt motsatt her. Liker sunnmørsdialekter på jenter. Noen av dialektene i de traktene er ganske så sexy. Norlandsdialekter funker også. Da jeg er østlending i eksil er det sjeldent jeg hører en østlendingsjente. Her om dagen traff jeg en, og jeg ble jaggu nesten betatt bare pga. dialekten. Det var liksom som å komme hjem igjen :) På tide å komme seg nedover mot Oslo igjen, for træge Trøndelag duger ikke lenger.

Åja, for å svare på spørsmålet. Ingen problemer med jenter fra Ålesund :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg er en dame, men vil komme med min mening. Sunnmørsdialekten er direkte stygg, og jeg finner ikke noe tiltalende med den i det hele tatt.

Men på den andre siden, hadde jeg møtt den store kjærligheten hadde ikke dialekten spilt noen rolle. :wink:

Gjest glamourgirl
Skrevet

VIl bare igjen påpeke at folk fra Sørlandet har den peneste dialekten :)

Skrevet

Østerdalen ruler! :tunge1:

(og særlig dalstroka inn mot svenskegrensa... *sukke* :oops: )

Skrevet

Ålesund dialekt gjør ingenting for meg. Ville ikke ha hørt to ganger en gang.

Sorry. Usexy.

:-(

Skrevet

Er enig i at Ålesund-dialekt ikke er så sexy. Min elskede er trønder, og det syns jeg er rått og sexy.

Gjest Mannemannen :-D
Skrevet

Ålesundsdialekt frå dei vakre leppene til ei dame kling vakkert.

Så - kva tid kjem du? :sjarmor:

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Ålesund dialekta er ikke så pen synest jeg.

MEN! ej bor ett stykke unna ålesund ca 20-30min. Å den dialekta ej he den lika ej.. Men ej tru at ej lika Hareidingane å Fosnavågingane si dialekt bedre... den e litt rå :)

Skrevet
Jeg er en dame, men vil komme med min mening. Sunnmørsdialekten er direkte stygg, og jeg finner ikke noe tiltalende med den i det hele tatt.

Men på den andre siden, hadde jeg møtt den store kjærligheten hadde ikke dialekten spilt noen rolle. :wink:

Enig!

8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes dialekt er litt sexy jeg da........ :sjarmor:

Audhild Gregoriusdotter Rotevatn er jo flott å høre på. Også det sjarmerende smilet da! :danse:

En :blomst_opp: til henne for dét

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er det kåret en dialekt i Norge. DEt er gjort af fagfolk som har greie på det. Kåring er vel feil ord å bruke, men prøver å forklare. Sunnmørsdialekten er den som er lettest å oppfatte/forstå.

Så nå er det den dialekten som skal/bli? brukt som telestemme. Dette er noe i Norge, men husker ikke hvor og hva.

Personlig har jeg store problemer med folk fra haugalandet. Kristiansandsfolk synes jeg ikke er tydelig.

Trøndere og Nordlendinger er vel noe alle forstår?

Skrevet

Alle dialekter er fine. Så lenge jeg skjønner hva man sier.

Gjest Østfold verst
Skrevet

Ålesund-dialekten er fin den, så lenge dama ikke har bart!

Østfold-dialekt derimot, kan mange av vi menn styre oss kraftig for (turn-off!!)

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker ikke trondheim dialekt eller nornorsk men jærdialekten og stavanger dialekten er jo fin

Gjest lurven
Skrevet

jenter er søtest når dem holder kjeft

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...