LittDiva Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 (endret) Hvor hadde det vært ? Ingen begrensning med tid, penger , helse osv. Jeg kunne tenke meg ( mye av dette har jeg gjort før og vil gjerne igjen og andre ting er en drøm inntil det blir virkelig ) Transsibirske jernbane Tokyo Riyadh Island Svalbard Agra Goa Kairo Skagen Madagaskar Zanzibar Safari i Kenya Nord Norge Midt Finland Lisboa New York Buenos aires Irland Kom med DIN liste , inspirer og bli inspirert Endret 26. september 2013 av LittDiva
caroprins Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Da ville jeg reist på et verdenscruise. 1
Gjest shockgirl Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Australia. En venninne av meg bor der, har ikke sett henne siden 2008. USA. Og mange flere steder. Elsker å reise.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Drømmen er ett laaangt luxsuscruise i Caribien, evt. ett verdenscruise. Jeg Elsker cruise! Det er den perfekte ferieformen for meg:) Anonymous poster hash: 42672...2ba
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 (endret) Rundt omkring i universet Endret 27. september 2013 av The Doctor
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 Har alltid ønsket å reise til de gamle historiske plassene - men de blir jo bombet sønder og sammen flere av dem, så jeg får vel aldri oppleve mine drømmer. Drømmen er å reise rundt i de som engang var/er Mesopotamia Konstantinopel Damaskus Jemen Anonymous poster hash: e52f5...5db 1
Fandenivoldsk Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 Mars! Realistisk sett: Brasil, Kina og Mongolia. Neste reisemål blir vel Sør-Korea.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #11 Skrevet 27. september 2013 India Mongolia Canada (overalt!) Australia New Zealand Chile Kroatia Greske øyer Spania (alt unntatt sør) Frankrike (bodd på en vingård) Usikker mtp sikkerhet: Zimbabwe Kenya Tanzania Sør-Afrika Equador Norge/Sverige/Finland Ukraina (Odessa og Lviv) Portugal (særlig Lisboa) Italia Georgia Armenia drømme drømme drømme Anonymous poster hash: 5dfcb...711
Gjest Amber Rose Skrevet 27. september 2013 #12 Skrevet 27. september 2013 Japan Australia USA Maldivene Sør Korea
hjertesukka Skrevet 27. september 2013 #13 Skrevet 27. september 2013 Aruba! Så nettopp en reklame for denne karibiske øya, og den passer meg utmerket. Laidback og ikke butikker. Og utenfor stormsenteret, hehe. Har også en dragning til spennende steder i Midt-Østen, men pga urolighetene så har jeg utsatt det. Men vil til Dødehavet og Petra en gang. Og til Luxor i Egypt.
Anglofil Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 (endret) Australia New Zealand Island Biltur i alpene Biltur gjennom USA Zanzibar Aruba Transatlantisk cruise Mvh Yvonne Endret 28. september 2013 av Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå