Gå til innhold

Trøbbel med ADSL (telenor)

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Uansett telenor er ræva. Mange grunner til å ikke velge dem .Så lenge dem har den monopol-herskemedkunder-mentaliteten sin så holder jeg meg langt unna. Dem er hverken best på pris/hastighet eller kundeservice' date=' så hvorfor velge dem ? Bare fordi det er "tradisjon"? At dem i det hele tatt hadde begrenset nedlastning burde være nok til at dem ble utestengt for evig og alltid. Dem har heldigvis, etter massiv kundeflukt, skjønt at det der nytter ikke. Aldri telenor på meg, det er nå helt sikkert.[/quote']

Hvem har så bedre kundeservice?

Og hvem er bnødt til å velikeholdet telenettet??? og derfor ikke kan selge ting like billig som andre? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anti_telenor
Skrevet

Hvilket teleselskap er det som kan tjene på kundene til telenor, tele2, bluecom, tiscali? Telenor kan det. De leier jo ut nettet til andre tele-, mobil- og ADSL-operatører.

Gjest Anonymous
Skrevet

.............og jeg har Nextgentel. Har aldri brukt kundeservicen fordi jeg aldri har hatt bruk for det, selv om man har hørt mye dårlig om kundeservicen dems. Uansett Nextgentel drifter sitt eget ADSL-nett(ikke telenett, men dog), og klarer å gi mer hastighet pr krone enn telenor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...