AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 er gravid, og for å fikse forstoppelse trykte jeg i meg svisker. kanskje 10 stykker? fikk lactulose på apoteket. har også piller mot syre/halsbrann. dette med hilsen fra lege. har et variert kosthold med alt fra frukt, grønt, brød, knekkebrød, fisk, kjøtt og litt godis. drikker mye vann. har prompet mer enn noensinne til sammen!!! helt sprøtt:) i kveld spiste jeg spaghetti og klarte ikke å dy meg med 100 gram sjokolade. huff. nå er jeg så luftig i hele overkroppen at jeg tror jeg skal sprenge! tror jeg gikk for hardt ut. noen antiluft-tips?Anonymous poster hash: a20ba...0ff
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Bevegelse setter fart på systemet. Gå en lang, rask tur. Klarer du å jogge er det bra. Anonymous poster hash: f6090...66a
Brunhilde Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Spis en teskje karve eller lag karvefrø. Fungerer (nesten) alltid.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Sprøtt, ja. Sprø promp. antiluft Anonymous poster hash: 3f5f0...65c
Ziphud Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Du må bæsje. Det er det som skjer. Du kan kanskje øke litt på lactulosen istedefor å spise så mye svisker? Ellers kan du drikke minst to liter vann om dagen. For hver kopp kaffe må du i tillegg drikke en kopp vann. Du kan kutte ut alt hvitt mel og erstatte med det groveste av det grove. Spis mye rå grønnsaker. Hold deg i bevegelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå