Gå til innhold

Hvor ofte bør man knulle i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger i uka bør man knulle for å holde godt liv i forholdet. Vet at det kan varirere fra uke til uke.

I snitt tenker jeg at jeg vært tilfreds med 3-4 ganger i uka i snitt. Hadde det blitt veldig mye mer enn det hadde jeg blitt veldig sliten og ikke hatt tid og energi til andre ting. Mye færre hadde vært for lite og tatt bort gnisten i forholdet.

Så hvor mange ganger i uka bør det knulles?

Anonymous poster hash: 18be6...d03
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange ganger i uka bør man knulle for å holde godt liv i forholdet. Vet at det kan varirere fra uke til uke.

I snitt tenker jeg at jeg vært tilfreds med 3-4 ganger i uka i snitt. Hadde det blitt veldig mye mer enn det hadde jeg blitt veldig sliten og ikke hatt tid og energi til andre ting. Mye færre hadde vært for lite og tatt bort gnisten i forholdet.

Det er jo helt individuelt, og derfor er det umulig å gi et svar på.

At begge har noenlunde likt behov hadde jo vært en fordel, men ellers så får man bare hjelpe seg selv :)

Skrevet

Haha! Nei altså når man har nettopp blitt sammen så er det ofte sånn at det skjer hver dag eller flere ganger for dagen? Blir du sliten av sex så bør ikke du ha sex i det hele tatt :P Ellers hver dag eller annenhver dag eller hver 3 dag. mener jeg..

Anonymous poster hash: a82cb...27b
Skrevet

Når begge føler for det.

Anonymous poster hash: dd519...9d0
  • Liker 11
Skrevet

For meg er en gang i året max. Men dette er veldig individuelt, man bør jo ideelt sett være sammen med noen med like stor sexlyst som en selv.

Anonymous poster hash: 75f19...930
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Så ofte som begge vil. Om man ikke er enig så bør man tilstrebe og møtes på midten eller finne andre løsninger som er vettuge.

Ingenting godt har kommet ut av seksuell frustrasjon. Eller, det er mulig det har kommet mye tøff og aggresiv punk ut av slikt og jeg stiller meg åpen for det......

Endret av Mike Waters
  • Liker 5
Skrevet

Dette er jo veldig individuelt! Lytt til partneren din og han bør lytte til deg, og dere bør finne noe som passer begge! å sammenligne dere med andre par, gjør at sex kommer til å føles som plikt. Sex skal være gøy!

Anonymous poster hash: 16cf5...249
  • Liker 1
Skrevet

Mann 40 her.

Synes i hvert fall kanskje et par ganger i uken, er greit. Jeg er der nå at vi har det 1 gang hver 14 dag,

Og da varer det i kanskje 10-15 min. Lite forspill, lite intimt. Da blir det bare kjedelig... Og mann blir

oppgitt. Og som i mitt tilfelle mistet lysten på henne. Så og ha en partner med samme behov

er Absolut et must.

Anonymous poster hash: c395c...e76
  • Liker 1
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Bare når man skal formere seg burde knulling foregå

• Liker 2
Skrevet

Jeg trives best med knull i snitt hver andre dag, og enkeltdager noen dager innimellom med to-tre knull.

Anonymous poster hash: 3cc51...f09

• Liker 1
Skrevet

Nå fortiden er det sex omtrent en gang for dagen. Jeg er i et nytt forhold, så vet jo ikke om dette endrer seg etter hvert. Men i et forhold vil jeg si at jeg ville ønsket sex hvertfall 4 ganger i uken. Men et forhold går jo ut på så mye mer enn bare sex. Så tror det er viktig å ikke ta det som et nederlag om plutselig har færre dager med sex i uken enn før. Det er viktig å også fokusere på andre gleder man har og gir hverandre i et forhold. Et forhold går ut på så mye mer enn bare sex, selv om sex er et behov som begge (som oftest) har.

Anonymous poster hash: c301f...ac8
Skrevet

Vi har vært sammen i fire år. Har sex hver dag

Anonymous poster hash: 37071...408
Skrevet

Så mange som partnerene selv ønsker, og her er det rett og slett viktig å finne en partner som matcher. Selv trives jeg med 1 (av og til flere) gang(er) for dagen med mindre jeg er inne i en svært stressende periode.

Om jeg skulle vert i sammen med en 3 ganger i uka person eller 1 gang i uka, hadde ikke fungert. Sannsynligvis hadde det blitt 7 ganger i uka i starten, så en stund til men motparten var egentlig ikke komfortabel med det, så plutselig bråstopp og havari i forholdet.

Skrevet

Vi har sex en gang hver tredje måned vi, haha. Jeg er egentlig fornøyd med det, og det virker som om han er fornøyd med det også. Men jeg skulle gjerne hatt litt mer altså.

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

I min alder så holder vel 1 gang i uka tenker jeg. :fnise:

Det blir jo et individuelt spørsmål. Det som funker for det ene paret funker sikkert ikke for det andre.

Generelt sett kan man vel si at det er bedre med ofte enn sjelden.

Skrevet

Vi har vært sammen i tre år og har sex ca. en gang i uka. Passer oss begge helt fint :)

Anonymous poster hash: d789d...cf6
Skrevet

4-5 ganger i uka er vanlig i vårt forhold! =)

Anonymous poster hash: 5ca92...c04
Skrevet

Nå har jeg bare vært sammen med kjæresten min i 6 mnd, så vi er begge veldig nyforelsket.

Vi har sex hver dag, gjerne flere ganger. Er vi fra hverandre så blir det mye frekke meldinger og skype-samtaler ;) Han er den første mannen jeg har truffet som jeg føler at jeg virkelig klaffer seksuelt med, så det er nok også med på at vi er så ivrige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...