Gå til innhold

Sexy undertøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ah, det store spørsmålet - tør jeg eller tør jeg ikke å kle meg i sexy undertøy?

Greia er den at min lille store flamme er over gjennomsnittet glad i sexy undertøy. Her snakker vi high heels, stockings og det som hører til. Og det er jo i og for seg ikke noe problem, jeg kan godt gå i det hjemme og føle meg råsexy, men det er jo ikke akkurat noe puplikum innenfor husets fire vegger. :-P

Har vært en del småkinkye sms'er, og han vet at jeg ikke er syltynn. Fyller ut en grei størrelse 40, etter å ha vært str 44, så selvtilliten er jo bedre enn noen gang. Men allikevel er jeg dritredd for å bli avvist... Han forteller at han synes jeg har en deilig kropp og kjører "mer å ta i, mer å være glad i"-komplimentet ofte.

Vil så gjerne overraske han med sexy undertøy! Men jeg vet ikke om jeg tør.. En stemme i hodet sier jeg bare skal kjøre på og ha det moro, mens den andre sier at dersom jeg gjør dette kommer mannen til å le og kaste opp om hverandre.. Kan noen ta en avgjørelse for meg? :-P

Anonymous poster hash: 6b0d9...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare gjør det! :)

Han digger tydeligvis deg og kroppen din, så det kombinert med undertøy han tenner på,

får jo nesten ikke gått galt..

Finn undertøy du selv føler deg sexy og komfertabel i,

så er jeg sikker på at han kommer til å bli mer enn fornøyd ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strl 40 er kanskje ikke syltynn nei, men jeg er det selv og føler meg i hvertfall overhodet ikke feit. Jeg er kjempefornøyd med kroppen og proporsjonene mine, og det virker ikke som menn jeg har vært med har hatt noe i mot de heller! ;)

Så kjør på! :danse:



Anonymous poster hash: 5161e...364
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok ned til strl. 34 for å kle denslags. :) Dropp det.



Anonymous poster hash: 506d3...00f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok ned til strl. 34 for å kle denslags. :) Dropp det.

Anonymous poster hash: 506d3...00f

Tullprat! Jeg er str.40 og er slank og stram i kroppen..Har ingen dobbelthake, valker eller hengepupper, men så er jeg 177 høy, da ...

Anonymous poster hash: dbbc4...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tullprat! Jeg er str.40 og er slank og stram i kroppen..Har ingen dobbelthake, valker eller hengepupper, men så er jeg 177 høy, da ... Anonymous poster hash: dbbc4...278

Og jeg bruker UK size 10, dvs. S...

Skjørtene mine er str. 34, men skjortene mine kan aldri bli 34... Jeg har et par pupper som også skal ha plass, selv om de ikke står rett ut og ser ut som de er laget av kunstige materiale...

Så selv om puppene mine aldri har bestått blyanttesten, ikke da jeg var 17 og ikke nå, og jeg bare er 169cm høy...så bruker jeg glatt sexy undertøy, inkl. strømper og sky high stiletthæler.

- fordi det gleder meg.

Og fordi den flammen jeg ser i hans øyne når jeg føler meg sexy, den ilden kan tenne våt ved om så skulle være.

Husk at det er deg han tenner på, TS - ikke undertøyet alene....

Så hvorfor skulle du ikke, dersom du selv føler deg sexy i det?

Lange, slanke ben i lekre strømper og med tynne, høye stiletter... Et meget pent syn for svært mange menn.

Edit: Autocorrect og iPad...

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør nok ned til strl. 34 for å kle denslags. :) Dropp det.

Anonymous poster hash: 506d3...00f

Jeg er selv en størrelse 36 men jeg synes selv at størrelse 40-42 ser langt bedre ut i det enn oss magre.

Anonymous poster hash: 4581a...86b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok ned til strl. 34 for å kle denslags. :) Dropp det. Anonymous poster hash: 506d3...00f

Haha, dust! Fyren liker jo allerede størrelsen hennes, hun trenger bare en liten pep talk. Do it ts!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du står mellom valget sexy undertøy eller ei, alltid gå for sexy undertøy. Med mindre du kan kle deg som Modesty Blaise, da er det andre regler som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overhodet ikke noe gale med str 40...heller ikke 42 for den saks skyld. Syns du skal høre på stemmen i hodet ditt og go for it !

Alle mennesker ser ikke nødvendigvis like bra ut i de samme klærne. Men når det gjelder strømper og strømpeholdere, korsetter osv, rammer det inn kvinnekroppen på en veldig flott måte. Da ser man faktisk veldig bra ut når man har litt former. Jeg er sikker på at du kommer til å se fantastisk ut. Tenk at undertøyet skal være like mye for din del som for hans del. Føl deg sexy i det så ofte som du kan :)

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...