Gå til innhold

Noe fishy med mensen


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt p-piller (mercelon) i over 3 år nå.

I begynnelsen fikk jeg alltid mensen på den 2 sukkerpilla. Fikk dette en god stund. Men så etter kanskje et år kom mensen på den 5 sukkerpilla, og sånn har det vært en god stund nå. Men for to måneder siden kom den på den 2 eller 3 sukkerpilla igjen... Men gangen etter det kom den på den 7 sukkerpilla.

Skal det være sånn??

Og nå, denne måneden har vært den merkeligste. Jeg fikk mensen i dag, og var ferdig med alle sukkerpillene i GÅR. Begynner alltid et nytt brett rett før midnatt på torsdager.. Jeg veit ikke hvorfor den har vært så forsinket denne måneden, men det gjør meg jo selvfølgelig stressa, så jeg har jo tenkt at jeg sikkert hadde blitt gravid.. Og dette kan vel utsette den enda mer?

Har også vært svimmel i flere uker nå, og grått for den minste ting, og mistenkt at jeg KAN være gravid.. Og dette kan vel også utsette mensen??

Noen andre som har det sånn her? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta en test så vet du med sikkerhet.

Men vi reagerer forskjellig på hormonene og kroppen din kan også reagere annerledes på hormonene nå enn når du startet. Så det er nok ikke unormalt. Men 7 dager var lenge. Kanskje du skulle ha prøvd et merke med mindre hormoner i?



Anonymous poster hash: c8136...b9a
Skrevet

Hvis du har en blødning så er du neppe gravid men ta en test.

De første årene mine på pillen fikk jeg mensen på pillefri dag 4 i 14-15-tiden, med andre ord så stabilt som det går an, i ca 5 år. Jeg hadde en pause på noen få mnd før j eg begynte igjen og da ble det aldri like stabilt igjen. Da varierte det fra dag 3 til 6. Men var aldri gravid for det.

Anonymous poster hash: 837a5...ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...