Gå til innhold

Hva liker IKKE folk med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør nøyaktig som jeg vil og når målene mine, selv om det kan være på noe uortodokse måter. Dette irriterer visst veldig mange, der de følger alle slags normer og regler, oppfører seg pent, gjør alt etter boka og likevel er stuck i samme mønsteret.

Anonymous poster hash: 88555...c08
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i manges øyne altfor opptatt av skole, og har null problemer med å velge bort sosiale arrangementer til fordel for lesing. Det ser visst ut til å plage en del.

Anonymous poster hash: 55360...667
Skrevet

Det må være:
- Jeg blir veldig lett irritert, er ikke langsint, men jeg smeller raskt i en kort og brutal eksplosjon.
- Jeg klager ofte på folk som ikke gjør ting de skal gjøre.
- Jeg klarer sjeldent å gi faen i noe, så jeg går og terper helt til jeg føler at det er over (for meg).
- Ønsker meg mye, men setter aldri skikkelig pris på når jeg faktisk får det.

- Alt for ærlig og klarer ikke lyve for andre (ikke slik at folk blir såret, men slik at jeg sitter igjen med en følelse av å ha sagt for mye.)

Gjest Raindrops
Skrevet

Kom på det verste av alt, det finnes faktisk mat jeg ikke liker, og jeg er så forferdelig at jeg ikke spiser mat jeg ikke liker. Jeg er et grusomt menneske.

Skrevet

Interessant tråd!

Noen grunner til at folk sikkert er skeptiske til meg

- jeg har psykiske problemer.

- jeg var lesehest og nerd da jeg gikk på skolen.

- jeg er pessimistisk av natur.

- jeg er kresen i matveien.

- jeg drikker meg aldri skikkelig full.

- jeg er litt humørsyk.

- jeg faller vanligvis for menn som er minst 10-15 år eldre enn meg.

- jeg liker å gå med kjole og skjørt til "hverdags" og kan sikkert fremstå som overpyntet.

- jeg er en "loner".

- jeg smiler ikke hele tiden, og kan sikkert fremstå som sur når jeg ikke er det, pga ansiktsuttrykket mitt.

Oi........

Anonymous poster hash: 68a86...479
Skrevet

At jeg er for streng for noen :jolie:

For min del kommer jeg meg unna fra mye drama og tull ved å sette en standard :hug: Slik at jeg sitter igjen med mennesker rundt meg som er fantastiske.

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

At jeg har en tendens til og utsette ting

sikkert andre ting også men jeg vet at det er en ting folk ikke liker med emg

Skrevet

Jeg er en arrogant, dømmende bedreviter. Av en eller annen grunn liker ikke alle det..

Skrevet

Gir folk råd uoppfordret.

Tendens til dramaqueen innimellom.

Av og til besserwisser.

Dumsnill.

(jobber med saken)

Skrevet

Jeg klager for mye, er selvsentrert, prater for mye om meg og mitt som ikke er intressant og spør ikke nok om andre, humørsvingninger, surpaddde, masete, klengete, noen kg for mye spes på magen, bruker briller, ikke så pen, ettervekst..

Anonymous poster hash: 95474...057

• Liker 1
Skrevet

Glemte lat og påstålig..

Anonymous poster hash: 95474...057

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg er veldig distre, glemsom og kommer ofte i siste liten. Dessuten kan jeg virke arrogant og selvsentrert uten at det nødvendigvis er sant.

Skrevet

Haha, for en møkkatråd! Skikkelig deprimerende, men kanskje greit å ta en oppgjør med seg selv?

• har et utgangspunkt i at folk flest er bedre enn meg, og kan derfor oppfattes som introvert og asosial og klønete i sosial kontekst.
  • mine næreste tror jeg irriterer seg over at jeg er dårlig på å ta kontakt
  • bedreviter
  • kjæresten min syns sikkert jeg syter ALT for mye
  • på jobb er jeg nok ganske surrete og sliter med kommunikasjonen

Ellers er jeg sikkert okei :P

Anonymous poster hash: 66657...1d3
Skrevet

Jeg kan virke ganske kald og uinteressert. Ikke mot folk jeg allerede kjenner, men det er ikke alle jeg møter som jeg er like interessert i å ha smalltalk med og lignende, og da viser jeg det gjerne også. Det er jo ikke akkurat det beste utgangspunktet for å starte nye vennskap :P

Ellers er jeg ikke alltid så lett å få tak i. Hørt mange ganger at jeg må se til å ha mobilen i nærheten og med lyden PÅ, haha.

Sikkert masse annet også..

• Liker 2
Gjest RompeRusk
Skrevet

Tja..

Først og fremst at jeg består av 90 % kverulanse, 5 % useriøs og 5 % barnslig.

At jeg sier rett ut hva jeg mener, og sugar coater sjeldent.

Jeg er meg selv 110 % hele tiden, og jeg er ikke typisk "sjenert, innadvent nordmann". Folk får derfor inntrykk av at jeg er veldig selvgod, høy på meg selv og lever i min egen, lille RompeRusk-boble hvor verden svinser rundt kun meg. Men oftest er det bare tull. Neida. Joda.

Jeg er ekstremt pessimist. Mener det er bedre å forvente at det skal skje noe negativt og å bli positivt overrasket, enn å bli konstant skuffet over ting.

Retter alltid på folk som bruker ord/setninger/ordtak feil.

Herregud, jeg må høres helt jævlig ut, men har faktisk mange gode sider også :fnise:

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva andre misliker med meg da ingen egentlig har sagt noe spesielt.

Jeg mistenker at noen jeg kjenner synes det er irriterende at jeg er veldig optimistisk og prøver å se det positive i enhver situasjon - noen liker rett og slett å bruke litt tid på å være misfornøyd, og det synes jeg er bortkastet tid.

Skrevet

Folk liker ikke at jeg er:

- Stille. Jeg er dritdårlig på smalltalk og sjenert blant folk jeg ikke kjenner. Blir fort awkward.

- veldig ubesluttsom.

- en person som ofte går med barnevogn. Får mange "blikk" på busser og i butikker fra folk som sikkert mener jeg tar for mye plass og at jeg må få ungen til å ti still når han gråter og ikke vil slutte.

- treig... Med å svare på sms'er, møte opp i tide osv. Jeg somler mye.

- veldig slank og har små pupper.

Skrevet

- At jeg er påståelig

- At jeg er sjenert når jeg kommer på tomannshånd med noen jeg ikke kjenner så godt, noe som gjerne blir tatt personlig

- At jeg visstnok virker sint og streng (er veldig sjelden sint, så jeg skjønner det ikke helt)

- At jeg er unnvikende

Anonymous poster hash: 50559...edf
Skrevet

Overbeskyttende overfor de jeg er glad i, og dette blir oppfattet som mas

Håpløs idealist, enkelte synes det er teit

Sjenert, noe som har blitt oppfattet som arroganse

Rotekopp og klønete, og kommer ofte for sent :/ Prøver å bli bedre, men faller tilbake til gamle synder.

Har i alle fall selvinnsikt :P

• Liker 1
Skrevet

Overbeskyttende overfor de jeg er glad i, og dette blir oppfattet som mas

Håpløs idealist, enkelte synes det er teit

Sjenert, noe som har blitt oppfattet som arroganse

Rotekopp og klønete, og kommer ofte for sent :/ Prøver å bli bedre, men faller tilbake til gamle synder.

Har i alle fall selvinnsikt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...