Gå til innhold

Hva liker IKKE folk med deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tror du folk generelt ikke liker med deg? Noe som du gjør/eller ser ut, som du vet at de fleste ikke kan fordra. Både væremåte, personlighet, utseende, hva du liker o.s.v

Med meg tror jeg folk ikke liker at jeg er horete av meg, med å kline med mange folk når jeg har drukket.

At jeg drar på fest hver helg.

Jeg sover alt for mye om dagen.

Jeg er lav.

Jeg liker menn som er 10+ år eldre enn meg, så lenge de ser bra ut.

Jeg trener ikke.

Din tur!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en tendens til å overbeskytte folk jeg er glade i og kontrollere deres liv.

Endret av Gjest
Skrevet

Jeg er litt feit.

Jeg er same.

Jeg har vært selvskader, og har da masse arr på armene.

Jeg er alenemor.

Jeg er litt mørk i huden.

Jeg har eksem.

Jeg er arbeidsledig og lever for tiden på nav.

Kunne sikkert skrevet mer... Er nok mange som har fordommer mot meg.

Anonymous poster hash: 372fb...4d6
Skrevet

Jeg kan være bedrevitende.

Anonymous poster hash: dbf30...69b
Skrevet (endret)

At jeg er så distre og ustrukturert. Det irriterer helt sikkert mine aller nærmeste ivertfall.

Endret av miaw
Skrevet

Jeg er skeptisk til alt og alle!

Ler sjelden av vitser!

Skrevet

Det verste er nok at jeg har en tendens til å avbryte og er litt for glad i min egen stemme.

• Liker 1
Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

-at jeg er sjenert og stille.Det er det endel som har problemer med,og som tror at jeg er en skjør liten fugl bare fordi jeg ikke er utadvendt og tøff i trynet.

-at jeg kanskje har et litt uvennlig ansikt.Ser kanskje litt sur ut når jeg konsentrerer meg eller er nervøs.

-at jeg er laidback.Gidder ikke mase unødvendig mye og lage drama for alt mulig. Det er tydeligvis veldig irriterende.Kanskje enkelte ser på det som om at jeg ikke tør å si ifra,men det er ikke fakta nå lenger i alle fall.

-at jeg irriterer meg litt for mye over andre og ting og tang. Ja,jeg vet at det er irriterende.Syns det selv og :P

-at jeg raper. Haha,det er egentlig bare samboer som syns det er irriterende,men jeg gidder ikke holde det inne.Må jeg rape så gjør jeg det. Har jo vett nok til å forstå at hvilke situasjoner man ikke gjør det,så hva er problemet? :)

-hvor glad jeg er i dyrene mine og ja dyr generelt. Er vel de som ikke klarer å forstå akkurat det der.

-at jeg er veldig nøye på enkelte ting.Som matvarer,grammatikk i noen tilfeller osv.

Endret av Crazycatlady
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er sta person og står for det jeg mener.

Som tilsvarer at mange blir lei å diskutere med meg.

Jeg har så stor hjerte at ,venner og familie får vont av meg.

aaaaaaaaaaalt for ærlig, som det blir til negativ tilstand.

Er en optimist person og ser nesten lyst i alt, i naiv tilstand.

:hjerte:

Endret av jessica90
Skrevet

At jeg kan være utdyelig og at jeg tar meg tid til å trene(sjalusi og misunnelse er undervurdert).

Skrevet

Folk flest liker meg ikke i det hele tatt, har ikke funnet ut hvorfor enda..

Anonymous poster hash: 75f10...334
  • Liker 3
Skrevet

Tror mange kan oppfatte meg som arrogant.

Skrevet

-Feit.

-Har en tendens til å se folk for hvem de virkelige er før alle andre, så da fremstår jeg som negativ (frem til de evt. oppdager det selv).

-Har en tendens til å snakke for mye, for høyt og for fort, men ønsker bare å være hyggelig .

-Har en mening om omtrent alt.

-Litt av en bedreviter (men så kan jeg mye også!).

-Humørsyk og litt for ærlig av og til.

Rett og slett litt utypisk fra hva jeg opplever at mange gutter liker i jenter.

Anonymous poster hash: 9e9ef...c2a
Skrevet

- stille

-ubesluttsom

-gir ofte langprekener så jeg hørtes ut som en sutrete og sur tante

:kristin:

• Liker 1
Skrevet

Ganske mye, tror jeg.

Jeg tror nok jeg fremstår som ganske arrogant og påståelig. I tillegg kan jeg skilte med å være pessimistisk (og derved noe humørsyk) og jeg er sta. Ikke den beste kombinasjonen for å fremstå som hyggelig og sjarmerende, mistenker jeg.

Når jeg attpåtil er introvert, så kan det godt være jeg virker avvisende og asosial selv om jeg egentlig bare må "lade batterier".

(Når jeg leser hva jeg selv skriver så er det jammen et under at jeg har venner i det hele tatt ;) )

• Liker 1
Skrevet

- at jeg er lav

- har mindre pent ansikt

- har veldig langt hår

- at jeg er utdannet innen kulturfag

- at jeg er innadvendt og stille. Mange misforstår det med at jeg er sur eller arrogant.

- at jeg er evig singel

- at jeg ikke er flink med klær

- at jeg ikke er så flink med barn eller så veldig glad i barn

og sikkert myyyye mer jeg ikke vet om ennå :/

Anonymous poster hash: 216d4...315
Skrevet

Jeg er en krass, tidvis narsissistisk, destruktiv, oppmerksomhetsstjelende dramaqueen. What's not to love?

Anonymous poster hash: 88555...c08
  • Liker 1
Skrevet

- Er ganske direkte.

- Arrogant hvis jeg er med en dum person.

- Er en control freak.

- Er ganske stolt, noe som vil si at de tingene som er ramset opp bare er positivt i mine øyne.

Mine nærmeste få venner vet at jeg ikke ville gjort dem noe vondt siden jeg pleier å skjule lite. Vanlige venner kan bli litt satt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...