Gå til innhold

Fetisher

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du noen fetisher? Det eksisterer sikkert en likedan tråd her inne, men kan jo være forfriskende å starte på nytt! :) Fortell gjerne hvor gammel du er og hvilket kjønn du er.

Mine er:

Oppkast, som i når mannen dominerer under oralsex og får dama til å brekke seg og kaste opp over penisen hans.

Wetsex, i sær når mannen tisser inni vagina eller anus også skal noen andre knulle henne inni der etterpå.

Bukkake.

Dominante menn, dette inkluderer spytting, slag med flat hånd, mild kvelning, lugging, ha foten oppå ansiktet hennes mens han tar henne bakfra, tau, spanking, pisk, gagballs, bind foran øynene, også sånne der greier som holder munnen åpen.

Krem! Når mannen fyller opp munn eller analen til kvinnen med masse krem før han deepthroater henne eller knuller henne analt.

Ass-to-mouth. Dette er vel en av favorittene mine. Sykt digg!

Har sikkert noen flere, men nå vil jeg gjerne høre dine.. :)

Jeg er kvinne/jente på 25 år. :)

Anonymous poster hash: 4f143...1e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner på stearinlys, romantikk og dempet belysning.

• Liker 3
Skrevet

jeg vet ikke om fysisk mishandling kvalifiserer til fetish.

Har du noen fetisher? Det eksisterer sikkert en likedan tråd her inne, men kan jo være forfriskende å starte på nytt! :) Fortell gjerne hvor gammel du er og hvilket kjønn du er.

Mine er:

Oppkast, som i når mannen dominerer under oralsex og får dama til å brekke seg og kaste opp over penisen hans.

Wetsex, i sær når mannen tisser inni vagina eller anus også skal noen andre knulle henne inni der etterpå.

Bukkake.

Dominante menn, dette inkluderer spytting, slag med flat hånd, mild kvelning, lugging, ha foten oppå ansiktet hennes mens han tar henne bakfra, tau, spanking, pisk, gagballs, bind foran øynene, også sånne der greier som holder munnen åpen.

Krem! Når mannen fyller opp munn eller analen til kvinnen med masse krem før han deepthroater henne eller knuller henne analt.

Ass-to-mouth. Dette er vel en av favorittene mine. Sykt digg!

Har sikkert noen flere, men nå vil jeg gjerne høre dine.. :)

Anonymous poster hash: d3897...7dd
  • Liker 1
Skrevet

Og jeg er Jomfru Maria

Skrevet

jeg vet ikke om fysisk mishandling kvalifiserer til fetish.

Anonymous poster hash: d3897...7dd

Det er ikke mishandling når kvinnen liker det. Sånn som jeg gjør! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...