Gå til innhold

3 år og lyver :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

På avdelingen til vårt barn er det en aldersgruppe fra 3-5 år så tror nok at det er noe han har lært av de eldre barna, at han har sett de får oppmerksomhet på det. Og merket at det virker når han også sier det samme, jeg skal ta en litt nærmere prat med ei jeg kjenner som er barne pedagog og høre hva hun sier til det.

Men vil bare understreke at vi er veldig gode foreldre, snille, oppmerksomme, og gir masse kjærlighet så gjør litt vondt å høre at barnet vårt prøver og si at han ikke har det så bra, hvis det er det noen av dere prøver å si :(

Anonymous poster hash: d2d05...bcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om så små barn som lyver om slike ting før.

Hvor får de det fra tenker jeg?

Anonymous poster hash: dc312...d33

Kanskje TVen som sto på! Det er mange ting som barn oppfatter som vi, voksne, ikke er klar over. barnet mitt så på TV roboter og etter det hadde marreritt og var litt mer hardt mot lillebroren. Da vi slo av TVen var han igjen den gode storebroren. Jeg tror at barnepedagoger og de ansatte i barnehagen har kompetanse (eller bør ha den) til å skille mellom fantasi og sannhet altså! Så lenge det faktisk ikke skjer så ser jeg ikke noe galt enn å lære barnet til å skille mellom fantasi og realitet. Det er stortsett ikke problem når det gjelder friske barn.

Anonymous poster hash: 6810a...773

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...