AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Lurer på å kjøpe reimadress til mini. Ser Ellos har en del, og der er gode rabatter innimellom om en følger med på når man bare følger med på om prosentene kan brukes på merkevarer eller ikke Skal vente til vi har født nr to, for får en jente til kan vi kjøpe jentefarge, viss ikke vil jeg faktisk velge en nøytral siden disse dressene varer så lenge Men hvilken av de forskjellige har dere, og anbefaler dere? Fått med meg at det er forskjell på reima og reimatec. Det må vere reimatec for å ha vannsøyle på 10.000mm og det er det jeg vil ha Skal ha str 98, for de er store i str. (Regner med alle dressene er det, den vi har nå i str 86 passer henne i hvert fall enda, og hun er lang og er vokst ut av det meste annet i 92!) Anonymous poster hash: d22b0...acc
ViljaH Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Det kommer nye design hvert år. Hovedforskjellen er Reima, Reimatec og Reimatec+. Den siste er ekstra slitesterk, fint til dem som er 5-6 og som faktisk sliter ut vanlige dresser. Vi er ikke der enda. Til småbarn velger jeg de som er litt vide så de er gode å bevege seg i. Ellers er det mest fargepreferanser. Gjerne fjorårets farger til halv pris
Merlion Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Reimatec er Reimatec. Det er kun designet og modellene som skiller. Du har også Reimatec+ som er forsterket nedentil, men denne får man nå kun fra str 116. Til de minste, opp til 3-4 år, foretrekker jeg modellene uten strikk i livet. I år prøver jeg dundress til min 2 1/2 åring, spent på om den blir for varm her på Vestlandet. Denne er den jeg har kjøpt: http://www.ellos.no/reima/reima-dundress-aaren/411923 Jeg har kjøpt 92 til min jente, den er rikelig stor. Gutten min brukte str 98 til han var over 4 år. Men barna mine er gjerne ikke av de største. Jeg kjøper også dressene på Ellos. Og i år fikk jeg 400 kr i avslag på den ene og 40% avslag på den andre.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Reimatec er Reimatec. Det er kun designet og modellene som skiller. Du har også Reimatec+ som er forsterket nedentil, men denne får man nå kun fra str 116. Til de minste, opp til 3-4 år, foretrekker jeg modellene uten strikk i livet. I år prøver jeg dundress til min 2 1/2 åring, spent på om den blir for varm her på Vestlandet. Denne er den jeg har kjøpt: http://www.ellos.no/reima/reima-dundress-aaren/411923 Jeg har kjøpt 92 til min jente, den er rikelig stor. Gutten min brukte str 98 til han var over 4 år. Men barna mine er gjerne ikke av de største. Jeg kjøper også dressene på Ellos. Og i år fikk jeg 400 kr i avslag på den ene og 40% avslag på den andre. Hvordan fikk du til dette med rabatter? For jeg har selv tenkt på at jeg skal kjøpe der pga gode rabatter,en det står at det ikke gjelder de dressene?Anonymous poster hash: 84ff0...cc2
Merlion Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Hvordan fikk du til dette med rabatter? For jeg har selv tenkt på at jeg skal kjøpe der pga gode rabatter,en det står at det ikke gjelder de dressene?Anonymous poster hash: 84ff0...cc2 Det er veldig få rabatter som gjelder på merkevarer. Den 40% rabatten var noe som gjaldt noe få timer en kveld for et par uker siden. 400 kroners rabatten er en slik rabatt man får på kupong, som oftest så følger den med i pakken når man har handlet noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå